ΕΡΕΥΝΑ: Περίπου τρεισήμισι μήνες αφιερώνουν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες στον σχεδιασμό του ταξιδιού τους

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

O μέσος χρόνος της “διαδρομής μέχρι την αγορά” -το διάστημα από τη σκέψη ενός ταξιδιού μέχρι την πραγματική κράτησή του- είναι 71 ημέρες, από τις οποίες 33 ημέρες είναι αφιερωμένες στην έμπνευση και 38 ημέρες στην εντατική έρευνα και σχεδιασμό ενός ταξιδιού. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της  Expedia Group, που διεξήχθη σε συνεργασία με την Luth Research.

Η φάση μετά την κράτηση, ή ο χρόνος μεταξύ της κράτησης και του ταξιδιού, είναι κατά μέσο όρο 73 ημέρες. Οι αριθμοί αυτοί, ωστόσο, διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα και τον τύπο του ταξιδιού. Για παράδειγμα, οι Ιάπωνες ταξιδιώτες χρειάζονται συνήθως 45 ημέρες για να περάσουν από την έμπνευση στην κράτηση, κυρίως επειδή τα ταξίδια τους είναι συχνά μικρότερα και απαιτούν λιγότερο προγραμματισμό. Από την άλλη πλευρά, τα διεθνή ταξίδια έχουν μεγαλύτερο παράθυρο προγραμματισμού 85 ημερών, υπογραμμίζοντας τις πρόσθετες πολυπλοκότητες των διασυνοριακών ταξιδιών.

Η έρευνα εξέτασε της αγορές της Αυστραλίας, του Καναδά, της Γαλλίας, της Ιαπωνίας, του Μεξικού, του Ην. Βασιλείου και των ΗΠΑ και ανέλυσε κάθε πτυχή του διαδικτυακού ταξιδιού του σύγχρονου ταξιδιώτη -από τη φάση της έμπνευσης μέχρι την τελική κράτηση.

Είναι ενδιαφέρον ότι ο τυπικός καταναλωτής στις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα περιηγείται κατά μέσο όρο σε 141 σελίδες ταξιδιωτικού περιεχομένου, μέσα στις 45 ημέρες που προηγούνται ενός ταξιδιού. Οι αριθμοί είναι ακόμη πιο εντυπωσιακοί στις ΗΠΑ, με τους ταξιδιώτες να περιηγούνται σε 277 σελίδες πριν κάνουν κράτηση. Ενώ την τελευταία ημέρα πριν την κράτηση οι ταξιδιώτες περιηγούνται σε 25 ιστοσελίδες.

Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) κυριαρχούν στη φάση του ταξιδιωτικού προγραμματισμού, αντιπροσωπεύοντας 67 ιστοσελίδες. Ακολουθούν οι ιστότοποι αεροπορικών εταιριών (33 σελίδες), οι ιστότοποι ξενοδοχείων (16 σελίδες) και οι ιστότοποι μετα-ταξιδίων (16 σελίδες).

Οι ΟΤΑ, οι μηχανές αναζήτησης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ιστότοποι αεροπορικών εταιρειών και οι μετα-ταξιδιωτικοί ιστότοποι είναι οι πιο συχνές διαδικτυακές πηγές κατά τη διάρκεια των 45 ημερών πριν από μια κράτηση. Ένα σημαντικό 80% των ταξιδιωτών θα επισκεφθεί έναν OTA, ακόμη και αν τελικά κάνει κράτηση για το ταξίδι του μέσω άλλου καναλιού, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι OTA παίζουν καθοριστικό ρόλο στην έμπνευση και τον προγραμματισμό των ταξιδιών.

Οι ταξιδιώτες δεν διαβάζουν απλά, αλλά αφιερώνουν σημαντικό χρόνο στα ταξιδιωτικά τους σχέδια, καθώς, κατά μέσο όρο, δαπανούν 303 λεπτά -ή λίγο περισσότερο από πέντε ώρες- στη έρευνα για το ταξίδι τους.

Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες βρίσκονται στην κορυφή, καθώς αφιερώνουν περίπου 524 λεπτά στην έρευνα.

Η έκθεση ανακάλυψε επίσης ότι οι επισκέπτες ενοικιαζόμενων δωματίων είναι ιδιαίτερα σχολαστικοί, αφιερώνοντας 511 λεπτά για τον προγραμματισμό του ταξιδιού τους.

Σύμφωνα με άλλα ευρήματα της έρευνας, ο μέσος ταξιδιώτης ξοδεύει 160 λεπτά σε OTAs, 128 λεπτά σε ιστότοπους αεροπορικών εταιριών και 120 λεπτά σε μετα-ταξιδιωτικούς ιστότοπους.

Οι ιστοσελίδες ξενοδοχείων και ενοικίασης αυτοκινήτων λαμβάνουν συγκριτικά λιγότερη προσοχή, αλλά όσοι επισκέπτονται αυτές τις ιστοσελίδες αφιερώνουν περίπου 90 και 60 λεπτά, αντίστοιχα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *