money_tourism_photo "κλείδωμα"
Αεροδρόμιο Heathrow | © ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Προβληματίζονται για την ετοιμότητα του τομέα των αερομεταφορών το φετινό καλοκαίρι οι ταξιδιώτες

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Στην ετοιμότητα των αεροδρομίων και των αεροπορικών εταιριών τη φετινή, καλοκαιρινή περίοδο πιστεύουν λιγότεροι από τους μισούς επιβάτες στο Ην. Βασίλειο που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν φέτος, σύμφωνα με δημοσκόπηση της βρετανικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (CAA).

Σύμφωνα με την υπηρεσία, το 45% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι ο κλάδος είναι προετοιμασμένος για την πολυάσχολη καλοκαιρινή περίοδο, ενώ σε ποσοστό 40% έχουν βρεθεί αντιμέτωποι με κάποιας μορφής διαταραχή τον τελευταίο χρόνο.

Η συνηθέστερη αιτία διαταραχής που αναφέρθηκε ήταν οι καθυστερήσεις, από το 31% των καταναλωτών, ακολουθούμενη από τις ακυρώσεις για το 13% των καταναλωτών, ενώ σχεδόν 9% επλήγησαν από απεργίες και 7%  από απώλεια ή καταστροφή των αποσκευών τους.

Λιγότεροι από τους μισούς (45%) ανέφεραν ότι οι διαταραχές αυτές δεν επηρέασαν τα μελλοντικά καλοκαιρινά τους σχέδια.

Η CAA υποστήριξε ότι συνεργάζεται με τη βιομηχανία για την προετοιμασία του καλοκαιριού, ώστε να διασφαλίσει ότι οι όποιες προκλήσεις “μετριάζονται από τη συνεχή ανθεκτικότητα του τομέα”.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο Rob Bishton, διευθύνων σύμβουλος της CAA, είπε: “Στο πλαίσιο της αποστολής μας να προστατεύουμε τους ανθρώπους και να καθιστούμε δυνατή την εναέρια κυκλοφορία, συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με τα αεροδρόμια και τις αεροπορικές εταιρίες για να δούμε πώς προετοιμάζονται ενόψει των περιόδων μεγάλης κίνησης και είναι θετικό να βλέπουμε ότι οι προσπάθειές τους βρίσκουν ανταπόκριση στους καταναλωτές”.

Ο κ. Bishton έκανε τα σχόλιά του κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο αεροδρόμιο Stansted, όπου συναντήθηκε με τον Ken O’Toole, διευθύνοντα σύμβουλο του Manchester Airport Group -της μητρικής εταιρίας των αεροδρομίων Manchester, Stansted και East Midlands.

“Οι αριθμοί των επιβατών συνεχίζουν να επιστρέφουν στα προ-πανδημικά επίπεδα και οι βελτιώσεις του αεροδρομίου Stansted, τόσο στη χωρητικότητα, όσο και στις υπηρεσίες αποτελούν παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η αεροπορική βιομηχανία αυξάνει την ανθεκτικότητά της απέναντι στην αναζωπύρωση των ταξιδιών”, δήλωσε ο κ. Bishton.

“Η MAG έχει δεσμευτεί να συνεργαστεί με τους κυβερνητικούς εταίρους και τον κλάδο των αερομεταφορών για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων για τους επιβάτες, τις κοινότητες και τις περιοχές που εξυπηρετούμε”, πρόσθεσε με τη σειρά του ο κ. O’Toole.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ερωτηθέντων γνώριζαν τουλάχιστον κάποια από τα δικαιώματά τους σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης πτήσεων, ενώ το 18% γνώριζε ακριβώς ποια είναι τα δικαιώματά του.

Λιγότεροι από τους μισούς (46%) δήλωσαν ότι έχουν κάποιες γνώσεις σχετικά με τα δικαιώματά τους, αλλά δεν είναι απολύτως βέβαιοι για όλες τις λεπτομέρειες.

Η ρυθμιστική αρχή εγκαινίασε πρόσφατα την εκστρατεία “Know Before You Go” για να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους και να είναι προετοιμασμένοι σε περίπτωση μελλοντικών διαταραχών.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *