hotel

ΈΡΕΥΝΑ: Πως θα αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σύμφωνα με έρευνες της Nielsen Norman Group, έχετε περίπου 10 δευτερόλεπτα για να πείσετε έναν επισκέπτη να παραμείνει στον ιστότοπό σας και να πραγματοποιήσει ενδεχομένως και μια αγορά, προτού φύγει για να δει και άλλα.

Σημειώνεται, πως αυτό ισχύει για τους πελάτες που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν μια παραμονή σε ξενοδοχείο.

Σύμφωνα, λοιπόν με την παραπάνω έρευνα υπάρχουν 7 βήματα/κλειδιά για να έχετε τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ.

1.Γιατί πρέπει να μείνουν εδώ;

Μπορεί να φανεί προφανές, αλλά η απάντηση σε αυτό το θεμελιώδες ερώτημα θα πρέπει να βρίσκεται στον πυρήνα των μηνυμάτων μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας. Επικεντρωθείτε στην πρόταση μοναδικής αξίας της ιδιοκτησίας σας και την ιστορία σας. Βρείτε τον κατάλληλο τρόπο παρουσίασης είτε μέσω μιας συναρπαστικής ιστορίας, είτε μιας μεγάλης φωτογραφία / βίντεο, είτε με το περιεχόμενο προορισμού, είτε με σύμβολα εμπιστοσύνης.

2. Πώς θα αλλάξει η ιδιοκτησία σας τις βλέψεις των επισκεπτών για την περιοχή;

Το περιεχόμενο προορισμού αποτελεί αναπόσπαστο μέρος μιας καλής στρατηγικής μάρκετινγκ, αλλά πρέπει να είναι πολύ περισσότερο από μια λίστα σελίδων μόνο με αξιοθέατα περιοχής και εστιατόρια. Δημιουργήστε περιεχόμενο που επιβεβαιώνει την καλή παρουσία του προσωπικού σας και την γενικότερη ασφάλεια στις παροχές, που μπορείτε να παράσχετε στους επισκέπτες.

3. Πώς αναβαθμίζουν οι υπηρεσίες και τα amenities σας την εμπειρία του επισκέπτη;

Μπορεί να είναι μία από τις πιο συνηθισμένες τακτικές περιεχομένου, αλλά μην υποτιμάτε τη σημασία της καταχώρισης και, όπου χρειάζεται, την επεξεργασία των υπηρεσιών και των ανέσεων του ξενοδοχείου σας. Αυτές είναι οι πληροφορίες που θα σας ζητήσουν οι επισκέπτες, γι ‘αυτό βεβαιωθείτε ότι είναι όλα εκεί στον ιστότοπό σας και βρίσκονται εύκολα στην πλοήγηση σας.

4. Υπάρχουν απαντήσεις στις ερωτήσεις σας σχετικά με τις πολιτικές που είναι σημαντικές για τους επισκέπτες;

Η διατήρηση μιας ενημερωμένης σελίδας με συχνές ερωτήσεις είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για την πρόβλεψη και την απάντηση στις ερωτήσεις των επισκεπτών, καθώς και για την παροχή περιεχομένου πλούσιου σε SEO. Αναπόφευκτα υπάρχουν συχνές ερωτήσεις που θα σας ρωτήσουν οι πελάτες σχετικά με τις πολιτικές του ξενοδοχείου σας, όπως οι κανόνες που αφορούν τα κατοικίδια ζώα ή τα αργά check-out ή ακυρώσεις, για παράδειγμα. Οι ερωτήσεις σας θα πρέπει να είναι απαντημένες σε αυτές τις ανησυχίες.

5. Γνωρίζετε ποιες ερωτήσεις σας ζητά το target group, που στοχεύετε;

Συμπληρώνοντας τις προφανείς ερωτήσεις, είναι καλή ιδέα να κάνουμε μια εμβάθυνση στα είδη των ερωτήσεων που έχουν οι επισκέπτες-στόχοι σας, ώστε να μπορέσετε να δημιουργήσετε αυτή τη «διορατικότητα» στις στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείων σας. Αυτό θα απαιτήσει συχνά κάποια ενημέρωση εκ μέρους σας, προκειμένου να δώσετε αυτές τις απαντήσεις από το κοινό-στόχο σας.

6. Γνωρίζετε ποιες ερωτήσεις θα σας ζητηθούν από τα target group σας;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έντυπα έρευνας, αλλά και να συζητήστε με τους υπεύθυνους σχεδιασμού στρατηγικής μάρκετινγκ, προκειμένου να δημιουργήσετε περιεχόμενο που απαντά άμεσα στις ερωτήσεις του γκρουπ που στοχεύετε.

7. Οι διαφημιστικές σας καμπάνιες υπόσχονται μοναδικά οφέλη στους επισκέπτες;

Πρέπει επίσης να προσαρμόσετε τα μηνύματα σας στη διαφήμισή σας, έτσι ώστε αυτές οι διαφημίσεις προβολής, να δείξουν τι προσφέρετε στους επισκέπτες και τα οφέλη, που μπορούν να έχουν.

ΠΗΓΗ

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *