Photo by mentatdgt on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Σε 2.001,1 δισ. δολάρια η αγορά επαγγελματικών ταξιδιών έως το 2028

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών αναμένεται να φτάσει τα 2.001,1 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2028, καταγράφοντας ρυθμό ανάπτυξης 13,2% από το 2021 έως το 2028, σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε από την Allied Market Research, με τίτλο “Αγορά επαγγελματικών ταξιδιών ανά Υπηρεσία, Βιομηχανία και Ταξιδιώτη: 2021-2028”.

Τα επαγγελματικά ταξίδια ή ο επαγγελματικός τουρισμός αναφέρονται στη δραστηριότητα του ταξιδιού ή του ταξιδιού που γίνεται για διάφορους επαγγελματικούς σκοπούς, όπως συναντήσεις, διαπραγματεύσεις, συνεργασίες, εμπορικές εκθέσεις και διοργανώσεις. Τα επαγγελματικά ταξίδια πραγματοποιούνται κυρίως για την οικοδόμηση συνεργασιών, τη δημιουργία από κοινού εγχειρημάτων, τη συνάντηση προμηθευτών και πελατών, τη διατήρηση σχέσεων μεταξύ επιχειρήσεων και την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών.

Τάσεις και παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αγοράς

Η αυξανόμενη δημοτικότητα της αναψυχής που συνδυάζει την εργασία με δραστηριότητες αναψυχής ή ψυχαγωγίας για την ανακούφιση από το άγχος και την ενίσχυση της εργασιακής αποτελεσματικότητας ωθεί την παγκόσμια αγορά επαγγελματικών ταξιδιών.

Η εξέλιξη και η ανάπτυξη διαφόρων διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων (OTA), όπως το booking.com, το KAYAK και η Expedia, συμβάλλουν στην ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών.

Επιπλέον, η ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών οδηγείται από την επέκταση της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, την αύξηση των κυβερνητικών πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη του τμήματος MICE (συναντήσεις, κίνητρα, συνέδρια και εκδηλώσεις) και του τομέα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την αύξηση της παγκοσμιοποίησης των επιχειρήσεων.

Οι παράγοντες που ευθύνονται για την τόνωση της αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών περιλαμβάνουν τα ταξίδια που συνδυάζουν εργασία και αναψυχή (business + leisure), τη χρήση εικονικής πραγματικότητας για κρατήσεις, την ανάπτυξη έξυπνων ξενοδοχείων και την εξατομίκευση.

Επιπλέον, η χρήση της ρομποτικής τεχνολογίας είναι ένας παράγοντας που αποτελεί τάση και προσελκύει τους πελάτες στα ξενοδοχεία. Τα ρομπότ χρησιμοποιούνται στα ξενοδοχεία για την υποδοχή των επισκεπτών, την παροχή πληροφοριών, τον χειρισμό των αποσκευών και τον καθαρισμό. Η χρήση της ρομποτικής τεχνολογίας είναι πολύ χρήσιμη στη μείωση της επαφής ανθρώπου με άνθρωπο, γεγονός που μπορεί να ευνοήσει την ανάπτυξη της αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών στο μέλλον.

Στα… τάρταρα η αγορά των επαγγελματικών ταξιδιών το 2020

Η εμφάνιση της πανδημίας είχε ως συνέπεια την παγκόσμια διακοπή των οικονομικών δραστηριοτήτων, προκαλώντας σοβαρή ζημιά στην τουριστική βιομηχανία. Σύμφωνα με την Παγκόσμια Ένωση Επαγγελματικών Ταξιδιών (GBTA), οι παγκόσμιες δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια κατέρρευσαν κατά 52% το 2020 και οι απώλειες είναι 10 φορές μεγαλύτερες από τη Μεγάλη Ύφεση του 2008.

Οι δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια μειώθηκαν κατά περίπου 60% στη Βόρεια Αμερική, κατά 78% στην Ευρώπη  και κατά 48% στην Ασία-Ειρηνικό το 2020. Οι συνολικές παγκόσμιες δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια μειώθηκαν κατά περίπου 52%, με αποτέλεσμα όσοι δραστηριοποιούνται στην αγορά των επαγγελματικών ταξιδιών να έχουν τεράστιες απώλειες εσόδων.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Σε 2.001,1 δισ. δολάρια η αγορά επαγγελματικών ταξιδιών έως το 2028

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *