check-

Η εταιρεία μάρκετινγκ SaleCycle συνεργάζεται με περισσότερες από 90 από τις μεγαλύτερες και πιο γνωστές ταξιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο. Το προηγούμενο έτος κατέγραψε πάνω από 280 εκατομμύρια online bookings και «εγκαταλείψεις» από αεροπορικά και ταξιδιωτικά sites.

Η εγκατάλειψη μιας κράτησης πραγματοποιείτα,ι όταν οι επισκέπτες επιλέγουν πτήσεις ή ξενοδοχεία, αλλά εγκαταλείπουν τον ιστότοπο πριν ολοκληρώσουν την κράτηση.  Αυτό το ζήτημα συνιστά ένα από τα σημαντικά θέματα για τους ιστοτόπους ταξιδιών.

Το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης του «καλαθιού» σε όλους τους κλάδους που παρακολουθεί η SaleCycle είναι 76,9%, αλλά τα ταξίδια είναι υψηλότερα από αυτό, στο 81,31%, ενώ τα ποσοστά εγκατάλειψης των αεροπορικών εταιρειών είναι ακόμα υψηλότερα (87,87%).

Ακόμη, οι κρατήσεις στις αεροπορικές εταιρειές μπορεί να είναι πιο περίπλοκες, πράγμα που εξηγεί τα υψηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης για αυτούς τους χώρους. Οι κρατήσεις πτήσεων απαιτούν από τους ανθρώπους να προσθέτουν λεπτομέρειες όπως τους αριθμούς διαβατηρίων, τα ονόματα και τις ηλικίες των ταξιδιωτών και να επιλέγουν επιλογές όπως επιπλέον αποσκευές και γεύματα κατά την πτήση, τα οποία προστίθενται στον απαιτούμενο χρόνο και προσπάθεια.

Γιατί οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τις κρατήσεις ταξιδιών;

Δεν υπάρχει μια τυπική διαδικασία έρευνας για τα ταξίδια και ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο του ταξιδιωτικού προϊόντος, καθώς και από παράγοντες όπως η τιμή και ο χρόνος.

Επομένως, οι οικογενειακές καλοκαιρινές διακοπές μπορεί να απαιτούν περισσότερη εξέταση και έρευνα σε σχέση με ένα ταξίδι για το Σαββατοκύριακο.

Οι αγορές ταξιδιών μπορούν να είναι οι πιο σημαντικές και ακριβότερες της χρονιάς για κάποιους επομένως θα λάβουν περισσότερο υπόψη τη μέση αγορά στο διαδίκτυο. Πράγματι, η Tripadvisor διαπίστωσε ότι το 80% της έρευνας ταξιδιών διαρκεί περισσότερο από τέσσερις εβδομάδες για να ολοκληρωθεί.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας, οι ταξιδιώτες θέλουν να πάρουν χρόνο για να ελέγξουν τις διάφορες διαθέσιμες επιλογές, να ελέγξουν ότι παίρνουν την καλύτερη προσφορά, δοκιμάζοντας μερικούς ιστότοπους, καθώς και συζητώντας επιλογές με άλλους ταξιδιώτες.

Πώς μπορούν οι ταξιδιωτικοί ιστότοποι να ελαχιστοποιήσουν την εγκατάλειψη της κράτησης;

Λόγω της ερευνητικής διαδικασίας, θα υπάρχει πάντα ένα ορισμένο επίπεδο εγκατάλειψης, αλλά οι ιστότοποι μπορούν να κάνουν πολλά για να το αντιμετωπίσουν.

Τα ποσοστά εγκατάλειψης των κρατήσεων μπορούν να περιοριστούν στο ελάχιστο, αλλά ακόμα και όταν οι άνθρωποι εγκαταλείψουν τις κρατήσεις, αυτό δεν πρέπει να είναι το τέλος – υπάρχουν τρόποι να τους δελεάσουν να γυρίσουν πίσω.

Πως θα γίνει αποτελεσματική η αναζήτηση των ταξιδιών;

Οι ταξιδιωτικές ιστοσελίδες πρέπει να διευκολύνουν τους πελάτες  τους για να βρουν τα ταξιδιωτικά προϊόντα που τους ταιριάζουν και να δουν τις διάφορες επιλογές που τους προσφέρονται.

Αυτό ξεκινά με την επιλογή αναζήτησης. Η αναζήτηση πρέπει να είναι σε θέση να προσαρμόζεται στις διάφορες ανάγκες των χρηστών.

Μερικοί χρήστες ενδέχεται να φτάσουν σε έναν ιστότοπο με έναν προορισμό στο μυαλό τους και ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για να ταξιδέψουν εντός, ενώ άλλοι μπορεί να έχουν έναν προορισμό στο μυαλό  τους, αλλά είναι ευέλικτοι σχετικά με τις ώρες.

Το σωστό περιεχόμενο για την ενίσχυση της έρευνας

Οι χρήστες μετακινούνται συχνά μεταξύ των ιστότοπων κατά την έρευνα για την αγορά ταξιδιών καθώς δεν μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται σε έναν ιστότοπο.

Οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες σχετικά με τους προορισμούς που σκέφτονται και σχόλια από άλλους ταξιδιώτες. Το χρήσιμο περιεχόμενο και οι κριτικές των χρηστών παρέχουν βασικές πληροφορίες και καθησυχασμό όταν οι άνθρωποι πραγματοποιούν κρατήσεις ταξιδιών.

Για το λόγο αυτό, είναι λογικό να παρέχεται περιεχόμενο που βοηθά τους πελάτες στην έρευνά τους.

Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να απαντήσει σε βασικές ερωτήσεις στο σημείο όπου οι χρήστες το χρειάζονται, όπως πληροφορίες σχετικά με τις θερμοκρασίες και τα τοπικά αξιοθέατα.

Δύο από τις πιο συνήθεις ερωτήσεις σχετικά με τα ταξίδια που αναζητούνται στο Google είναι «τι να κάνετε στον προορισμό» και «που είναι ο προορισμός». Εάν δεν παρέχετε αυτές τις πληροφορίες, οι άνθρωποι θα κατευθυνθούν αλλού για να το αναζητήσουν.

Οι άλλοι βασικοί τύποι περιεχομένου που αναζητούν οι χρήστες είναι κριτικές. Στην ταξιδιωτική αγορά, η TripAdvisor αποτελεί τον πρωταρχικό προορισμό, με κατά μέσο όρο 490 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Βελτίωση στην αγορά

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 17,6% των επισκεπτών σε ταξιδιωτικούς χώρους ξεκινά τη διαδικασία κράτησης, αλλά μόνο το 3,1% ολοκληρώνει την κράτηση.

Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες θέλουν να επιλέξουν επιλογές, να συμπληρώσουν τα έντυπα και να προσθέσουν τα στοιχεία πληρωμής τους χωρίς περιττές τριβές.

Μια καλά σχεδιασμένη πλατφόρμα μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά, ειδικά κατά τη διάρκεια μιας σχετικά μακράς διαδικασίας πληρωμής. Μικρές λεπτομέρειες όπως οι συντομεύσεις για την καταχώρηση διεύθυνσης, η επικύρωση των καταχωρημένων πληροφοριών και η διόρθωση των σφαλμάτων μπορούν να βοηθήσουν στη διευκόλυνση της διαδικασίας.

Οι επιλογές πληρωμής είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία κράτησης. Οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο έχουν μια σειρά διαφορετικών προτιμήσεων πληρωμής, οπότε είναι σημαντικό να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτά.

Έτσι, καθώς προσφέρονται επιλογές πληρωμής με κάρτες, είναι λογικό να προσφέρεται και η PayPal και άλλες εναλλακτικές λύσεις, όπως η τραπεζική μεταφορά.

Νέες επιλογές ψηφιακού πορτοφολιού, όπως το Google και το Apple Pay, μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην επιτάχυνση της διαδικασίας κράτησης για άτομα που κάνουν κράτηση μέσω κινητού τηλεφώνου.

Μηνύματα 

Τα μηνύματα μπορούν να παρουσιάσουν βασικές πληροφορίες, να προσφέρουν βοήθεια ή να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να ολοκληρώσουν μια κράτηση.

Τα μηνύματα μπορούν να χρονομετρηθούν για να εμφανίζονται σε βασικά στάδια της διαδικασίας κράτησης, ή ίσως όταν οι πελάτες πρόκειται να εγκαταλείψουν μια κράτηση.

Ένα παράδειγμα είναι η ανταλλαγή μηνυμάτων, η οποία μπορεί να μειώσει την εγκατάλειψη κατά 8% όταν χρησιμοποιείται καλά.

Το συμπέρασμα

Πολλοί άνθρωποι επιθυμούν να πάρουν το χρόνο τους και να ζυγίσουν τις επιλογές τους πριν από την τελική κράτηση.

Χρειάζεται προσοχή στην εμπειρία του χρήστη, κάνοντας την διαδικασία του ταξιδιού και της κράτησης όσο το δυνατόν πιο εύκολη αποτρέποντας τους ανθρώπους να εγκαταλείψουν τις κρατήσεις επειδή δυσκολεύτηκαν τη διαδικασία κράτησης.

Ομοίως, μια επιλογή πληρωμής μπορεί να αποτρέψει τους ανθρώπους να φύγουν απλώς και μόνο επειδή δεν μπορούν να πληρώσουν με τον τρόπο που θέλουν.

Σε γενικές γραμμές, οι ιστότοποι μπορούν να εκτιμήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ταξιδεύουν στην αγορά ταξιδιών και να προσπαθούν να τους βοηθήσουν σε αυτή τη διαδικασία.

Τέλος, όταν οι άνθρωποι εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο δεν πρέπει να είναι και το τέλος της ιστορίας. Τα έγκαιρα και συναφή ηλεκτρονικά μηνύματα εγκατάλειψης κρατήσεων μπορούν να τους δελεάσουν και να διευκολύνουν την ολοκλήρωση της κράτησης.

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ