Σημαντική αύξηση σε ετήσια βάση του μέσου όγκου κρατήσεων και των δαπανών ανά καταναλωτή αποκαλύπτει στην έκθεσή της για τα καλοκαιρινά ταξίδια των Κινέζων εφέτος, η διαδικτυακή ταξιδιωτική πλατφόρμα και θυγατρική του ομίλου Alibaba, Fliggy.
Αυτή η ανοδική τάση συνάδει με τα πρότυπα που παρατηρήθηκαν κατά τη διάρκεια των διακοπών της Ημέρας της Εργασίας και του Φεστιβάλ Dragon Boat, αντανακλώντας περαιτέρω την αυξανόμενη επιθυμία των ταξιδιωτών για εντυπωσιακές εμπειρίες.
Η Fliggy ανακοίνωσε επίσης ότι οι υπηρεσίες της Summer Protection παρείχαν προστασία σε σχεδόν ένα εκατομμύριο ταξιδιώτες αυτή τη σεζόν.
Ο αντιπρόεδρος της πλατφόρμας, Zhang Chen, δήλωσε: “Η τελευταία μας έκθεση δείχνει ότι η τάση των ταξιδιωτών να επιλέγουν δραστηριότητες υψηλότερης ποιότητας και εξατομικευμένα ταξιδιωτικά προϊόντα γίνεται πραγματικότητα και ο νέος κανόνας. [Παραμένουμε] εναρμονισμένοι με τις τάσεις της αγοράς και δεσμευόμαστε να προσφέρουμε εμπλουτισμένες εμπειρίες για όλους τους πελάτες μας, [και] θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις προσφορές μας, να επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιο ταξιδιωτικών προϊόντων και να ενισχύουμε τα μέτρα προστασίας των υπηρεσιών για να ανταποκριθούμε στις εξελισσόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών”.
Ποιότητα στα εγχώρια ταξίδια
Τα στοιχεία της Fliggy δείχνουν σημαντική αύξηση της ζήτησης για ταξιδιωτικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Ο μέσος όρος κρατήσεων ανά καταναλωτή για ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων, οργανωμένα ταξίδια και ενοικιάσεις αυτοκινήτων στην εγχώρια αγορά παρουσίασαν εντυπωσιακή αύξηση σε ετήσια βάση.
Οι κρατήσεις για οργανωμένα ταξίδια στην εγχώρια αγορά σημείωσαν διψήφια αύξηση και οι κρατήσεις για τα απευθείας διαχειριζόμενα ξενοδοχεία επώνυμων εταιριών αυξήθηκαν κατά περίπου 30%, μετά την ισχυρή ανάκαμψη των κρατήσεων το περασμένο καλοκαίρι.
Οι αυτοκινούμενες εκδρομές γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς, με τις κρατήσεις για ενοικιάσεις αυτοκινήτων στην εγχώρια αγορά να αυξάνονται κατά 60% σε ετήσια βάση.
Οι οικογένειες νοικιάζουν, επίσης, αυτοκίνητα για να εξερευνήσουν πιο απομακρυσμένους προορισμούς, όπως το Altay στο Xinjiang, τα βουνά Lesser Khingan ή τον μεγάλο γύρο Qinghai-Gansu. Στη Βόρεια και Δυτική Κίνα, σε δημοφιλείς προορισμούς όπως οι Heihe, Alar και Bijie, οι κρατήσεις για ενοικίαση αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά πάνω από 200% σε σύγκριση με πέρυσι.
Η κυκλοφορία του κινεζικού βιντεοπαιχνιδιού Black Myth: Wukong οδήγησε επίσης τον τουρισμό στις τοποθεσίες που παρουσιάζονται σε αυτό, συμπεριλαμβανομένων των σπηλαίων Yungang και του κρεμαστού ναού στην επαρχία Shanxi.
Παρομοίως, η έκθεση της Fliggy δείχνει ότι οι κρατήσεις εισιτηρίων για τα γραφικά σημεία στο Shanxi αυξήθηκαν κατά πάνω από 60% σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι κρατήσεις για ενοικίαση αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 130%.
Τα ανεξάρτητα ταξίδια κυριαρχούν
Τα ανεξάρτητα ταξίδια συνεχίζουν να ηγούνται της αγοράς εξερχόμενων ταξιδιών αυτό το καλοκαίρι, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 80% των συνολικών κρατήσεων.
Οι καταναλωτές αναζητούν καθηλωτικές τοπικές εμπειρίες, όπως η επίσκεψη σε ιστορικά μνημεία και δείπνο σε εστιατόρια με αστέρια Michelin. Ενώ, ο όγκος των συναλλαγών για διεθνείς κρουαζιέρες και ενοικιάσεις αυτοκινήτων αυξήθηκε πάνω από 20 και 5 φορές σε ετήσια βάση, αντίστοιχα.