Photo by Kindel Media on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Τα social media “πηγή” ταξιδιωτικής έμπνευσης για την Gen Z

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότερο από το ένα τρίτο των καταναλωτών της Gen Z στο Ην. Βασίλειο χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κύρια “πηγή” έμπνευσης για τις διακοπές τους, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Advantage Travel Partnership.

Η έκθεση, η οποία διεξήχθη από την OnePoll για λογαριασμό της Advantage, σε δείγμα 2.000 Βρετανών, αποκαλύπτει ότι το 38% των ταξιδιωτών της Gen Z -όσων έχουν γεννηθεί από το 1997 και μετά- ανατρέχουν στο TikTok και το Instagram όταν σκέφτονται το επόμενο ταξίδι τους στο εξωτερικό.

Η έκθεση με τίτλο “Jetsetting Into Tomorrow”, η οποία περιγράφει τις μελλοντικές ταξιδιωτικές τάσεις και την επίδραση που θα μπορούσαν να έχουν στον κλάδο, παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της κοινοπραξίας, που φέτος πραγματοποιήθηκε στο Grand Palladium Colonial Resort & Spa, στο Κανκούν του Μεξικού.

Άλλες βασικές τάσεις

Η έκθεση αποκαλύπτει επίσης ότι το 46% των ερωτηθέντων της Gen Ζ δηλώνουν ότι ταξιδεύουν “πολύ περισσότερο ή συχνότερα” και ότι έχουν επίγνωση του αντίκτυπού τους στο περιβάλλον, επιθυμώντας στο μέλλον να επιλέξουν ως εναλλακτική πρόταση το ταξίδι με τρένο.

Το 39% των ταξιδιωτών της Gen Z χρησιμοποιούν πιο συχνά το τρένο και το 34% δήλωσαν ότι επιθυμούν ταχύτερες και πιο αξιόπιστες σιδηροδρομικές υπηρεσίες για να υποστηρίξουν τα ταξίδια τους.

Εν τω μεταξύ, το 34% επιθυμούν να ταξιδέψουν σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς, ενώ ένα ποσοστό 25% αναζητούν ταξίδια βασισμένα στις κοινότητες.

Το 63% θα προγραμμάτιζαν ένα ταξίδι εκτός εποχής για να επιτύχουν καλύτερες τιμές, να αποφύγουν τον συνωστισμό και να βιώσουν πιο ήπιες καιρικές συνθήκες, ενώ η έκθεση σημειώνει επίσης μια “τεράστια αύξηση” στις κρατήσεις για ταξίδια στην Ιαπωνία, την Κίνα και την Άπω Ανατολή, που αποδίδεται στη συσσωρευμένη ζήτηση λόγω της πανδημίας.

Σύμφωνα με την έκθεση, τα ταξίδια πολλών γενεών “ανθίζουν”, με το 66% των καταναλωτών της Gen Z να επιθυμούν να ταξιδέψουν με την ευρύτερη οικογένειά τους.

Το 38% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ταξιδεύουν πλέον σε προορισμούς για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, εκμεταλλευόμενοι την ελευθερία να εργάζονται από οπουδήποτε.

Εν τω μεταξύ, το all inclusive είναι η πιο δημοφιλής επιλογή διαμονής, αντιπροσωπεύοντας το 40% όλων των κρατήσεων.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Advantage, Julia Lo Bue-Said, δήλωσε ότι ενώ “υπάρχει θέση για τους influencers”, οι καταναλωτές κινδυνεύουν να κάνουν κράτηση για κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που περίμεναν αν στηρίξουν την απόφασή τους μόνο σε ό,τι βλέπουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποφύγουν τη συμβουλή ενός ταξιδιωτικού πράκτορα.

“Αυτό που πρέπει να αναδείξει ο κλάδος είναι ότι τίποτα δεν συγκρίνεται με το επίπεδο εμπιστοσύνης, το εύρος της εμπειρίας και την προστασία που προσφέρουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες. Τα ταξίδια έχουν εμπορευματοποιηθεί τόσο πολύ -οι άνθρωποι θα κλείσουν ένα ξενοδοχείο επειδή είδαν έναν influencer να το επισκέπτεται- αλλά αυτό που δεν εξηγούν αυτές οι αναρτήσεις είναι τι συμβαίνει αν κάτι πάει στραβά, για παράδειγμα”, είπε.

Η κα. Lo Bue-Said πρόσθεσε ότι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα πρέπει να επενδύσουν στις δεξιότητες και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για την παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με την ίδια, οι ταξιδιώτες της Gen Z πρωτοστατούν προς την κατεύθυνση μιας πιο βιώσιμης και πολιτιστικά εμπλουτισμένης ταξιδιωτικής εμπειρίας.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *