Η συντριπτική πλειοψηφία των Αμερικανών ταξιδιωτών σκοπεύει να πραγματοποιήσει κρουαζιέρα τα επόμενα δύο χρόνια, αποκαλύπτει νέα έρευνα, η οποία, παράλληλα, διαπιστώνει ότι οι Αμερικανοί είναι… ασυγκράτητοι, αφού δεν περιμένουν καν την περίοδο των εκπτώσεων για να κάνουν κράτηση.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη από την εταιρίας παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών στα ταξίδια InsureMyTrip, σε συνεργασία με την ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών για κρουαζιέρες CruiseCompete, στο εκπληκτικό ποσοστό 96,1%, οι Αμερικανοί σχεδιάζουν να κάνουν κρουαζιέρα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, ενώ μόνο το 1,1% δήλωσε ότι δεν θα κάνει, ενώ το υπόλοιπο 2,8% δεν είναι ακόμη σίγουρο.
“Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες αισθάνονται, για άλλη μια φορά, άνετα με την κρουαζιέρα”, λέει η διευθύντρια προϊόντων της InsureMyTrip, Meghan Walch. “Ο κλάδος της κρουαζιέρας δέχτηκε μεγάλο πλήγμα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε τη βιομηχανία κρουαζιέρας να ανακάμπτει μετά από δύο δύσκολα χρόνια”, συμπληρώνει.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι επιβάτες κρουαζιέρας προτιμούν να ταξιδεύουν προς το τέλος του έτους. Ειδικότερα οι μήνες Σεπτέμβριος, Οκτώβριος, Νοέμβριος και Δεκέμβριος είναι οι πιο δημοφιλείς μήνες για κρουαζιέρα για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες.
Αυξημένες οι τιμές
Με τον πληθωρισμό να βρίσκεται σε επίπεδα ρεκόρ δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες πληρώνουν πλέον περισσότερα χρήματα για τις κρουαζιέρες τους. Η μέση τιμή των ασφαλισμένων κρουαζιέρων αναψυχής εφέτος, σύμφωνα με τους ερευνητές της InsureMyTrip, ανέρχεται σε 6.367 δολάρια, ενώ το 2019, πριν από την πανδημία, ήταν 5.420 δολάρια.
InsureMyTrip
Η InsureMyTrip ιδρύθηκε το 2000, ως όραμα του ιδρυτή και προέδρου Jim Grace και σήμερα τις υπηρεσίες της απολαμβάνουν περισσότερα από 4 εκατομμύρια ταξιδιώτες στον κόσμο.
Ο Jim Grace, μανιώδης ιστιοπλόος και διπλωματούχος πιλότος με πολυετή εμπειρία, τόσο στη μηχανική, όσο και στις ασφάλειες, συνειδητοποίησε ότι μπορούσε να συνδυάσει τα πάθη και τις γνώσεις του για να δημιουργήσει έναν μοναδικό ιστότοπο, που θα έδινε τη δυνατότητα σύγκρισης των επιλογών ταξιδιωτικής ασφάλισης και λήψης τεκμηριωμένων αποφάσεων στα χέρια των ίδιων των ταξιδιωτών. Το InsureMyTrip.com έγινε ο πρώτος μεγάλος δικτυακός τόπος σύγκρισης ταξιδιωτικών ασφαλίσεων στον κόσμο και, κατά τη διάρκεια δύο δεκαετιών, συνέχισε να ηγείται του κλάδου τηρώντας μια απλή αρχή: “Να διασφαλίζουμε ότι θα κάνουμε το σωστό για εσάς”.
CruiseCompete.com
Το CruiseCompete.com δεν πουλά ταξίδια. Είναι μια δωρεάν υπηρεσία, που βοηθά τους καταναλωτές να βρουν τις καλύτερες τιμές για κρουαζιέρες. Οι καταναλωτές απλώς υποβάλλουν ένα όνομα πλοίου και την ημερομηνία απόπλου με μερικές άλλες σχετικές πληροφορίες. Στη συνέχεια, κορυφαία ταξιδιωτικά πρακτορεία δημιουργούν προσαρμοσμένες απαντήσεις για να καλύψουν τις συγκεκριμένες ανάγκες του καταναλωτή. Οι ενδιαφερόμενοι ειδοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν είναι διαθέσιμες νέες προσφορές, ώστε να μπορούν να δουν αυτές τις προσφορές και να επικοινωνήσουν απευθείας με τα γραφεία για να κλείσουν τα ταξίδια τους.
1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: “Ορεξάτοι” για κρουαζιέρες οι Αμερικανοί | Νέα ταξιδιωτικά σχέδια με χρονικό ορίζοντα διετίας”