ΈΡΕΥΝΑ: Στα 744 δισ. δολ. η παγκόσμια αγορά των αεροπορικών εταιριών έως το 2026

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Καταγράφοντας σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης κοντά στο 13%, η παγκόσμια αγορά των αεροπορικών εταιριών αναμένεται να φτάσει στα 744 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2026, από 563,3 δισεκατομμύρια δολάρια που προβλέπεται να διαμορφωθεί εφέτος. Αυτό διαπιστώνει η κορυφαία εταιρία έρευνας αγοράς Global Industry Analysts Inc. (GIA), στην έκθεσή της με τίτλο  “Αεροπορικές εταιρίες – Παγκόσμια πορεία της αγοράς & ανάλυση”.

Η αεροπορική βιομηχανία είναι ένας από τους τομείς που επλήγησαν περισσότερο από την κρίση του κορωνοϊού, καθώς τα lockdowns και οι διακοπές λειτουργίας σε όλες σχεδόν τις χώρες, σε όλο τον κόσμο, οδήγησαν σε εκτεταμένους περιορισμούς που επιβλήθηκαν στα διεθνή αεροπορικά ταξίδια, ενώ, σύντομα, περιορίστηκαν και τα εσωτερικά ταξίδια.

Οι αεροπορικές εταιρίες είναι απίθανο να αγγίξουν τα προ-πανδημικά επίπεδα από πλευράς, τόσο επιβατικής κίνησης, όσο και εσόδων. Λόγω της επιβολής περιορισμών στα αεροπορικά ταξίδια, αρκετές αεροπορικές εταιρίες περιόρισαν τα δρομολόγια πτήσεων, επηρεάζοντας αρνητικά τα έσοδα, τόσο των αεροπορικών εταιριών, όσο και των αεροδρομίων.

Για να μειώσουν τις απώλειες, οι αεροπορικές εταιρίες κατέφυγαν σε μέτρα μείωσης του κόστους, όπως ακυρώσεις πτήσεων και μετεγκατάσταση αεροσκαφών σε προορισμούς με χαμηλά τέλη στάθμευσης. Ωστόσο, τα αεροδρόμια που πρέπει αναγκαστικά να διατηρούν τα πάγια περιουσιακά τους στοιχεία έχουν δει δραστική μείωση των εσόδων από άλλες πηγές, όπως εστιατόρια και αγορές αεροδρομίων, λόγω της χαμηλής επισκεψιμότητας.

Εν μέσω της πανδημικής κρίσης, η παγκόσμια αγορά των αεροπορικών εταιριών που εκτιμάται σε 563,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, προβλέπεται να φτάσει στα 744 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2026, σημειώνοντας σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 12,7% κατά την περίοδο ανάλυσης.

Οι Επιβατικές Αερογραμμές, ένα από τα τμήματα που αναλύονται στην έκθεση, προβλέπεται να αυξηθούν με CAGR 15,2% για να φτάσουν τα 587,8 ​​δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ μέχρι το τέλος της περιόδου ανάλυσης. Μετά από μια ενδελεχή ανάλυση των επιχειρηματικών επιπτώσεων της πανδημίας και της προκληθείσας οικονομικής κρίσης της, η ανάπτυξη στον τομέα των Εμπορευματικών Αερογραμμών αναπροσαρμόζεται σε 6,7% CAGR για την επόμενη 7ετή περίοδο. Αυτό το τμήμα αντιπροσωπεύει, επί του παρόντος, μερίδιο 34,2% της παγκόσμιας αγοράς των αεροπορικών εταιριών.

Τα μεγέθη της αεροπορικής βιομηχανίας ανά αγορά

Η αγορά των αεροπορικών εταιριών στις ΗΠΑ εκτιμάται σε 95,1 δισεκατομμύρια δολάρια εφέτος, κατέχοντας μερίδιο 18,79% στην παγκόσμια αγορά. Η Κίνα , η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, προβλέπεται να φτάσει σε ένα εκτιμώμενο μέγεθος αγοράς 142,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2026, ακολουθώντας CAGR 15,9% κατά την περίοδο ανάλυσης.

Μεταξύ των άλλων αξιοσημείωτων γεωγραφικών αγορών είναι η Ιαπωνία και ο Καναδάς, οι οποίες προβλέπεται να αναπτυχθούν κατά 9,7% και 10%, αντίστοιχα.

Photo by Shamia Casiano on Pexels

Εντός Ευρώπης, η Γερμανία προβλέπεται να αυξηθεί κατά περίπου 11,7% CAGR, ενώ η υπόλοιπη ευρωπαϊκή αγορά (όπως ορίζεται στη μελέτη) θα φτάσει τα 148 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι την ολοκλήρωση της περιόδου ανάλυσης.

Η ανάπτυξη στην περίοδο μετά την πανδημία θα καθοδηγηθεί από τη συνδεσιμότητα, τον αυτοματισμό των αεροσκαφών, την παγκόσμια ευημερία, την πρόοδο της αεριωθούμενης πρόωσης, τα αεροσκάφη νέας ενέργειας, τα υγιή ενδιαιτήματα και την υπερ-εξατομίκευση, με έμφαση στο μέλλον των πτήσεων.

Στο μέλλον, οι επιβάτες αναμένεται να προσαρμόσουν την εμπειρία τους σε ανάγκες που είναι πιο συγκεκριμένες. Οι πελάτες θα δώσουν προτεραιότητα σε θέματα, όπως ο χώρος, η ψυχαγωγία και η εξυπηρέτηση. Ενώ, θα χρειαστεί να εξεταστεί διαφορετικά η εμπειρία του καταναλωτή και να γίνουν σημαντικές αλλαγές στο ισχύων σύστημα.

Τα έξυπνα εξαρτήματα καμπίνας με ενσωματωμένους αισθητήρες αναμένεται να διαδραματίσουν αποφασιστικό ρόλο στη βελτίωση του τρόπου με τον οποίο οι επιβάτες αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον. Μια δεκτική και υπεύθυνη καμπίνα προσαρμόζεται στις προσδοκίες του δυναμικού επιβάτη σχετικά με την άνεση, την ατμόσφαιρα, τα “έξυπνα” καθίσματα, κ.ο.κ.. Η συνεχής χρήση της τεχνολογίας για την κατανόηση της συμπεριφοράς και των προτιμήσεων των καταναλωτών αποτελεί προτεραιότητα για την εφαρμογή προσαρμογών επί του αεροσκάφους. Επίσης, προβλέπεται η αύξηση των δημόσιων και ιδιωτικών επενδύσεων σε νέες υπερηχητικές τεχνολογίες σε συνδυασμό με την αύξηση του μεγέθους της αγοράς διαστημικής πρόωσης.

Στα 170,6 δισ. δολ. ο τομέας μεταφοράς φορτίου έως το 2026

Η υπηρεσία μεταφοράς φορτίου χωρίζεται σε τρεις τύπους ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του φορτίου: γρήγορο φορτίο, φορτίο ταχυδρομείου και άλλο φορτίο. Η υπηρεσία Express cargo χρησιμοποιείται από τους καταναλωτές για τη μεταφορά ευπαθών και ευαίσθητων στον χρόνο εμπορευμάτων κι εγγράφων. Οι προμήθειες έκτακτης ανάγκης μεταφέρονται χρησιμοποιώντας αυτήν την υπηρεσία. Το φορτίο αλληλογραφίας, όπως υποδηλώνει το όνομα χρησιμοποιείται για την αποστολή αλληλογραφίας. Όλοι οι άλλοι τύποι φορτίου αποστέλλονται ως “άλλο φορτίο”. Η έγκαιρη παράδοση παραμένει ο βασικός παράγοντας για την επιτυχία της παγκόσμιας βιομηχανίας αεροπορικών μεταφορών.

Ο παγκόσμιος τομέας εμπορευματικών μεταφορών εκτιμάται σε 139,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και προβλέπεται να φτάσει τα 170,6 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2026, αντικατοπτρίζοντας σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 6,7% κατά την περίοδο ανάλυσης. Η Ευρώπη αποτελεί τη μεγαλύτερη περιφερειακή αγορά για τον τομέα των εμπορευμάτων, αντιπροσωπεύοντας το 24,5% των παγκόσμιων πωλήσεων. Η Κίνα, από την άλλη, ετοιμάζεται να σημειώσει τον ταχύτερο σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 8,8%, κατά την περίοδο ανάλυσης, για να φτάσει τα 26,3 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης περιόδου.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΈΡΕΥΝΑ: Στα 744 δισ. δολ. η παγκόσμια αγορά των αεροπορικών εταιριών έως το 2026

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *