Photo by Ron Lach on Pexels

Αυτές είναι οι τάσεις θα διαμορφώσουν την αγορά των πολυτελών ταξιδιών τα επόμενα χρόνια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η αγορά πολυτελών ταξιδιών είναι μια πολύ επικερδής αγορά που συνεχίζει να εξελίσσεται για να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των ταξιδιωτών. Στο πλαίσιο αυτό, έξι βασικοί παράγοντες αναμένεται να διαμορφώσουν τα πολυτελή ταξίδια τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον ειδικό στην αγορά τουριστικό πράκτορα If Only.

Ο γενικός διευθυντής του τουριστικού πράκτορα, Gordon McCreadie, είπε ότι στην If Only έχουν αφιερώσει σημαντικό χρόνο στην ανάλυση των τελευταίων τάσεων για να διασφαλίσουν ότι θα συμβαδίζουν με αυτές και θα παρέχουν στους συνεργάτες τους ταξιδιωτικούς πράκτορες τα καλύτερα εργαλεία και την καλύτερη δυνατή υποστήριξη για την εξυπηρέτηση των όποιων ερωτημάτων.

Οι έξι βασικοί παράγοντες που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια.

1 Βιώσιμη πολυτέλεια

Με την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σε περιβαλλοντικά ζητήματα, οι πελάτες πολυτελών ταξιδιών αποκτούν όλο και μεγαλύτερη συνείδηση του αντίκτυπου των ταξιδιών τους στο περιβάλλον. Αυτό έχει οδηγήσει σε αύξηση των βιώσιμων ταξιδιών πολυτελείας, τα οποία περιλαμβάνουν φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές διαμονής, περιηγήσεις που προωθούν τη διατήρηση του περιβάλλοντος και άλλες υπεύθυνες ταξιδιωτικές πρακτικές.

“Ενώ οι εταίροι μας στον ουρανό εργάζονται για την επίτευξη βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων, είναι σημαντικό να εξετάσουμε όλοι τι μπορούμε να κάνουμε στο έδαφος για να καταστήσουμε τις επιχειρήσεις μας και τις διακοπές μας όσο το δυνατόν πιο βιώσιμες. Μια πρόσφατη έρευνα της Booking.com σε περισσότερους από 30.000 πελάτες σε 29 χώρες αποκάλυψε ότι πάνω από το 75% των πελατών θέλουν να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα, γεγονός που δείχνει ότι η κίνηση αυτή δεν ήταν ποτέ πιο διαδεδομένη. Ως κλάδος, είναι επιτακτική ανάγκη να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να το υποστηρίξουμε”, είπε ο κ. McCreadie.

2 Ψηφιακή αποτοξίνωση

Σε έναν κόσμο που είναι όλο και πιο δικτυωμένος, οι ταξιδιώτες πολυτελείας αναζητούν τρόπους να αποσυνδεθούν και να χαλαρώσουν όταν βρίσκονται στο εξωτερικό για να κάνουν το απαραίτητο πνευματικό διάλειμμα που όλοι χρειαζόμαστε, ειδικά μετά την πανδημία.

“Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε πάντα στο τηλέφωνό μας και νιώθουμε ότι πρέπει να ανταποκρινόμαστε άμεσα σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή σε κείμενα. Δεν είναι λοιπόν απορίας άξιο, ότι έχουμε δει μια αύξηση των καταλυμάτων ψηφιακής αποτοξίνωσης, όπου οι επισκέπτες ενθαρρύνονται να απομακρύνουν τις συσκευές τους και να επικεντρωθούν στην πνευματική ενσυνειδητότητα και τη χαλάρωση”, σχολίασε ο επικεφαλής του If Only.

3 Καθηλωτικές εμπειρίες

Οι ταξιδιώτες πολυτελών διακοπών αναζητούν μοναδικές και αυθεντικές δραστηριότητες που τους επιτρέπουν να συνδεθούν με τον πολιτισμό και την ιστορία των προορισμών που επισκέπτονται. Αυτό έχει οδηγήσει σε αύξηση των καθηλωτικών εμπειριών, όπως μαθήματα μαγειρικής με τοπικούς σεφ, ξεναγήσεις σε ιστορικά μνημεία και πολιτιστικές συναναστροφές με ντόπιους.

4 Εξατομικευμένες εμπειρίες

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν ένα ασφάλιστρο για εξατομικευμένες εμπειρίες που ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες προτιμήσεις τους. Μετά την πανδημία, παρατηρείται αύξηση των εξατομικευμένων ταξιδιών, των ιδιωτικών περιηγήσεων και των προσωποποιημένων υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες προτιμήσεις των ταξιδιωτών, καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιθυμούν κάτι λίγο διαφορετικό.

5 Ταξίδια ευεξίας

Με την αυξανόμενη έμφαση στην υγεία και την ευεξία, οι ταξιδιώτες πολυτελείας αναζητούν τρόπους για να ενσωματώσουν την ευεξία στις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες. Αυτό έχει οδηγήσει σε αύξηση των πολυτελών ταξιδιών με επίκεντρο την ευεξία, τα οποία περιλαμβάνουν καταφύγια σπα, καταφύγια γιόγκα και διαλογισμού και άλλες δραστηριότητες με επίκεντρο την ευεξία.

Σύμφωνα με τον κ. McCreadie, είτε οι πελάτες επιθυμούν να βελτιώσουν τον ύπνο τους, να χάσουν βάρος ή απλώς να επιστρέψουν στο σπίτι τους νιώθοντας αναζωογονημένοι, αυτά τα καταφύγια ευεξίας διαθέτουν υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, καταπληκτικές επιλογές σε φαγητό και εξατομικευμένες υπηρεσίες, ενώ πολλά από αυτά βρίσκονται σε μερικές από τις πιο όμορφες τοποθεσίες του κόσμου.

6 Αλλαγή προτιμήσεων

Ενώ τώρα είναι σαφώς μια συναρπαστική περίοδος για την αγορά πολυτελών ταξιδιών, ο τομέας αντιμετωπίζει προκλήσεις καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών μεταβάλλονται. Για παράδειγμα, οι νεότερες γενιές ενδιαφέρονται περισσότερο για τα βιωματικά ταξίδια και αναζητούν μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες. Οι εταιρίες πολυτελών ταξιδιών πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτές τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις για να παραμείνουν επίκαιρες, είτε αυτό γίνεται μέσω της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των ιστολογίων ή των βίντεο, και αναμφίβολα, μέσω της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης στο εγγύς μέλλον.

Όπως είπε ο επικεφαλής του If Only, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη, αλλά ένα από τα πολλά πράγματα που αγαπά στον κλάδο των πολυτελών ταξιδιών είναι ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται σε αυτόν είναι σε θέση να προσαρμόζονται, να αλλάζουν και να ενστερνίζονται νέα δεδομένα όταν απαιτείται.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *