Photo by Dario Veronesi on Unsplash
Photo by Dario Veronesi on Unsplash

Έρευνα: Οι πολυτελείς διακοπές στο επίκεντρο των Αμερικανών ταξιδιωτών | Ποιά ευρωπαϊκή χώρα είναι η πρώτη τους επιλογή

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι πολυτελείς διακοπές, τα ταξίδια ευεξίας και η Ιταλία κυριαρχούν στις προτιμήσεις των Αμερικανών ταξιδιωτών για το επόμενο έτος, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας του ταξιδιωτικού πρακτορείου Travel Experts, η οποία διαπίστωσε ότι το επόμενο έτος θα είναι μια χρονιά με μεγάλη επιτυχία για τον κλάδο των ταξιδιών και του τουρισμού.

Αφού σημείωσε ρεκόρ σε αρκετές κατηγορίες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας το 2022 -συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων ξενοδοχείων  και των πωλήσεων αεροπορικών ταξιδιών- το Travel Experts εκτιμά ότι οι αγορές πολυτελείας και ευημερίας θα είναι το “κλειδί” της επιτυχίας το 2023 και μετά.

Όσον αφορά τους πιο “καυτούς”, διεθνείς προορισμούς για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες, το 96% των τουριστικών συμβούλων του Travel Experts δήλωσαν ότι τα ταξίδια στην Ιταλία είναι τα πλέον περιζήτητα, ενώ η Χαβάη συνεχίζει να κυριαρχεί στη διαδικασία αναζήτησης προορισμών στο εσωτερικό των ΗΠΑ με ποσοστό 94%.

“Οι συνεργαζόμενοι ταξιδιωτικοί μας σύμβουλοι μας λένε ότι οι πελάτες τους προγραμματίζουν περισσότερα ταξίδια και με σημαντικά πιο πρόωρες κρατήσεις”, δήλωσε η εκτελεστική διευθύντρια της Travel Experts, Sharon Fake. “Εν μέρει ο λόγος για την έξαρση των πρόωρων κρατήσεων είναι για να λάβουν προσφορές για έγκαιρες κρατήσεις από τους προμηθευτές, καθώς και οι προκλήσεις στο να πάρουν αυτό που επιθυμούν στη σωστή τιμή”, πρόσθεσε η κα. Fake.

“Η ανερχόμενη ζήτηση συνεχίζει να ωθεί την αγορά και οι σύμβουλοί μας επωμίζονται το κύμα των αιτημάτων προκειμένου να βοηθήσουν στην πραγματοποίηση των ονειρεμένων διακοπών των καταναλωτών. Βλέπουμε μια νέα εκτίμηση απέναντι στους ταξιδιωτικούς συμβούλους από το κοινό, με ολοένα και περισσότερους εν δυνάμει ταξιδιώτες να κλείσουν τις διακοπές τους μέσω αυτών και να μην διστάζουν να πληρώσουν αμοιβή για να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες τους”, συμπλήρωσε.

Τον περασμένο μήνα, στοιχεία από την εταιρία ταξιδιωτικής τεχνολογίας Amadeus κατέδειξαν ότι η εξερεύνηση του metaverse, οι νέες βιομετρικές δυνατότητες, η ευκαιρία εργασίας από οπουδήποτε, τα εύκολα ταξίδια και οι περισσότερες ευκαιρίες για επαγγελματικές επαφές προβλέπεται να μεταμορφώσουν την ταξιδιωτική βιομηχανία το 2023.

Επίσης, μέσα στον Νοέμβριο, ο όμιλος Expedia παρουσίασε μια ολοκληρωμένη εικόνα για τις τάσεις των ταξιδιωτών το 2023. Η έρευνα έδειξε ότι το 32% των Αμερικανών δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για την τιμή από ποτέ άλλοτε και ότι το ενδιαφέρον για ξενοδοχεία τριών αστέρων αυξήθηκε περίπου κατά 20% παγκοσμίως. Σύμφωνα πάντα με την ίδια έρευνα, το 2023, το 40% των Αμερικανών ταξιδιωτών σχεδιάζει να μείνει σε ξενοδοχεία 1-3 αστέρων και το 34% σχεδιάζει να κάνει κράτηση για διακοπές με πρόσθετες, δωρεάν παροχές, όπως πάρκινγκ ή πρωινό.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *