Photo by Ron Lach on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Στα 12,3 δισεκατομμύρια δολάρια η παγκόσμια αγορά Τουρισμού το 2032

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η άνοδος της μεσαίας τάξης, η αυξανόμενη παγκοσμιοποίηση και οι καινοτομίες στην ταξιδιωτική τεχνολογία είναι μερικοί μόνο από τους παράγοντες που οδηγούν στην ανάπτυξη της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς, η οποία αναμένεται να παρουσιάσει ετήσιο ρυθμό αύξησης 3,7% μεταξύ 2023 και 2032.

Εάν πραγματοποιηθεί αυτή η ετήσια αύξηση, η συνολική αξία της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας θα φθάσει τα 12,3 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2032, σύμφωνα με μια πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη έρευνας αγοράς από την Customs Market Insights.

Στην ίδια έρευνα αναφέρεται ότι η παγκόσμια τουριστική αγορά αποτιμήθηκε σε περίπου 8,56 δισ. δολάρια το 2022 και αναμένεται να διαμορφωθεί σε 8,87 δισ. δολάρια μέχρι το τέλος του περασμένου έτους.

Μια ποικιλία αναπτυξιακών παραγόντων και δυνάμεων της αγοράς φαίνεται να επηρεάζουν την τουριστική βιομηχανία παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων τάσεων που άρχισαν να εμφανίζονται πριν από χρόνια και ορισμένων πιο πρόσφατων εξελίξεων.

Ακολουθεί μια πιο προσεκτική ματιά στις δυναμικές της αγοράς που είναι έτοιμες να επηρεάσουν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια, καθώς οδεύει προς την αποτίμηση των 12,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Παράγοντες που επηρεάζουν την παγκόσμια αγορά τουρισμού

  • Ψηφιακός μετασχηματισμός

Η έρευνα επισημαίνει ότι η αγορά “υφίσταται επί του παρόντος ψηφιακό μετασχηματισμό, με τις διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων, τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και τις εικονικές εμπειρίες να οδηγούν την ανάπτυξη”.

Αυτή η πραγματικότητα, αναφέρει η έρευνα, έχει ως αποτέλεσμα την ενισχυμένη συνδεσιμότητα και τη φιλική προς τον χρήστη τεχνολογία που συμβάλλουν σε μια απρόσκοπτη και εξατομικευμένη ταξιδιωτική εμπειρία.

  • Αύξηση των ταξιδιωτών της μεσαίας τάξης

Μια άλλη τάση που αναπτύσσεται εδώ και αρκετά χρόνια, όπως επιβεβαιώνει και η έρευνα της Custom Market Insights, είναι η αύξηση της μεσαίας τάξης, ιδιαίτερα στις αναδυόμενες αγορές, που τροφοδοτεί την άνοδο του τουρισμού.

“Τα αυξανόμενα διαθέσιμα εισοδήματα επιτρέπουν σε περισσότερους ανθρώπους να εξερευνήσουν εγχώριους και διεθνείς προορισμούς, αυξάνοντας τη ζήτηση για ταξιδιωτικές υπηρεσίες, καταλύματα και εμπειρίες”, αναφέρει η έρευνα.

  • Πολιτιστικός και βιωματικός τουρισμός

Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται επίσης όλο και περισσότερο για τον πολιτιστικό και βιωματικό τουρισμό και αναζητούν αυθεντικές, καθηλωτικές εμπειρίες.

“Αυτή η τάση οδηγεί στη ζήτηση για μοναδικούς προορισμούς, τοπική κουζίνα και δραστηριότητες που παρέχουν μια βαθύτερη σύνδεση με τον πολιτισμό και την κληρονομιά ενός τόπου”, αναφέρει η έκθεση.

  • Πρακτικές βιώσιμου τουρισμού

Σε μια είδηση που δεν είναι πολύ πρώιμη, η έκθεση αναφέρει ότι οι ταξιδιώτες έχουν “αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα”, προσθέτοντας ότι “οι ανησυχίες για την αειφορία οδήγησαν σε αύξηση του φιλικού προς το περιβάλλον και υπεύθυνου τουρισμού”.

Ένας αυξανόμενος αριθμός ταξιδιωτών δίνει προτεραιότητα σε προορισμούς και επιχειρήσεις που υιοθετούν βιώσιμες πρακτικές, επηρεάζοντας τη βιομηχανία να εφαρμόσει πρωτοβουλίες με περιβαλλοντική συνείδηση.

  • Παγκοσμιοποίηση και προσβασιμότητα

Οι βελτιωμένες υποδομές μεταφορών και η αυξημένη συνδεσιμότητα των αεροπορικών εταιριών συνεχίζουν να συμβάλλουν στην παγκοσμιοποίηση του τουρισμού και στην αύξηση της αξίας του.

“Οι προσβάσιμες ταξιδιωτικές επιλογές διευκολύνουν τους ανθρώπους να εξερευνήσουν διαφορετικούς προορισμούς, προωθώντας τις διαπολιτισμικές αλληλεπιδράσεις και διευρύνοντας τη συνολική τουριστική αγορά”, αναφέρει η έκθεση.

  • Επιπτώσεις εξωτερικών παραγόντων

Δεν αποτελεί επίσης έκπληξη το γεγονός ότι η τουριστική αγορά είναι ευάλωτη σε εξωτερικούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των γεωπολιτικών γεγονότων, των φυσικών καταστροφών και των κρίσεων δημόσιας υγείας. Αυτοί οι παράγοντες, αναφέρει η έκθεση, μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τα ταξιδιωτικά πρότυπα, με ξαφνικές αλλαγές στη ζήτηση και διαταραχές που επηρεάζουν τη συνολική δυναμική της τουριστικής βιομηχανίας.

  • Καινοτομίες στην ταξιδιωτική τεχνολογία

Οι συνεχείς εξελίξεις στην ταξιδιωτική τεχνολογία, πολλές από τις οποίες έχουν γίνει είδηση τα τελευταία χρόνια – όπως η εικονική πραγματικότητα, η επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη – διαμορφώνουν επίσης την τουριστική αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο.

“Οι καινοτομίες αυτές βελτιώνουν την εμπειρία του προ-ταξιδιωτικού σχεδιασμού, παρέχουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και συμβάλλουν στην πιο εξατομικευμένη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών, επηρεάζοντας τη συνολική ανάπτυξη της αγοράς”, αναφέρει η έκθεση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *