Photo by Kampus Production on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Συγκρατημένη η ταξιδιωτική προοπτική για τον Χειμώνα

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μετά από ένα “κόκκινο” Καλοκαίρι, μια νέα έκθεση της πλατφόρμας ψηφιακής νοημοσύνης Similarweb παρουσιάζει μια “μικτή εικόνα” των ταξιδιωτικών τάσεων για το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα.

Η έκθεση χρησιμοποιεί δεδομένα από τρία από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία: Expedia, Airbnb και Booking.com. Η μελέτη του Similarweb εξετάζει κυρίως την παγκόσμια παγκόσμια διαδικτυακή κίνηση και τις μεταβολές στις ΗΠΑ.

Το καλοκαίρι των “ταξιδιών εκδίκησης”, κατά το οποίο οι καταναλωτές ξόδεψαν το διαθέσιμο εισόδημά τους για ταξίδια παρά την αμφιταλαντευόμενη οικονομία και τον υψηλότερο πληθωρισμό, έχει δώσει τη θέση του σε μια συγκρατημένη ταξιδιωτική προοπτική για το φθινόπωρο και τον χειμώνα, αποκαλύπτει η μελέτη.

Η επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο για την Expedia, την Airbnb και την Booking.com μειώθηκε ελαφρώς από τον Αύγουστο έως τον Σεπτέμβριο και ξανά από τον Σεπτέμβριο έως τον Οκτώβριο, δείχνει η ανάλυση της Similarweb.

“Η πτώση δεν είναι κάτι που πρέπει να μας ανησυχεί. Είναι σύμφωνη με τις ιστορικές ταξιδιωτικές τάσεις. Νομίζω ότι αυτό που αρχίζουμε να βλέπουμε τώρα στους αριθμούς είναι ότι αυτή η τάση αρχίζει να επιστρέφει σε πιο εποχικά πρότυπα. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, είχαμε μια πραγματικά καυτή περίοδο και αυτό δεν ήταν διατηρήσιμο”, λέει ο ανώτερος διευθυντής γνώσεων της Similarweb, Jim Corridore.

Και οι τρεις εταιρίες είδαν πτώση της διαδικτυακής κίνησης κατά το τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, τόσο σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο όσο και σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τον κ. Corridore.

  • Σε ετήσια βάση, η διαδικτυακή κίνηση της Airbnb αυξήθηκε κατά 11% για τον Οκτώβριο και μειώθηκε κατά 20% για το τρίτο τρίμηνο.
  • Σε ετήσια βάση, η διαδικτυακή κίνηση της Expedia αυξήθηκε κατά 19% για τον Οκτώβριο και μειώθηκε κατά 19% για το γ’ τρίμηνο.
  • Σε ετήσια βάση, η διαδικτυακή κίνηση της Booking.com αυξήθηκε κατά 12% για τον Οκτώβριο και μειώθηκε κατά 21% για το γ’ τρίμηνο.

“Η πρόσφατη [τριμηνιαία] πτώση σε ετήσια βάση θα μπορούσε να υποδηλώνει μια πιθανή πτώση της ταξιδιωτικής ζήτησης πέρα ​​από τα κανονικά εποχιακά μοτίβα”, λέει ο κ. Corridore. Πιθανές αιτίες περιλαμβάνουν την πρόσφατη πτώση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών εν μέσω του υψηλού πληθωρισμού και της αύξησης των επιτοκίων.

“Όταν οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στις ιστοσελίδες των OTAs, αυτό σημαίνει ότι αναζητούν μια συμφωνία”, αναφέρει ο κ. Corridore. “Οι καταναλωτές μετατοπίζονται από τα εμπορικά σήματα ενοικίασης διακοπών στους OTAs, γεγονός που υποδηλώνει μεγαλύτερη ευαισθησία στις τιμές και πιθανό πρόβλημα για εταιρίες όπως η Airbnb και η Vrbo”, προσθέτει.

Σημειώνεται ότι, η Airbnb ανακοίνωσε πρόσφατα ότι αυξάνει τη διαφάνεια των τιμών.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής γνώσεων της Similarweb, οι καταναλωτές ανησυχούν πολύ για το πόσο έχουν αυξηθεί οι τιμές των ναύλων, οπότε αυτό φαίνεται σε περισσότερες κρατήσεις μέσω OTA αντί για απευθείας κρατήσεις σε ξενοδοχεία και εταιρίες ενοικίασης διακοπών.

Η ταχύτερη εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών από την έναρξη της πανδημίας έχει επαναπροσδιορίσει την εμπειρία των πελατών. Ωστόσο, για να εξασφαλιστεί ένα απρόσκοπτο ταξίδι, καθώς οι ταξιδιώτες φέρνουν ένα νέο σύνολο προσδοκιών, οι επιχειρήσεις πρέπει να επωφεληθούν από τις τεχνολογίες που διευκολύνουν αυτόν τον νέο κόσμο.

Η αύξηση των διασυνοριακών συναλλαγών προσθέτει ένα επίπεδο πολυπλοκότητας στις ψηφιακές πληρωμές. Η στήριξη σε ξεπερασμένες υποδομές πληρωμών μπορεί να αποδειχθεί δαπανηρή για μια επιχείρηση.

Πρόκειται για την εμπειρία που έχουν συνηθίσει να περιμένουν οι καταναλωτές κάθε φορά που πραγματοποιούν μια αγορά: Θέλουν να είναι απλή, απρόσκοπτη και ασφαλής, και επιθυμούν επιλογή στον τρόπο πληρωμής. Από την προπληρωμή μέχρι το τέλος του ταξιδιού τους, οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν να υιοθετούν και να χρησιμοποιούν εργαλεία που περιορίζουν την πολυπλοκότητα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *