Photo by Rocco Dipoppa on Unsplash
Photo by Rocco Dipoppa on Unsplash

Έρευνα: Πως επηρεάζονται τα ταξίδια των Βρετανών ενόψει Brexit

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ

Oι περισσότεροι από τους Βρετανούς επηρεάζονται στη διαμόρφωση των ταξιδιωτικών τους σχεδίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το Brexit, σύμφωνα με νέες έρευνες.

Η έρευνα

Οι ανησυχίες σχετικά με το αυξημένο κόστος πτήσεων αναφέρονται στο 38%, όπως διαπιστώθηκε από 2.000 άτομα, που ερωτήθηκαν στο τέλος του περασμένου έτους.

Το ένα τρίτο εξέφρασε τις ανησυχίες του για τις συναλλαγματικές ισοτιμίες με τυχόν υποτίμηση της λίρας, αφού το Brexit ενδέχεται να τους αποτρέψει από  ταξίδι στην ΕΕ.

Τα νεαρά άτομα ηλικίας 18 έως 38 ετών είναι η γενιά που ανησυχεί περισσότερο για τον αντίκτυπο του Brexit στα ευρωπαϊκά ταξιδιωτικά σχέδια (67%). Το υψηλότερο κόστος πτήσεων θα αποθάρρυνε το 44%, ενώ το 38% δήλωσε ότι η εξασθένιση της αξίας της στερλίνας θα τους αναγκάσει να ξανασκεφτούν τα ευρωπαϊκά μίνι-διαλείμματα.

Τα άτομα στη Βόρεια Ιρλανδία (65%) και στα βορειοανατολικά (64%) πιστεύουν ότι τα ταξιδιωτικά τους σχέδια θα επηρεαστούν περισσότερο από το Brexit, ενώ η βορειοδυτική Αγγλία ανησυχεί περισσότερο για την αύξηση του κόστους των πτήσεων (40%).

Οι ανησυχίες

Η προοπτική μεγαλύτερων ουρών για τις θεωρήσεις μετά την έξοδο του Ηνωμένου Βασιλείου από την ΕΕ χαρακτηρίζεται επίσης ως ανησυχία, ενώ το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα να ταξιδεύουν λιγότερο στην ΕΕ.

Εκείνοι στη Σκωτία (33%) και στο βορειοανατολικό (31%) πιστεύουν ότι αυτό θα είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη λήψη αποφάσεων, όσον αφορά τον προγραμματισμό των ευρωπαϊκών σύντομων διακοπών.

Μια ενδεχόμενη αύξηση των χρεώσεων περιαγωγής κινητής τηλεφωνίας θα καθιστούσε το 19% των ατόμων ηλικίας 18 έως 38 ετών απρόθυμα να ταξιδέψουν στην ΕΕ.

Η απώλεια της ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης ασθένειας (EHIC) και η συνακόλουθη απουσία ελεύθερης ευρωπαϊκής κάλυψης για την υγεία σε περίπτωση μη διαπραγμάτευσης του Brexit θα είχαν ως αποτέλεσμα το 21% των ατόμων να ταξιδεύουν λιγότερο.

Ο Jon Ostler, επικεφαλής στο Finder.com, που διεξήγαγε την έρευνα είπε: «Είναι κατανοητό ότι το υψηλότερο κόστος μπορεί να επηρεάσει τους ανθρώπους να επιλέξουν περισσότερα για ένα ταξίδι».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *