Photo by Artem Beliaikin on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: “Ναι” στα ταξίδια λένε οι Αμερικάνοι για το 2023 | Δεν πτοούνται παρά τις ανησυχίες για τα οικονομικά

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μία ακόμη έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει ότι οι Αμερικανοί σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν κάποιο διεθνές ταξίδι τον επόμενο χρόνο, με περίπου έξι στους 10 ενήλικες να σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι μέσα στους επόμενους έξι μήνες, παρά τις οικονομικές ανησυχίες, όπως αποκαλύπτει η MMGY Travel Intelligence, στο πλαίσιο της Χειμερινής Έκδοσης της έρευνας για το Πορτραίτο των Αμερικανών Ταξιδιωτών το 2022.

Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία διεξήχθη σε περισσότερους από 4.500 ενήλικες στις ΗΠΑ, μεταξύ εκείνων που δεν ανέφεραν ταξιδιωτικά σχέδια εντός των επόμενων έξι μηνών, το 45% παρουσίασε το υψηλό κόστος των ταξιδιών και το 41% την οικονομική τους κατάσταση ως τον κύριο λόγο που δεν ταξιδεύουν. Ένα μικρότερο ποσοστό, το 25%, ανέφερε επίσης ότι δεν έχει αρκετό χρόνο για να ταξιδέψει -αύξηση κατά 9% από την προηγούμενη έρευνα, που διεξήχθη τον Ιούλιο.

Το ένα τέταρτο των Αμερικανών που έχουν ταξιδιωτικά σχέδια, πρόκειται να πραγματοποιήσουν κάποιο διεθνές ταξίδι μέσα στους επόμενους έξι μήνες, σημειώνοντας σημαντική αύξηση 19%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2021 και την υψηλότερη των τελευταίων τριών ετών, απόδειξη ότι η ζήτηση για διεθνή ταξίδια αυξάνεται, παρά τις γεωπολιτικές συγκρούσεις και την αύξηση του ταξιδιωτικού κόστους.

Πάνω από το 55% εκείνων που ταξιδεύουν με σκοπό την αναψυχή ενδιαφέρονται για κρουαζιέρα, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, με την υψηλότερη ζήτηση να παρατηρείται από τους Millennials, τους Αμερικανούς με παιδιά και εκείνους που δηλώνουν υψηλότερο οικογενειακό εισόδημα.

Η αφοσίωση σε συγκεκριμένες επωνυμίες φαίνεται να μειώνεται, με μόλις τέσσερις στους 10 ταξιδιώτες να δηλώνουν αφοσίωση σε συγκεκριμένη αεροπορική εταιρία ή μάρκα ξενοδοχείου, γεγονός που μπορεί να οφείλεται στην αυξημένη επιθυμία να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να εξοικονομήσουν χρήματα. Η Marriott International και η American Airlines ανέφεραν την υψηλότερη αφοσίωση στις επωνυμίες, κερδίζοντας την πίστη του 57% και του 54% των Αμερικανών που εξακολουθούν να είναι πιστοί στα brands.

Η δημοφιλία των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων εξακολουθεί, με το 75% των ταξιδιωτών αναψυχής να χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα, όπως το Expedia ή το Tripadvisor, για να συγκρίνουν τιμές ή διαθεσιμότητα. Ωστόσο, επτά στους 10 ταξιδιώτες προβληματίζονται για την κράτηση ταξιδιού μέσω ενός τέτοιου γραφείου, ανησυχώντας περισσότερο για την ακύρωση ή την εκ νέου κράτηση.

Σύμφωνα με την έρευνα, ενώ η νοοτροπία του Αμερικανού ταξιδιώτη αλλάζει, η επιθυμία για νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες εξακολουθεί να παραμένει στην κορυφή του μυαλού, ακόμη και πάνω από τις οικονομικές ανησυχίες.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο επικεφαλής της MMGY Travel Intelligence, Chris Davidson, είπε: “Ο Αμερικανός διεθνής ταξιδιώτης είναι συνήθως ένας πιο εύπορος ταξιδιώτης και επομένως επηρεάζεται αναλογικά λιγότερο από την αύξηση του κόστους και τις πληθωριστικές πιέσεις. Επιπλέον, η σχετική ισχύς του δολαρίου ΗΠΑ και το γεγονός ότι οι ξένοι προορισμοί είναι όλο και πιο επισκέψιμοι και φιλόξενοι υποστηρίζουν την άποψη ότι τα διεθνή ταξίδια θα είναι ένας τομέας ισχύος για την οικονομία της ταξιδιωτικής βιομηχανίας το 2023”.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: “Ναι” στα ταξίδια λένε οι Αμερικάνοι για το 2023 | Δεν πτοούνται παρά τις ανησυχίες για τα οικονομικά

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *