ΕΡΕΥΝΑ: “Γυρίζουν την πλάτη” στα αεροπορικά ταξίδια οι Αμερικανοί | Ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων περιορίζουν τη ζήτηση

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Η χρήση ελεύθερου χρόνου για ταξίδια παραμένει πιο σημαντική από ποτέ για περισσότερους από τους μισούς Αμερικανούς (54%), ωστόσο οι δυσκολίες στις πτήσεις έχουν αρνητικό αντίκτυπο στη ζήτηση, λειτουργώντας ως τροχοπέδη στην ανάπτυξη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρία Ipsos, και σε συνδυασμό με τα συμπεράσματα της έκθεσης Quarterly Business Travel Tracker, της Αμερικανικής Ταξιδιωτικής Ένωσης, οι ταξιδιώτες στις αερομεταφορές που είναι λιγότερο πιθανό να κάνουν κράτηση αεροπορικών ταξιδιών, αποφεύγουν, κατά μέσο όρο, δύο ταξίδια ετησίως, λόγω της ταλαιπωρίας που βιώνουν στα αεροπορικά ταξίδια, γεγονός που ισοδυναμεί με 27 εκατομμύρια αποφευχθέντα ταξίδια και 71 δισ. δολάρια σε απώλειες για την οικονομία των ΗΠΑ, κατά το επόμενο έτος.

Οι μισοί από τους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν το αεροπλάνο για τα ταξίδια τους συμφωνούν ότι θα ταξίδευαν περισσότερο τους επόμενους έξι μήνες αν η ταξιδιωτική εμπειρία δεν ήταν τόσο ταλαιπωρητική, ποσοστό παρόμοιο με το δεύτερο τρίμηνο. Επιπλέον, το 16% συμφωνεί ότι λόγω μιας πρόσφατης αρνητικής εμπειρίας, θα ταξιδέψει λιγότερο στο μέλλον.

Στην πλειονότητά τους, οι Αμερικανοί αναμένουν ότι η εμπειρία των αεροπορικών ταξιδιών θα είναι αναποτελεσματική και κουραστική. Λιγότεροι από ένας στους πέντε πρόσφατους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν αεροπορικώς (17%) χαρακτηρίζουν τη συνολική τους εμπειρία ως εξαιρετική και χωρίς προβλήματα.

Επιπλέον, το ένα τέταρτο των πρόσφατων ταξιδιωτών που ταξίδεψαν αεροπορικώς (24%) είναι λιγότερο πιθανό να κλείσουν αεροπορικά ταξίδια για το επόμενο έτος λόγω των ταλαιπωριών που βίωσαν.

Οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους θα αποφύγουν να ταξιδέψουν είναι η πιθανότητα καθυστερήσεων ή ακυρώσεων πτήσεων και η αναποτελεσματικότητα των διαδικασιών του αεροδρομίου.

Οι ανεπάρκειες στα αεροπορικά ταξίδια επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια, τα οποία παρέμειναν 29% κάτω από τα επίπεδα του 2019 το 2022.

Οκτώ στους 10 εταιρικούς ταξιδιώτες θα απέφευγαν τα επαγγελματικά ταξίδια ως αποτέλεσμα διαφόρων ταξιδιωτικών ταλαιπωριών.

Το ένα τρίτο των εταιρικών ταξιδιωτών δηλώνει ότι ταξιδεύει λιγότερο για επαγγελματικούς λόγους μετά την πανδημία από ό,τι πριν. Ο κύριος λόγος για τα μειωμένα ταξίδια είναι η έλλειψη ζήτησης από τους πελάτες ή τη βιομηχανία για προσωπικές εκδηλώσεις (35%), ακολουθούμενη από τις ταξιδιωτικές πολιτικές της εταιρίας (26%). Ωστόσο, οι απρόβλεπτες ακυρώσεις και καθυστερήσεις των πτήσεων (14%) είναι επίσης ένας παράγοντας που συμβάλλει στην πραγματοποίηση λιγότερων επαγγελματικών ταξιδιών σήμερα.

Όσοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους θα έκαναν κατά μέσο όρο δύο περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια ετησίως εάν βελτιώνονταν οι δυσκολίες των αεροπορικών ταξιδιών, με αποτέλεσμα 18 εκατομμύρια επιπλέον ταξίδια και 52 δισ. δολάρια σε οικονομικό αντίκτυπο.

Οι ταξιδιωτικές τάσεις του Φθινοπώρου

Καθώς οι τάσεις εποχικότητας επιστρέφουν αυτό το φθινόπωρο, η ζήτηση για ταξίδια παραμένει ισχυρή, αλλά εξομαλύνεται.

Λίγο κάτω από το ήμισυ (49%) των Αμερικανών και το 74% των ταξιδιωτών αναψυχής σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους έξι μήνες, έναντι 53% το δεύτερο τρίμηνο και 52% το πρώτο τρίμηνο.

Επιπλέον, οι προσδοκίες για τις ταξιδιωτικές δαπάνες επιβραδύνονται ελαφρώς, με έναν στους πέντε Αμερικανούς να σχεδιάζει να αυξήσει το ποσό που θα δαπανήσει για ταξίδια αναψυχής τους επόμενους τρεις μήνες, επιστρέφοντας στα επίπεδα του πρώτου τριμήνου (19%), μετά την αύξησή τους το δεύτερο τρίμηνο (26%) ενόψει της καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου.

Οι πρωταρχικοί λόγοι των ταξιδιωτών αναψυχής για τα επερχόμενα ταξιδιωτικά τους σχέδια είναι οι διακοπές (62%) και ο χρόνος με την οικογένεια ή τους φίλους τους για λόγους που δεν σχετίζονται με τις διακοπές (53%).

Ενώ το ένα τέταρτο σχεδιάζει να ταξιδέψει για χειμερινές διακοπές (26%) και το 19% για την Ημέρα των Ευχαριστιών, επτά στους δέκα ταξιδιώτες αναψυχής (70%) θα προτιμούσαν να αποφύγουν τα ταξίδια κατά τη διάρκεια περιόδων υψηλής ζήτησης, όπως η Ημέρα των Ευχαριστιών ή τα Χριστούγεννα.

Μια πρόσφατη έκθεση της American Express με το Harvard Business Review διαπίστωσε επίσης ότι οι Αμερικανοί υποστηρίζουν λύσεις που περιλαμβάνουν την κοινή χρήση βιομετρικών δεδομένων, εάν αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πιο απρόσκοπτη, ασφαλή και αποτελεσματική ταξιδιωτική εμπειρία.

Σχεδόν έξι στους 10 Αμερικανούς που ταξιδεύουν αεροπορικώς (59%) λένε ότι, ως αποτέλεσμα των εξελίξεων στην τεχνολογία ασφαλείας, ήρθε η ώρα η κυβέρνηση να επανεξετάσει ορισμένα μέτρα ασφαλείας.

Περίπου τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών αναψυχής, αλλά και των εταιρικών ταξιδιωτών αισθάνονται άνετα με την κοινοποίηση των βιομετρικών τους δεδομένων είτε στην κυβέρνηση, είτε με μια ιδιωτική εταιρία, είτε και στα δύο.

Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς και περίπου τα δύο τρίτα των πρόσφατων αεροπορικών ταξιδιωτών αισθάνονται άνετα να χρησιμοποιήσουν βιομετρικά τους στοιχεία στην επιβίβαση στο αεροπλάνο (63%), στον έλεγχο ασφάλειας (68%), στην ανέπαφη έκδοση εισιτηρίου (64%) ή στο check-in για μια πτήση (62%).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *