reception

Έρευνα: Τα φυλλάδια «κερδίζουν» έδαφος για τα ξενοδοχεία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σύμφωνα με έρευνα, το 88% των ξενοδοχείων υποστηρίζει την χρήση έντυπου υλικού. Το 96,6%, επίσης, θεωρεί την τουριστική πληροφόρηση από το ξενοδοχείο πολύ σημαντική.

Για την έρευνα

Το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Bentley με τη  Visitor International, (the International Association of Visitor Information Providers), διενέργησαν έρευνα σε δείγμα 891 επαγγελματιών στον ξενοδοχειακό κλάδο στη Βόρεια Αμερική – Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και το Μεξικό στην Ευρώπη – Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Σκωτία, Ισπανία. και στην Αφρική – τη Νότια Αφρική.

Τα έντυπα εκτιμούνται πολύ περισσότερο από τους επισκέπτες, από ότι τα ηλεκτρονικά μέσα.

Μάλιστα, οι τυπωμένοι χάρτες βαθμολογούνται στην πρώτη θέση της κατάταξης με
(78%), ακολουθούμενοι από φυλλάδια (74%) και τους εκτυπωμένους οδηγούς (62%). Τα  φυλλάδια είναι σχεδόν ίσα στην κατάταξη στην # 1 (91%).Ακόμη, οι ηλεκτρονικές πληροφορίες σημείωσαν βαθμολογία 63%.

Σημειώνεται, πως τα  έντυπα στο δωμάτιο κατατάσσονται στην πέμπτη θέση ως προς τη σημασία τους για τους επισκέπτες με (47%).

Για τα ξενοδοχεία

Οι διευθυντές ξενοδοχείων ισχυρίζονται πως οι τυπωμένες πληροφορίες βοηθούν στην παροχή καλύτερης εμπειρίας. Αυτό συμβαίνει  καθώς τα φυλλάδια προσφέρουν ταχύτερη πληροφόρηση από την αναζήτηση σε κινητό.

Ακόμη τα έντυπα στα ξενοδοχεία προσφέρουν  προσβάσιμη και ποιοτική πληροφόρηση και αναβαθμίζει τη φήμη του ξενοδοχείου και του προσωπικού του.

Συμπέρασμα

Στην ψηφιακή εποχή, τα έντυπα μέσα προτιμούνται και είναι ένα πολύτιμο εργαλείο υποστήριξης για τα ξενοδοχεία. Η χρήση της εκτύπωσης για χάρτες και κατευθύνσεις ίσως
δείχνει την αξία της κοινής συλλογής γνώσεων  για τη νέα εμπειρία του επισκέπτη.

Δείτε τη μελέτη εδώ.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *