Photo by Connor Danylenko on Pexels

Έρευνα: “Γολγοθάς” τα ταξίδια το φετινό καλοκαίρι | Προβλήματα ακυρώσεων ή καθυστερήσεων για το 21% των ταξιδιωτών | Το 3% στην Ελλάδα | Απώλεια χρημάτων για το 83%

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Τη δική τους Οδύσσεια έζησαν το φετινό καλοκαίρι χιλιάδες ταξιδιώτες, οι οποίοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με χαμένες αποσκευές και καθυστερήσεις πτήσεων -στην καλύτερη των περιπτώσεων- έως και ακυρώσεις, αποχαιρετώντας πριν καν ξεκινήσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

Μια πρόσφατη έρευνα του Forbes Advisor σε 2.000 ταξιδιώτες αποκάλυψε ότι για το 61% των ταξιδιωτών οι πτήσεις τους καθυστέρησαν ή ακυρώθηκαν. Και το 83% έχασε χρήματα σε προπληρωμένα δωμάτια ξενοδοχείων, κρουαζιέρες και διάφορες δραστηριότητες, προσθέτοντας ένα σημαντικό μειονέκτημα σε αυτό που πολλοί ήλπιζαν ότι θα ήταν μια “κανονική”, καλοκαιρινή, ταξιδιωτική περίοδος.

Συνολικά, οι καλοκαιρινοί ταξιδιώτες έχασαν κατά μέσο όρο 838 $, ποσό υπερδιπλάσιο από το μέσο εθνικό κόστος μιας πτήσης εσωτερικού, με βάση τα στοιχεία του αμερικανικού υπουργείου Μεταφορών.

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (59%) έχασαν 500 $ ή λιγότερα, ενώ σχεδόν ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες (24%) έχασε περισσότερα από 500 $ και το 14% ανέφερε ότι έχασε περισσότερα από 1.000 $.

Πάνω από 5 ώρες στην… αναμονή και αποσκευές στα… απολεσθέντα

Κατά μέσο όρο, οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις πτήσεων άφησαν τους ταξιδιώτες να περιμένουν 5,2 ώρες έως ότου ταξιδέψουν.

Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα (55%) μπόρεσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους σε τέσσερις ώρες ή λιγότερο, αλλά άλλοι ήταν λιγότερο τυχεροί. Έτσι, το 43% των ταξιδιωτών παρέμεινε καθηλωμένο για περισσότερες από πέντε ώρες, με το 11% να αναφέρει ότι περίμεναν από επτά έως εννέα ώρες για να συνεχίσουν τις πτήσεις τους. Δυστυχώς, για το 15% οι ώρες αναμονής ξεπέρασαν τις δέκα.

Σχεδόν οι μισοί από τους ταξιδιώτες (48%) δήλωσαν ότι έχασαν ή καθυστέρησαν να λάβουν τις αποσκευές τους αυτό το καλοκαίρι. Ενώ ποσοστό 23% έλαβε τις αποσκευές του σε μόλις 24 ώρες, το 55% τις έλαβε σε τρεις ημέρες.

Το 24% χρειάστηκε να περιμένει από τέσσερις έως έξι ημέρες για να δει ξανά τις αποσκευές του και το 22%  περίμενε μια εβδομάδα ή περισσότερο.

Ένα ατυχές 11% των ερωτηθέντων δεν παρέλαβε ποτέ τις αποσκευές του.

Και παρόλο που οι περισσότεροι ερωτηθέντες είπαν ότι οι αποσκευές τους ήταν σε άριστη κατάσταση όταν επέστρεψαν, το 38% είπε ότι είχαν υποστεί ελαφρά ζημιά και το 6% πως επέστρεψαν κατεστραμμένες.

Οι ακυρώσεις ή οι καθυστερήσεις πτήσεων και η απώλεια αποσκευών αποτέλεσαν κοινές εμπειρίες για την πλειοψηφία των ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα εντοπίστηκαν σε ταξίδια στο εσωτερικό των ΗΠΑ. Έτσι, περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (54%) αντιμετώπισαν τουλάχιστον μία από αυτές τις ταλαιπωρίες στο αεροδρόμιο ενώ ταξίδευαν εντός των ΗΠΑ Επιπλέον, το 9% των ταξιδιωτών αντιμετώπισαν αυτά τα ταξιδιωτικά προβλήματα ενώ πετούσαν στο Μεξικό, το 7% σε ένα ταξίδι στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 5% ενώ κατευθυνόταν προς τον Καναδά.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *