Photo by Artem Beliaikin on Pexels

ΈΡΕΥΝΑ Sabre: Έτσι ταξιδεύουμε μετά την πανδημία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Από τα ταξίδια εκδίκησης και τα ταξίδια bleisure μέχρι τη ζήτηση για πιο φιλικές προς το περιβάλλον ταξιδιωτικές επιλογές, κατά την πρώιμη μετά-πανδημική εποχή πολλά έχουν αλλάξει στον τρόπο που ταξιδεύουμε.

Τις πέντε βασικές ταξιδιωτικές τάσεις που έρχονται να “ταράξουν τα νερά” στο ταχέως μεταβαλλόμενο ταξιδιωτικό περιβάλλον παρουσιάζει η Sabre.

Ταξίδια εκδίκησης

Μετά την πανδημία καταγράφεται αυξημένη ζήτηση για ταξίδια και όλο και περισσότεροι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να κάνουν ένα ταξίδι. Η έξαρση των ταξιδιών αποκαλείται “ταξίδι εκδίκησης”, γνωστή και ως “σπασμωδική αντίδραση” των καταναλωτών μόλις χαλαρώσουν οι περιορισμοί, χωρίς να δίνεται σημασία στην τιμή. Στο πλαίσιο αυτό παρατηρείται αυξημένη ζήτηση στα εγχώρια ταξίδια και ακολουθούν τα διεθνή.

Σύμφωνα με έρευνα της American Express για τα ταξίδια το 2022, το 86% των ερωτηθέντων αναμένουν να ξοδέψουν περισσότερα ή τα ίδια χρήματα για ταξίδια το 2022 όπως ένα τυπικό έτος πριν από την πανδημία. Ομοίως, η πλειοψηφία  των αεροπορικών εταιρειών (69%) και των ταξιδιωτικών πρακτόρων (66%) που συμμετείχαν στην έρευνα, πιστεύουν ότι οι άνθρωποι θα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια στο μέλλον.

Οι ταξιδιώτες έχουν ανάγκη τους ειδικούς

Λόγω των διαρκώς μεταβαλλόμενων ταξιδιωτικών περιορισμών, οι άνθρωποι είναι επιφυλακτικοί στο να ταξιδέψουν. Γι’ αυτό κι εμφανίζονται πρόθυμοι να ζητήσουν τη βοήθεια των ταξιδιωτικών πρακτόρων. Αυτή η αβεβαιότητα δημιουργεί ευκαιρίες για τις εταιρίες να προσφέρουν υπηρεσίες που είναι ευέλικτες καθώς και υποστήριξη στις απαιτήσεις των ταξιδιωτών.

Το 81% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τα οργανωμένα ταξίδια μέσω τουριστικών πρακτόρων/ταξιδιωτικών γραφείων γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Καθώς ο κλάδος συνεχίζει να ανακάμπτει, θα επωφεληθούν οι εταιρίες που μπορούν να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη με τους πελάτες τους, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες και υποστήριξη κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και πέραν αυτής.

Ζήτηση για φιλικές προς το περιβάλλον ταξιδιωτικές επιλογές

Πιθανώς λόγω της πρόσφατης πανδημίας, οι ταξιδιώτες στρέφονται πλέον προς πιο φιλικές προς το περιβάλλον ταξιδιωτικές επιλογές. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν πληροφορίες σχετικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και τον τρόπο αντιστάθμισής τους προκειμένου να κάνουν τα ταξίδια τους πιο βιώσιμα.

Καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία συνεχίζει να ανακάμπτει, αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία να δοθεί προτεραιότητα στο περιβάλλον και να μετασχηματιστεί η ταξιδιωτική βιομηχανία προς το καλύτερο.

Η έρευνα της Sabre αποκαλύπτει ότι το 87% των καταναλωτών δηλώνουν ότι τα βιώσιμα ταξίδια είναι κάπως σημαντικά ή πολύ σημαντικά γι’ αυτούς και το 77% αναμένει από τους προμηθευτές ταξιδιών να παρέχουν πιο βιώσιμες προσφορές. Η πλειονότητα των ταξιδιωτικών πρακτόρων (63%) και των αεροπορικών εταιριών (54%) αναμένοει ότι οι άνθρωποι θα ταξιδεύουν με πιο βιώσιμο τρόπο τα επόμενα χρόνια.

Τα ταξίδια είναι η νέα κουλτούρα γραφείου

Τα επαγγελματικά ταξίδια παίρνουν μια νέα μορφή μετά την πανδημία. Οι εταιρικοί ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να επανασυνδεθούν με τους συναδέλφους τους. Μια έρευνα της SAP Concur έδειξε ότι το 96% των 3.850 εταιρικών ταξιδιωτών, σε 25 παγκόσμιες είναι πλέον ενθουσιασμένοι που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, ενώ το 80% ανησυχεί ότι αν δεν αυξήσει τον όγκο των επαγγελματικών ταξιδιών, θα υπάρχουν επιπτώσεις στην επαγγελματική του καταξίωση.

Τα ταξίδια Bleisure βρίσκονται επίσης σε έξαρση, συγχέοντας τα όρια μεταξύ επαγγελματικών ταξιδιών και ταξιδιών αναψυχής. Ωστόσο, απαιτούνται προσαρμοστικές πολιτικές, διαδικασίες και τεχνολογίες προκειμένου να καλλιεργηθεί αυτή η ταξιδιωτική τάση.

Τεχνολογία και συνεργασία

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο κόσμος μετά την πανδημία απαιτεί γρήγορη προσαρμοστικότητα. Η τεχνολογία και η συνεργασία θα αποτελέσουν τους νέους κινητήριους μοχλούς της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Οι ταξιδιωτικές εταιρίες καλούνται να επενδύσουν σε τεχνολογίες που απομακρύνουν τα εμπόδια και τα σημεία συμφόρησης στη διαδικασία κράτησης, ώστε να παρέχουν βελτιστοποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης μέσω της αυτοματοποίησης.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία επικεντρώνονται κυρίως σε τεχνολογικές επενδύσεις web/online, τεχνολογία PoS και συστήματα CRM, ενώ οι αεροπορικές εταιρίες επικεντρώνονται σε επενδύσεις σε δυνατότητες όπως η αυτοεξυπηρέτηση, τα ανέπαφα ταξίδια, η βιομετρία και η τεχνητή νοημοσύνη. Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της έρευνας της Sabre, πολλές αεροπορικές εταιρίες επικεντρώνονται σε επενδύσεις γύρω από το πρότυπο New Distribution Capability (NDC), καθώς αναμένουν ότι αυτό θα τις βοηθήσει να προσφέρουν δυναμικό και εξατομικευμένο περιεχόμενο (41%) και να αποκομίσουν αυξημένα έσοδα (36%), ιδίως από τις πωλήσεις premium και συμπληρωματικών προϊόντων. Και τα δύο μέρη αναγνωρίζουν τη διακλαδική συνεργασία ως σημαντική για τη διαχείριση του ταχέως μεταβαλλόμενο ταξιδιωτικού περιβάλλοντος.

 

 

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΈΡΕΥΝΑ Sabre: Έτσι ταξιδεύουμε μετά την πανδημία

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *