© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Ούριος άνεμος για την Κρουαζιέρα | Υπερδιπλάσιος ο αριθμός των νεοεισερχόμενων επιβατών εφέτος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός ταξιδιωτών στρέφονται προς την κρουαζιέρα, με τον αριθμό των ανθρώπων που πραγματοποιούν για πρώτη φορά κρουαζιέρα να είναι υπερδιπλάσιος εφέτος, σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του μεγάλου λιανοπωλητή κρουαζιέρας Cruise.co.uk, που εκμεταλλεύεται τον πιο δημοφιλή ιστότοπο κρουαζιέρας του Ηνωμένου Βασιλείου. 

Από τα σχεδόν 1.200 άτομα που ερωτήθηκαν από τον online tour operator, με έδρα το Redditch, το 4% ήταν νέοι στην κρουαζιέρα το 2022, με τον αριθμό όλων όσοι σχεδιάζουν να κάνουν τις πρώτες τους διακοπές στη θάλασσα φέτος να αυξάνεται σε πάνω από το 9%.

Σε αντίστοιχη έρευνα του Cruise.co.uk, το 2019, το ποσοστό εκείνων που επέλεξαν να κάνουν την πρώτη τους κρουαζιέρα ήταν, επίσης, 4%.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της τελευταίας έρευνας, η Μεσόγειος ήταν ο πιο δημοφιλής προορισμός για τους νεοεισερχόμενους στην κρουαζιέρα επιβάτες, με την Καραϊβική να βρίσκεται στη δεύτερη θέση και τα Νορβηγικά Φιορδ και τη βόρεια Σκανδιναβία να ισοβαθμούν στην τρίτη θέση.

Η Cruise.co.uk αποκάλυψε επίσης ότι πάνω από το 50% των ερωτηθέντων, οι οποίοι είναι ήδη παλαιοί… γνώριμοι του κλάδου, έχουν κάνει κράτηση για μια μελλοντική κρουαζιέρα.

Σχολιάζοντας τα στοιχεία αυτά, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Cruise.co.uk, Tony Andrews, είπε: “Μας ενθαρρύνει να βλέπουμε μια τόσο σημαντική αύξηση στον αριθμό των νέων πελατών που επιθυμούν να κάνουν κρουαζιέρα φέτος. Οι διακοπές στη θάλασσα προσφέρουν ασυναγώνιστες επιλογές, που ταιριάζουν σε κάθε γούστο και οικονομικό πλαίσιο, γι’ αυτό θα παροτρύναμε όσους δεν το έχουν επιχειρήσει ακόμη να το κάνουν”.

Σε προηγούμενη έρευνα, η ιστοσελίδα αποκάλυψε ότι σχεδόν το 44% ανέφεραν τον προορισμό ως τον κύριο παράγοντα στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για την κρουαζιέρα που θα επιλέξουν.

Το ένα τέταρτο των συμμετεχόντων στην έρευνα είχε αναφέρει την τιμή ως την πιο σημαντική επιρροή, ενώ το ένα πέμπτο ότι η μάρκα κρουαζιέρας ήταν αυτή που επηρέασε την επιλογή τους. Το συγκεκριμένο πλοίο και η ημερομηνία αναχώρησης συγκέντρωσαν τη χαμηλότερη βαθμολογία, μόλις το 5% των απαντήσεων η καθεμία κατηγορία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *