Photo by Rob Wilson on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Σε πορεία ανόδου τα επαγγελματικά ταξίδια στη γερμανική επιχειρηματική αγορά | Περίπου το 50% των στελεχών αναμένει άνοδο τον επόμενο χρόνο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εικονικά εργαλεία επικοινωνίας και έννοιες όπως η κινητή εργασία έχουν πλέον εδραιωθεί στο γερμανικό επιχειρείν. Παρόλα αυτά, μεγάλη σημασία εξακολουθούν να αποδίδουν οι επικεφαλής των επιχειρήσεων στις διαπροσωπικές σχέσεις και συναντήσεις και τα συναφή επαγγελματικά ταξίδια. Αυτό προκύπτει από έρευνα του ειδικού στις εταιρικές πληρωμές, AirPlus International.

Όπως διαπιστώνει η έρευνα, η οποία διεξήχθη μεταξύ 107 κορυφαίων στελεχών στη Γερμανία, τα επαγγελματικά ταξίδια παραμένουν απολύτως θεμελιώδη για τις εταιρίες ακόμη και σε εποχές εικονικών συναντήσεων, κινητής εργασίας και home office. Έτσι, η συντριπτική πλειονότητα των Γερμανών ανώτατων στελεχών (97%) διακρίνει μειονεκτήματα στην αντικατάσταση των επαγγελματικών ταξιδιών με τηλεδιασκέψεις -πρώτα και κύρια την έλλειψη προσωπικών συναντήσεων και ευκαιριών δικτύωσης.

Σχεδόν ένας στους δύο ερωτηθέντες (47%) αναμένουν ότι τα ταξίδια των ιδίων και των απασχολουμένων στην εταιρία που “ηγούνται” θα αυξηθούν ή θα αυξηθούν σημαντικά τους επόμενους δώδεκα μήνες. Σε ποσοστό 29% δεν αναμένουν καμία μεταβολή και μόνο ένας στους τέσσερις προβλέπει μείωση.

Τα κορυφαία στελέχη βλέπουν επίσης ότι ο συνδυασμός επαγγελματικών και ταξιδιών αναψυχής, γνωστά ως “bleisure” ή “workation”, βρίσκεται σε άνοδο, με το 46% να αναμένει σημαντική αύξηση των εν λόγω ταξιδιών.

Αφορμές για προσωπικές συναντήσεις

Στην ερώτηση ποιοι είναι οι λόγοι μιας προσωπικής συνάντησης, οι συμμετέχοντες στην έρευνα κατέταξαν, όπως και πέρυσι, την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης στην πρώτη θέση. Ωστόσο, η κατάταξη δείχνει επίσης ότι οι προτεραιότητες έχουν αλλάξει μετά από ένα ακόμη έτος εμπειρίας με τα εικονικά συνέδρια, αφού η δικτύωση και η κοινωνικοποίηση κέρδισαν σε σημασία, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση, από την ένατη το 2022. Ενώ η κατάρτιση και η εκπαίδευση κατατάχθηκαν στην τέταρτη θέση, από ενδέκατη πέρυσι.

Στο ερώτημα ποιοι παράγοντες θα επηρεάσουν σημαντικά την ταξιδιωτική τους συμπεριφορά στο μέλλον, μεγαλύτερη σημασία αποδίδεται στην προτίμηση των πελατών και στην κοινωνική αποδοχή των ταξιδιών.

Σε κάθε περίπτωση, σε ποσοστό 55% οι ερωτηθέντες αναμένουν ότι η επιρροή τους θα αυξηθεί ή θα αυξηθεί σημαντικά στο μέλλον. Ακριβώς πίσω στην κατάταξη ακολουθεί η ασφάλεια του ταξιδιώτη, με ποσοστό 54%. Ενώ το κόστος ταξιδιού, από την άλλη πλευρά, παίζει μάλλον μικρότερο ρόλο (9η θέση, 44%).

Σε άνοδο τα αεροπορικά ταξίδια

Οι προτιμήσεις για τα μέσα μεταφοράς είναι επίσης πιθανό να αλλάξουν τους επόμενους δώδεκα μήνες. Το 54% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι τα αεροπορικά ταξίδια θα αυξηθούν ή θα αυξηθούν σημαντικά, σε ποσοστό 52% αναμένουν το ίδιο για τα ταξίδια με τρένο και με δικό τους αυτοκίνητο. Ενώ, ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο θα επιλέξουν για τη μετακίνησή τους το 49% των συμμετεχόντων στην έρευνα.

Στο επίκεντρο το κόστος

Στις προσπάθειές τους να μειώσουν το κόστος των επαγγελματικών ταξιδιών, οι εταιρίες εφάρμοσαν μια σειρά από μέτρα τα τελευταία χρόνια. Ιδιαίτερα δημοφιλείς ήταν οι μετακινήσεις με εταιρίες όπως η Uber. Ενώ το μέτρο αυτό είχε υιοθετήσει μόλις μία στις τρεις εταιρίες (31%) το 2019, το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στο 55% σήμερα.

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *