© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Περιορίζεται η εμπιστοσύνη των Βρετανών στα ταξίδια στο εξωτερικό

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η επαναφορά των περιορισμών και η επιβολή νέων μέτρων για την αντιμετώπιση της νέας παραλλαγής Omicron, ανάμεσα στα οποία και τα τεστ για τον κορωνοϊό, φαίνεται να “βλάπτουν” την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο απέναντι στα ταξίδια στο εξωτερικό, ενόψει Χριστουγέννων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας έρευνας.

Ωστόσο, όπως διαπιστώνει η έρευνα της BVA BDRC, παρά την πτώση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα ταξίδια, αυτή η εμπιστοσύνη, στις αρχές Δεκεμβρίου, παρέμεινε σε υψηλότερο επίπεδο από ό,τι τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και δεν φαίνεται να δέχθηκε μεγαλύτερο “χτύπημα” από την εμπιστοσύνη στις διακοπές στο εσωτερικό.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία διεξήχθη το διάστημα 1-6 Δεκεμβρίου, σε 1.756 ενήλικες, στο Ηνωμένο Βασίλειο, παρατηρείται πτώση κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες μεταξύ Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου στο ποσοστό των καταναλωτών (42%) που αισθάνονται “άνετα” να κάνουν διακοπές στο εξωτερικό. Το αντίστοιχο ποσοστό πριν από την πανδημία ήταν 73%, καταγράφεται, επομένως, πτώση 31%.

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις πτήσεις αυξάνεται κατά μία ποσοστιαία μονάδα στο 45% ή -26 μονάδες, σε σύγκριση με πριν από την πανδημία. Εξίσου πτωτικά διαμορφώνεται και το ποσοστό της εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις διακοπές στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο σημειώνει μείωση κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες τον Νοέμβριο στο 70% ή -12 μονάδες, σε σύγκριση με πριν από την πανδημία.

Η μείωση της προθυμίας για ταξίδια, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό υποδηλώνει ότι οι ανησυχίες σχετικά με την παραλλαγή Omicron έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο από τις απαιτήσεις για διενέργεια τεστ Covid για τα διεθνή ταξίδια.

Το ποσοστό των καταναλωτών που αισθάνονται άνετα να ταξιδέψουν στο εξωτερικό για διακοπές, στις αρχές Δεκεμβρίου, εμφανίζεται τέσσερις μονάδες χαμηλότερο απ’ ότι στα τέλη Σεπτεμβρίου, αλλά οκτώ μονάδες υψηλότερο από ό,τι τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.

Η έρευνα διαπιστώνει, επίσης, μια πτώση τεσσάρων μονάδων μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου στο ποσοστό των καταναλωτών που προτιμούν να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο, το οποίο διαμορφώνεται στο 68%, σε σύγκριση με το 80% πριν από την πανδημία.

Η BVA BDRC αναφέρει ότι το 2,4% των ερωτηθέντων είχε κάνει κράτηση για πτήση τον Νοέμβριο, από 2,9% τον Οκτώβριο, αποτελώντας το υψηλότερο ποσοστό από τον Φεβρουάριο του 2020. Ωστόσο, προειδοποιεί ότι ο αντίκτυπος της Omicron δεν αντικατοπτρίζεται ακόμη σε αυτά τα στοιχεία.

Δυσκολεύονται οικονομικά οι Βρετανοί

Σε μια περίληψη των αποτελεσμάτων, η ερευνητική εταιρία σημειώνει ότι η διάθεση των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο απέναντι στα ταξίδια μειώθηκε ελαφρά, στις αρχές Δεκεμβρίου. Επίσης, διαπιστώνει ότι το 18% του πληθυσμού δυσκολεύεται οικονομικά, με μόνο το 10% να είναι “άνετο” και σημειώνει ότι η αύξηση των τιμών δημιουργεί ανασφάλεια και ανησυχία στον μισό πληθυσμό του Ηνωμένου Βασιλείου για την οικονομική του κατάσταση.

Οι ερευνητές αναφέρουν ότι οι δαπάνες των ερωτηθέντων στους περισσότερους τομείς εκτός σπιτιού, μειώθηκαν τον Νοέμβριο σε επίπεδα που παρατηρήθηκαν στις αρχές του καλοκαιριού, για τα οποία κατηγόρησαν ένα συνδυασμό εποχικότητας, αυξανόμενου αριθμού κρουσμάτων κορωνοϊού και εκκρεμών περιορισμών. Ενώ σημειώνουν ότι, αυτά τα επίπεδα είναι πολύ υψηλότερα από ό,τι πριν από ένα χρόνο.

Σύμφωνα με την BVA BDRC, φαίνεται ότι υπάρχει ένας αριθμός ανθρώπων που έχουν προσαρμοστεί στην αύξηση του αριθμού των κρουσμάτων κορωνοϊού και στους επιβαλλόμενους περιορισμούς.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *