Photo by Pixabay on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Οι Βρετανοί πληρώνουν περισσότερα χρήματα για διακοπές μέσω t.o.

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Βρετανοί ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση για διακοπές περιήγησης και περιπέτειας μέσω τουριστικών πρακτόρων ξοδεύουν περισσότερα χρήματα από ό,τι κάνοντας κράτηση απευθείας, σύμφωνα με νέα έρευνα της Ένωσης Προμηθευτών Ταξιδιών και Περιπέτειας (ATAS).

Τα ευρήματα της έρευνας αποκάλυψε η Claire Brighton, διευθύντρια λογαριασμού της Ένωσης, κατά τη διάρκεια του διήμερου συνεδρίου της ATAS, που πραγματοποιήθηκε 1 με 2 Νοεμβρίου στο Γουόρικ.

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Marketing Radar, για λογαριασμό της ATAS, διεξήχθη μεταξύ των μελών της Ένωσης κι εξέτασε τις πωλήσεις του 2022 έως τον Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, ο μέσος όρος των εσόδων από ένα ταξίδι ανά κράτηση το 2022 ήταν 2.679 λίρες για τις απευθείας πωλήσεις και 4.052 λίρες για τις κρατήσεις μέσω πρακτόρων σημειώνοντας διαφορά 1.373 λιρών.

Η διαφορά το 2023 είναι ακόμη μεγαλύτερη, με τις άμεσες πωλήσεις να ανέρχονται κατά μέσο όρο σε 3.117 λίρες, ενώ οι κρατήσεις από πρακτορεία να ξεπερνούν τις 5.444 λίρες – μια “τεράστια” διαφορά 2.327 λιρών.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι ο τομέας “επέστρεψε με ορμή” φέτος, με τα μέλη του να έχουν πραγματοποιήσει περισσότερες από 25.000 περιοδείες και κρουαζιέρες εξερεύνησης μέχρι στιγμής το 2022 -τον ίδιο αριθμό με τον αριθμό των κρουαζιέρων που αναχώρησαν σε ολόκληρο το 2019.

Οι κρατήσεις και η εμπιστοσύνη άρχισαν να επιστρέφουν τον Μάρτιο-Απρίλιο και οι πωλήσεις των πρακτορείων ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2019 από τον Μάιο και μετά.

Κορυφαίος προορισμός παραμένει η Ευρώπη, συγκεντρώνοντας ποσοστό 60% εφέτος από από 51% το 2019.

Η επόμενη περιοχή είναι η νότια και κεντρική Αμερική, ακολουθούμενη από την Ασία και τον Ειρηνικό, η οποία συνεχίζει να ανακάμπτει μέχρι το 2023, καθώς οι περιορισμοί χαλαρώνουν.

Το ποσοστό των πελατών που κάνουν κράτηση για τη Βόρεια Αμερική το 2022 είναι το ίδιο με το 2019, αλλά οι μελλοντικές κρατήσεις έχουν ήδη σχεδόν διπλασιαστεί για το 2023.

Οι αναχωρήσεις για ταξίδια και περιπέτειες είναι ισχυρότερες κατά τις ενδιάμεσες περιόδους, καθώς οι πελάτες αναζητούν να ταξιδέψουν εκτός των μηνών αιχμής.

Επιπλέον, το 76% των ταξιδιωτών είναι ηλικίας άνω των 50 ετών, οπότε επηρεάζονται λιγότερο από τους νεότερους σχετικά με το κόστος ζωής. Περίπου το 10% αυτής της δημογραφικής ομάδας επιθυμεί διακοπές περιπέτειας και το 9% διακοπές δραστηριοτήτων.

Επίσης, σχεδόν το 20% των πελατών είναι κάτω των 40 ετών, προσφέροντας στα πρακτορεία μια “πραγματικά μεγάλη ευκαιρία”. Φαίνεται ότι, οι νέοι χρησιμοποιούν τώρα τα τουριστικά πρακτορεία περισσότερο από ό,τι πριν από την πανδημία.

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *