travel_agency

Έρευνα: Πώς προτιμά να κλείνει η γενιά των Μillenials τα ταξίδια της

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι νέοι ενήλικες κάνουν κράτηση ταξιδιών οnline και όχι παραδοσιακά, ως ξεχωριστά προϊόντα και με πακέτα από ταξιδιωτικούς πράκτορες σύμφωνα με μια νέα μελέτη από τους ερευνητές της αγοράς Yougov στη Γερμανία.

Η γενιά των millenials και τα ταξίδια

Η σημερινή γενιά 18-34 ετών, οι λεγόμενοι «millenials», εκμεταλλεύεται περισσότερο από ποτέ την τεχνολογία για να κάνει κράτηση ταξιδιών μέσω του διαδικτύου, σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα. Για παράδειγμα, οι  millenials, που τείνουν να κάνουν κράτηση διαμονής μέσω της Booking.com αυξήθηκε από 25% σε 28% τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ η Airbnb αυξήθηκε από 15% σε 19%.

Αντίθετα, οι παραδοσιακοί πράκτορες, όπως η TUI, χάνουν τη δημοτικότητα τους σε αυτή γενιά, χαρακτηριστικό είναι πως η δημοτικότητα της TUI έχει μειωθεί από 22% πριν από δύο χρόνια στο 19%, σύμφωνα με τη μελέτη.

Αυτή η γενιά χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο εντατικά για την έρευνα των ταξιδιωτικών πληροφοριών, όπως  επιβεβαίωσε η μελέτη. Για παράδειγμα, δύο στους πέντε (39%) δίνουν προσοχή στις αξιολογήσεις των ξενοδοχείων online σε σύγκριση με μόλις το 29% των ερωτηθέντων ηλικίας άνω των 35 ετών.

Δεν εκπλήσσει, το γεγονός, ότι  οι νέοι ενήλικες είναι προσεκτικοί με τις δαπάνες ταξιδιού τους. Περισσότερο από το ένα τέταρτο (27%) επέλεξε τον πιο πρόσφατο προορισμό διακοπών λαμβάνοντας υπόψην το χαμηλό κόστος, σε σύγκριση με μόλις το 18% των καταναλωτών ηλικίας άνω των 35 ετών. Αντίθετα, μόνο το 20% των millenials επέλεξε τον προορισμό τους επειδή είχαν ξαναμείνει εκεί.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο σύμβουλος της Yougov Sven Runge προειδοποίησε, ότι η TUI και άλλες παραδοσιακές ταξιδιωτικές εταιρείες θα πρέπει να λάβουν υπόψην τους αυτές τις τάσεις.

«Οι παραδοσιακοί πάροχοι θα πρέπει να παρακολουθούν συνεχώς τη συμπεριφορά και τις ανάγκες των millenials ».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *