Photo by Asad Photo Maldives on Pexels

WTTC – ΕΡΕΥΝΑ: “Ορεξάτοι” για ταξίδια στο εξωτερικό οι καταναλωτές | Στο 63% το ποσοστό εκείνων που θα ταξιδέψουν στο επόμενο 12μηνο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στο υψηλότερο σημείο από την έναρξη της πανδημίας βρίσκεται πλέον η διάθεση των καταναλωτών για διεθνή ταξίδια, με περισσότερους από το ένα τέταρτο των ανθρώπων παγκοσμίως να σχεδιάζουν τρία ή περισσότερα διεθνή ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα του WTTC.

Σχεδόν τα δύο τρίτα των καταναλωτών παγκοσμίως (63%) σχεδιάζουν ένα ταξίδι αναψυχής τους επόμενους 12 μήνες. Ενώ, περισσότερο από το ένα τέταρτο (27%) σχεδιάζει να πραγματοποιήσει τρία ή περισσότερα ταξίδια κατά την ίδια περίοδο.

Τα αποτελέσματα προκύπτουν από έρευνα που διεξήγαγε η YouGov σε δείγμα περισσοτέρων των 26.000 καταναλωτών, σε 25 χώρες, για λογαριασμό του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού, ενόψει της 22ης παγκόσμιας συνόδου κορυφής του στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας

Οι ταξιδιωτικές επωνυμίες και οι προορισμοί που είναι πιο αειφόροι προτιμώνται από το 61% των ταξιδιωτών, ενώ το 45% θα ξοδέψει τα χρήματά του σε επωνυμίες που είναι κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνες, σύμφωνα με την έρευνα.

Οι ταξιδιώτες από την Αυστραλία αναμένεται να είναι αυτοί που θα ξοδέψουν τα περισσότερα χρήματα για διεθνή ταξίδια κατά τους επόμενους 12 μήνες, ενώ οι ταξιδιώτες από τον Καναδά, τη Σαουδική Αραβία και τις Φιλιππίνες αναμένεται επίσης να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από άλλους.

Σε δηλώσεις της η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC), Julia Simpson, ανέφερε: “Αυτή η παγκόσμια έρευνα δείχνει ότι τα διεθνή ταξίδια έχουν επιστρέψει. Καθώς ξεκινάμε την Παγκόσμια Διάσκεψη Κορυφής στο Ριάντ, στην οποία συμμετέχουν παγκόσμιοι ταξιδιωτικοί ηγέτες και κυβερνήσεις από όλο τον κόσμο, οι ταξιδιώτες ετοιμάζονται να εξερευνήσουν ξανά τον κόσμο. Τα αποτελέσματα αυτής της παγκόσμιας έρευνας δείχνουν επίσης την αυξανόμενη σημασία των βιώσιμων ταξιδιών μεταξύ των καταναλωτών”.

Σύμφωνα με τον “παγκόσμιο ανιχνευτή” της YouGov, η ελκυστικότητα και η θετική εντύπωση της Σαουδικής Αραβίας ως προορισμού συνεχίζει να αυξάνεται, με τις υψηλότερες βαθμολογίες σε όλες τις χώρες της περιοχής του Κόλπου, μαζί με την Ινδονησία, την Ινδία, τη Μαλαισία και την Ταϊλάνδη.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *