Photo by Mikhail Nilov on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Η τεχνολογία ανέπαφων υπηρεσιών θα μειώσει το προσωπικό των ξενοδοχείων

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ανέπαφες υπηρεσίες και συναλλαγές, που καθιερώθηκαν εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού φαίνεται πως ήρθαν για να μείνουν. Ιδιαίτερα στα ξενοδοχεία αποτελούν ζητούμενο για τους ταξιδιώτες και, όπως όλα δείχνουν, τα αμέσως επόμενα χρόνια θα είναι και η βασική αιτία για τη δραστική μείωση του ανθρώπινου δυναμικού. 

Σύμφωνα με μια νέα ερευνητική μελέτη, με τίτλο “Hospitality in 2025: Automated, Intelligent… and More Personal”, το 95% των ανθρώπων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους έξι μήνες. Ωστόσο, πολλοί θέλουν να εξαλείψουν το “άγγιγμα” από τα ταξίδια και τη διαμονή τους. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) των ταξιδιωτών θέλουν να χρησιμοποιούν την κινητή συσκευή τους για να διαχειρίζονται την εμπειρία τους στο ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένου του check in και check out, της πληρωμής, της παραγγελίας φαγητού και πολλά άλλα.

Η μελέτη, η οποία διεξήχθη από την Oracle Hospitality σε συνεργασία με το Skift, διαπιστώνει ότι οι ταξιδιώτες επιθυμούν επίσης να εξατομικεύσουν ακόμη περισσότερο το ταξίδι τους, επιλέγοντας το ακριβές δωμάτιο και τον όροφο και πληρώνοντας μόνο για τις ανέσεις που επιθυμούν -και μάλιστα επιθυμούν να κάνουν προ-έλεγχο των ξενοδοχείων στο metaverse (68%).

Επιπλέον, το 74% ενδιαφέρεται για ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για την καλύτερη προσαρμογή υπηρεσιών και παροχών, όπως η τιμή του δωματίου ή προτάσεις και εκπτώσεις για φαγητό.

Σχεδόν το 40% των στελεχών των ξενοδοχείων βλέπουν αυτό το “αδέσμευτο” μοντέλο ως το μέλλον της διαχείρισης των εσόδων των ξενοδοχείων.

Άλλα βασικά ευρήματα:

-Το 73% συμφωνεί ότι είναι πιο πιθανό να μείνει σε ένα ξενοδοχείο που προσφέρει τεχνολογία αυτόματης εξυπηρέτησης για να ελαχιστοποιήσει την επαφή με το προσωπικό και τους άλλους επισκέπτες.
-Το 38% επιθυμεί ένα μοντέλο πλήρους αυτόµατης εξυπηρέτησης, µε το προσωπικό να είναι διαθέσιµο µόνο κατόπιν αιτήµατος.
-Το 39% θέλει να μπορεί να παραγγείλει υπηρεσία δωματίου από το τηλέφωνό του ή από ένα chatbot.
-Το 49% επιθυμεί επίσης ανέπαφες πληρωμές (μόνο το 5% θέλει να πληρώνει με κρυπτονόμισμα).

Η άποψη των ξενοδόχων

Η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού παραμένει κορυφαίο ζήτημα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά οι ξενοδόχοι εργάζονται σκληρά για την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών προκειμένου να μειωθεί η επιβάρυνση των πελατών και του προσωπικού. Στο πλαίσιο αυτό:

-Το 65% των ξενοδόχων δήλωσε ότι η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών για το προσωπικό περιγράφει καλύτερα τη στρατηγική τους για την αντιμετώπιση των ελλείψεων εργατικού δυναμικού και την προσέλκυση νέων χαρισματικών στελεχών.
-Το 96% επενδύει στην τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών, με το 62% να σημειώνει ότι η “πλήρως ανέπαφη εμπειρία” είναι πιθανό να είναι η πιο ευρέως διαδεδομένη τεχνολογία στον κλάδο τα επόμενα τρία χρόνια.
-Το 54% πρόσθεσε ότι η ύψιστη προτεραιότητά τους είναι να υιοθετήσουν τεχνολογίες που βελτιώνουν ή εξαλείφουν την ανάγκη για υπηρεσία υποδοχής έως το 2025.

Η άποψη των ταξιδιωτών

Οι ταξιδιώτες εμφανίζονται διχασμένοι ως προς το πόσο υπομονετικοί μπορούν να είναι σε αυτή τη μετάβαση:

-Το 39% δήλωσε ότι επιθυμεί μια πλήρως ανέπαφη εμπειρία για όλες τις βασικές, ξενοδοχειακές συναλλαγές  (check-in/out, φαγητό και ποτό, κλειδιά δωματίου. κ.λπ.).
-Το 34% δήλωσε ότι η έλλειψη προσωπικού και η συνεπακόλουθη δυσχέρεια στην εξυπηρέτηση θα ήταν ο κυριότερος αποτρεπτικός παράγοντας για να κάνουν νέα κράτηση νέα κράτηση σε ένα ξενοδοχείο.
-Μόλις το 23% σημείωσε ότι η έλλειψη καθημερινού καθαρισμού των δωματίων αποτελεί πρόβλημα, δείχνοντας ότι οι καταναλωτές έχουν αποδεχθεί (και το 17% καλωσορίσει!) την απουσία καθημερινού καθαρισμού.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *