Unsplash
Photo by Florian Hahn on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: “Υποφέρουν” τα εγχώρια ταξίδια στις ΗΠΑ εν μέσω της διεθνούς ταξιδιωτικής “έκρηξης”

ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δεν είναι μυστικό ότι τα διεθνή ταξίδια αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για τους Αμερικανούς αυτό το καλοκαίρι. Τόσο πολύ, που οι προορισμοί σε όλη την Ευρώπη, ιδίως, βρίσκονται αντιμέτωποι με τον υπερτουρισμό και πάλι και εφαρμόζουν νέους περιορισμούς για να περιορίσουν τα πλήθη. Εν τω μεταξύ, ο τουρισμός με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες έχει αρχίσει να υποχωρεί.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα νέα στοιχεία της Hopper, της πλατφόρμας παρακολούθησης αεροπορικών εισιτηρίων, τα οποία δείχνουν ότι ενώ οι τιμές των διεθνών αεροπορικών εισιτηρίων είναι αυξημένες κατά περίπου 10%, σε σχέση με πέρυσι (και 26% από το 2019), το κόστος ενός εγχώριου αεροπορικού εισιτηρίου έχει μειωθεί κατά 11% από πέρυσι και 12% από το 2019.

Ένα διεθνές αεροπορικό εισιτήριο κοστίζει σήμερα, κατά μέσο όρο, περίπου 962 δολάρια, σε σύγκριση με τα αεροπορικά εισιτήρια εσωτερικού, τα οποία ανέρχονται μόλις στα 249 δολάρια, κατά μέσο όρο.

Η πλατφόρμα υποστηρίζει ότι γινόμαστε μάρτυρες της “ομαλοποίησης των τιμών” μετά από μια ταξιδιωτική έξαρση, μετά την πανδημία του κορωνοϊού.

“Πριν από την πανδημία οι τιμές έπεφταν κάθε χρόνο, οπότε αν εξαιρέσουμε την πανδημία, το 2023 είναι το σημείο στο οποίο θα περιμέναμε να βρίσκονται”, δήλωσε εκπρόσωπος της Hopper.

Οι αεροπορικές εταιρίες αποτελούν απλώς ένα παράδειγμα της μετάβασης που συντελείται τώρα. Τα ξενοδοχεία προσφέρουν ένα άλλο στιγμιότυπο του μεταβαλλόμενου τοπίου. Στοιχεία της CoStar, που αναφέρθηκαν πρόσφατα από το CNBC, δείχνουν ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, οι τιμές των δωματίων των ξενοδοχείων σε όλη την Ευρώπη αυξήθηκαν κατά περίπου 14%, σε σχέση με πέρυσι. Συγκριτικά, οι τιμές για τα ξενοδοχεία στις Ηνωμένες Πολιτείες είχαν αυξηθεί μόνο κατά περίπου 6 ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση, κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Μόνο στο Παρίσι, οι τιμές των ξενοδοχειακών δωματίων αυξήθηκαν περισσότερο από το 22% κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2023 για τα πολυτελή ξενοδοχεία. Κατά τη διάρκεια του ίδιου χρονικού διαστήματος, οι αντίστοιχες τιμές στα πολυτελή ξενοδοχεία, στο Ορλάντο της Φλόριντα, είχαν αυξηθεί μόλις κατά 0,2%.

Ακόμη και ορισμένα πάρκα αναψυχής στις Ηνωμένες Πολιτείες αναφέρουν μείωση της επισκεψιμότητας αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα με το CNBC. Στα θετικά, ωστόσο, τα κέρδη και τα έσοδα των θεματικών πάρκων με έδρα τις ΗΠΑ συνεχίζουν να αυξάνονται σε ετήσια βάση.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: “Υποφέρουν” τα εγχώρια ταξίδια στις ΗΠΑ εν μέσω της διεθνούς ταξιδιωτικής “έκρηξης”

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *