Photo by Ashley K Bowen on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: “Ανοιχτοχέρηδες” οι Γερμανοί στις διακοπές τους

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά το “ράλι” των ανατιμήσεων σε ενέργεια και τρόφιμα στην πλειοψηφία τους οι Γερμανοί δεν φαίνονται πρόθυμοι να εξοικονομήσουν χρήματα από τις μελλοντικές τους διακοπές, όπως αποκαλύπτει η έκθεση Changing Traveller Report 2022 της πλατφόρμας εμπορίου ξενοδοχείων SiteMinder.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 59% των Γερμανών δεν θέλει να μειώσει τον προγραμματισμένο προϋπολογισμό των ταξιδιών του. Την ίδια στιγμή, το 20% δηλώνει ότι ο πληθωρισμός δεν επηρεάζει τα ταξιδιωτικά του σχέδια ή τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό του και το 39% κάνει λόγο για μέτρια επιρροή. Ταυτόχρονα, τονίζουν ότι οι χαμηλές τιμές δεν αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα κατά την κράτησή τους.

Παρ’ όλα αυτά, το 38% έχει τη βούληση να ξοδέψει περισσότερο ή πολύ περισσότερο χρόνο στην αναζήτηση του φθηνότερου καταλύματος από ό,τι πριν από δύο χρόνια. Σε μια διεθνή σύγκριση, ωστόσο, οι Γερμανοί είναι λιγότερο ευαίσθητοι στις τιμές, δεδομένου ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, το 53% των ταξιδιωτών αναζητούν φθηνότερες τιμές.

Συνολικά, η επιθυμία των Γερμανών να ταξιδέψουν παραμένει υψηλή: Μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες, το 32% σχεδιάζει ένα διεθνές ταξίδι και το 27% ένα ταξίδι εντός της Γερμανίας, ενώ το 41% σκοπεύει να κάνει και τα δύο.

Στο επίκεντρο η ευελιξία στις κρατήσεις

Σύμφωνα με την SiteMinder, οι Γερμανοί εξακολουθούν να επιθυμούν την ευελιξία να αλλάξουν ή να ακυρώσουν δωρεάν την κράτησή τους. Το 80% θεωρεί αυτές τις επιλογές “σημαντικές” ή “πολύ σημαντικές”.

Η SiteMinder ανέλυσε την ταξιδιωτική συμπεριφορά και τα ταξιδιωτικά σχέδια περισσότερων από 8.000 συμμετεχόντων σε δέκα χώρες, συμπεριλαμβανομένων 817 στη Γερμανία.

Η SiteMinder Limited (ASX:SDR) είναι η κορυφαία, ανοικτή πλατφόρμα εμπορίου ξενοδοχείων παγκοσμίως, η οποία κατατάσσεται μεταξύ των πρωτοπόρων της τεχνολογίας για το ενδεχόμενο πρόσβασης κάθε ξενοδοχείου στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Είναι αυτός ο κεντρικός ρόλος που η SiteMinder έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη δεκάδων χιλιάδων ξενοδοχείων, σε 150 χώρες, για την πώληση, την εμπορία, τη διαχείριση και την ανάπτυξή τους. Η εταιρία, με έδρα το Σίδνεϊ και γραφεία στην Μπανγκόκ, το Βερολίνο, το Ντάλας, το Γκάλγουεϊ, το Λονδίνο και τη Μανίλα, δημιούργησε περισσότερες από 100 εκατομμύρια κρατήσεις, αξίας άνω των 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έσοδα για τα ξενοδοχεία, το τελευταίο έτος, πριν από την έναρξη της πανδημίας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *