Ritz

Έρευνα: Πως διαμορφώνονται οι ξενοδοχειακές τάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο το 2019;

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο Αμερικανός Σύνδεσμος Ξενοδοχείων & Καταλυμάτων (AHLA) ανακοίνωσε την Παρασκευή τα αποτελέσματα μιας ολοκληρωμένης έρευνας για τις παγκόσμιες τάσεις στα ξενοδοχεία. Σημειώνεται, πως την έρευνα διενήργησε η STR.

Η έρευνα υπογραμμίζει τις τάσεις στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία.

Η δυναμική των Millennials

Σε μια προσπάθεια να ανταποκριθούν στις ανάγκες των Millennials ταξιδιωτών, τα ξενοδοχεία συνεχίζουν να καινοτομούν, εστιάζοντας σε αυτήν την ομάδα. Η προώθηση της κοινότητας μεταξύ των ταξιδιωτών είναι όλο και πιο σημαντική και τα ξενοδοχεία αναγνωρίζουν την επιθυμία δημιουργίας λειτουργικών κοινόχρηστων χώρων.

Σημειώνεται, πως πάνω από το 10% των ξενοδοχείων που ανήκουν στην κατηγορία πολυτελείας και μεσαίας κατηγορίας ανέφεραν οτι χρησιμοποιούν τέτοιους χώρους.

Αυτοί οι ταξιδιώτες επιθυμούν να διατηρήσουν τον υγιεινό και ενεργό τρόπο ζωής τους μακριά από το σπίτι, μπορούν να προσδοκούν όλο και περισσότερες εναλλακτικές λύσεις και υγιεινές επιλογές φαγητού που προσφέρονται με υψηλότερες τιμές στα ξενοδοχεία.

Η πράσινη στροφή

Η υποστήριξη των βιώσιμων πρωτοβουλιών παραμένει σημαντική για τον κλάδο και των ξενοδοχείων. Από το 2018, το 25% των εγχώριων ακινήτων έχουν λάβει Πράσινη πιστοποίηση, ενώ μόλις το 16% είχε λάβει το 2016.

Περίπου τα δύο τρίτα των ξενοδοχείων σε όλες τις κλίμακες αλυσίδας αναφέρουν κάποιο είδος προγράμματος εξοικονόμησης νερού.

Τεχνολογία

Η στροφή προς τα κινητά παραμένει προτεραιότητα. Περισσότεροι επισκέπτες από ποτέ χρησιμοποιούν εφαρμογές για την  πρόσβαση σε υπηρεσίες ξενοδοχείων. Η χρήση τους έχει υπερδιπλασιαστεί στη δημοτικότητα και το check-in στις κινητές συσκευές παραμένει σε εξέλιξη με τη συμμετοχή άνω του 80% υψηλών ξενοδοχειακών ιδιοκτησιών.

Η χρήση κινητών εφαρμογών για την πρόσβαση σε υπηρεσίες ξενοδοχείων είναι πιο δημοφιλής από ποτέ, από 35% το 2016 σε 40% το 2018.

Το check-in για κινητές συσκευές είναι σίγουρα μια νέα τάση. Η χρήση των κινητών συσκευών ως κλειδί για το δωμάτιο χρησιμοποιείται από το 17% των ξενοδοχείων έναντι του 6% το 2016.

«Είμαστε υπερήφανοι που είμαστε μέρος αυτής της έρευνας. Τα δεδομένα  βοηθούν τον κλάδο να συνεχίσει να προχωράει και να δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τους επισκέπτες τους υπαλλήλους και τις γύρω κοινότητες », δήλωσε η Amanda Hite, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της STR.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Έρευνα: Πως διαμορφώνονται οι ξενοδοχειακές τάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο το 2019;

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *