jet

ΕΡΕΥΝΑ: Ryanair και Virgin Atlantic στις χειρότερες εταιρίες για την παροχή αποζημιώσεων | Κορυφαία η Jet2

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σύμφωνα με νέα έρευνα του moneysavingexpert οι  RyanairVirgin Atlantic, Virgin Holidays και Loveholidays συγκαταλέγονται στις χειρότερες εταιρίες, όσον αφορά στην παροχή αποζημιώσεων, ενώ η Jet2 βρέθηκε στην κορυφή της ικανοποίησης των πελατών της.

Πιο συγκεκριμένα, η Ryanair διατηρεί τα “πρωτεία” της σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών με το ποσοστό ικανοποίησης να ανέρχεται στο -89% (το -90% είναι το απόλυτο) και ακολουθούν οι Virgin Atlantic και Virgin Holidays στο -88%, και το Loveholidays  στο -81%.

Οι παραπάνω εταιρίες καταγράφουν το χειρότερο ποσοστό αποζημίωσης των πελατών τους, καθώς λιγότεροι από το 4% έχουν λάβει χρήματα. Οι περισσότεροι πελάτες των Ryanair και Virgin Atlantic αναφέρουν πως περιμένουν τουλάχιστον 2 μήνες για τη λήψη αποζημίωσης.

Σχετικά με το επίπεδο της εμπειρίας με τις ταξιδιωτικές εταιρίες προκύπτουν τα εξής αρνητικά δεδομένα:

ΤUI -21%

Expedia -29%

P&O Crusies -31%

Wizz Air -34%

Easyjet -39%

Emirates –48%

Vueling -52%

 Etihad -54%

Turkish Airlines -60%

Holiday Extras -65%

Air France -69%

Lufthansa -78%

KLM – 79%

Σε θετικά επίπεδα κινούνται οι Travel Counsellors (+84%), Trailfinders (+81%), οι Jet2Holidays και Jet2 (79% και 77% αντίστοιχα), το Airbnb (69%) η  Easyjet Holidays (31%), η Norwegian Air (+23%) και  η British Airways (11%).

ksd
adv

H Virgin “κατέρρευσε” καθώς από την ίδια έρευνα, που πραγματοποιήθηκε πριν από 2 μήνες, το ποσοστό της κινούταν στο -51% (συνολικά 37% πτώση). Μεγάλες αεροπορικές εταιρίες, όπως η Aer Lingus και η Lufthansa κατέγραψαν αντίστοιχα 30% και 29% πτώση σε σύγκριση με το προηγούμενο δίμηνο.

Επιπλέον, παρατηρείται ένα ανοδικό κύμα για εταιρίες που άλλαξαν τη στάση τους. Για παράδειγμα, η TUI ανήλθε από το -60% στο -21%, η Hoseasons από το -68% στο -36% και το  Holiday Extras από το -92% στο -65%.

Καταγράφεται πως μόνο το 1/3 (31%) των ερωτηθέντων έχει λάβει αποζημίωση, εκ των οποίων το 60% πήρε πίσω τα χρήματα του εντός 1 μήνα με το 46% να αποζημιώνεται αυτόματα χωρίς να χρειαστεί να κάνει κάποιο σχετικό αίτημα.

Στον πάτο της παροχής αποζημιώσεων βρίσκεται η Virgin Atlantic με 1%, ενώ στην κορυφή βρίσκονται οι  Jet2 και Jet2 Holidays με 87% καθώς και το Airbnb με 83%.

Υπολογίζεται πως το 87% των πελατών του Airbnb έλαβαν αποζημίωση εντός 2 εβδομάδων και το ίδιο συνέβη για τις Jet2 Holidays (57%), British Airways (56%) και Jet 2 (55%).

Από το σύνολο των πελατών που έλαβαν αποζημίωση το 70% δηλώνει ικανοποιημένο και το ίδιο ποσοστό παρατηρείται για όσους άλλαξαν την κράτησή τους, ενώ μόνο το 29% όσων έλαβαν voucher νιώθουν το ίδιο και το 42% το θεώρησε ως μία “λογική λύση”.

Όσοι “πάλεψαν με νύχια και με δόντια” με τις εταιρίες πιστωτικών καρτών ή την ταξιδιωτική τους ασφάλιση δήλωσαν κατά 50% “δυσαρεστημένοι” ή “πολύ δυσαρεστημένοι” παρά το γεγονός ότι πήραν πίσω.

Τι λένε οι ταξιδιωτικές εταιρίες που κινήθηκαν σε αρνητικό επίπεδο

Η Virgin δηλώνει πως οι πελάτες της θα λάβουν πλήρη αποζημίωση για τα ακυρωμένα ταξίδια τους εφόσον το ζητήσουν και η επεξεργασία των αιτημάτων αποτελεί κύρια προτεραιότητα ενώ παρέχεται και η επιλογή αλλαγής της κράτησης.

Η Ryanair έχει ήδη δηλώσει πως μέχρι τα τέλη Ιουλίου το 90% που είχαν κάνει κράτηση μεταξύ Μαΐου και Ιουνίου θα έχουν λάβει αποζημίωση.

Η Loveholidays παραδέχεται το γεγονός ότι δεν είχε τα αποτελέσματα που ήθελε, και απολογείται για τα ζητήματα που προέκυψαν όσον αφορά τις αποζημιώσεις.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *