Photo by Pavel Danilyuk on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Έτσι ταξιδεύουν οι Γερμανοί μετά την πανδημία | Workation, διακοπές στη θάλασσα και προϋπολογισμός έως 1.000 ευρώ το άτομο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με την άνοιξη να έχει κάνει την εμφάνισή της και μαζί της η διάθεση των Γερμανών για περιπλάνηση είναι μεγαλύτερη από ποτέ, όπως διαπιστώνει σε νέα έρευνα για την ταξιδιωτική συμπεριφορά και τα σχέδια διακοπών των Γερμανών, που παρουσιάζει το Appinio στην έκθεση Travel Report.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 1.000 Γερμανοί, η πλειονότητα των Γερμανών έχει σχέδια διακοπών για το 2023 (84%), ενώ ένας στους τρεις (33%) έχει ήδη κλείσει διακοπές, με τον συνήθη προϋπολογισμό για διακοπές μιας εβδομάδας να είναι τα 500 έως 1000 ευρώ το άτομο.

Ένας στους δύο είπε ότι θα μπορούσε να φανταστεί διακοπές χωρίς τα… βλαστάρια του, με τους πατεράδες να είναι πιο σίγουροι γι’ αυτό, σε σύγκριση με τις μητέρες (62% έναντι 50%).

Η πλειονότητα των γονέων (65%) αναζητά ήδη πριν από το ταξίδι δραστηριότητες και ψυχαγωγία για τα παιδιά, όπως παιδικές χαρές, χώρους ψυχαγωγίας και περιπέτειας ή παιδική φροντίδα (48%, 41% και 26% αντίστοιχα).

Οι περισσότεροι ανέφεραν ότι θα έπαιρναν στις διακοπές τους γονείς τους ώστε να αναλάβουν καθήκοντα babysitter αντί για τα πεθερικά.

Ιδιαίτερα δημοφιλές στους νέους το Workation

Πολλοί Γερμανοί εργάζονταν ήδη από το σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Όσοι χρειάζονται μόνο υπολογιστές και διαδίκτυο για να εργαστούν, θα μπορούσαν θεωρητικά να το κάνουν οπουδήποτε στον κόσμο, “παντρεύοντας” εργασία σε άλλη χώρα και ταυτόχρονες διακοπές. Workation, δηλαδή, που αποτελεί μία από τις μεγάλες τάσεις για το 2023.

Ένας στους πέντε (21%) Γερμανούς σχεδιάζει ένα ταξίδι εργασίας/διακοπών το 2023. Ένας παρόμοιος αριθμός Γερμανών θα είχε την ευκαιρία αλλά θα την άφηνε ανεκμετάλλευτη (19%). Η πλειονότητα, ωστόσο, των Γερμανών (59%) δεν μπορεί καν να σκεφτεί να συνδυάσει εργασία και διακοπές.

Το workation είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ της γενιάς Z, με έναν στους τρεις (34%) από τους νέους 16 έως 24 ετών να σχεδιάζει να εργαστεί από το εξωτερικό φέτος, κάνοντας παράλληλα διακοπές.

Στη γενιά των boomers (55-65 ετών), μόνο το 7% ακολουθεί αυτό το σχέδιο.

Η πιο δημοφιλής ήπειρος για workation είναι η Ευρώπη (66%), ακολουθούμενη από την Ασία (16%) και την Αφρική (8%).

Ενδιαφέροντα στοιχεία για την ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών

Άλλα στοιχεία που προέκυψαν κατά την έρευνα για την ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών εφέτος είναι τα ακόλουθα:

-Η πλειοψηφία (57%) προτιμά να ταξιδεύει για ένα δεκαπενθήμερο κάθε φορά και ιδανικά δύο έως τρεις φορές τοn χρόνο (45%).

-Οι άνθρωποι προτιμούν να πηγαίνουν διακοπές με τον σύζυγο/σύντροφό τους, τα παιδιά ή/και τους φίλους τους (64%, 39% και 165, αντίστοιχα). Λίγοι μόνο ταξιδεύουν μόνοι τους (7%).

-Τα σύντομα ταξίδια αποτελούν μέρος του πακέτου: Ένας στους τέσσερις έχει ήδη κάνει κράτηση (28%), ένας στους δύο (58%) έχει τουλάχιστον κάνει σχέδια.

-Για τα δύο τρίτα (67%), το επόμενο ταξίδι θα είναι στη θάλασσα, ένας στους οκτώ έλκεται από τα βουνά ή μια πόλη (13%).

-Η πλειοψηφία (65%) πιστεύει ότι θα μπορούσε να κάνει, ή το έχει ήδη κάνει, διακοπές στη Γερμανία.

-Μόνο ένας στους οκτώ (12%) δεν θέλει να κάνει διακοπές στη Γερμανία -κυρίως λόγω του καιρού και της έλλειψης αίσθησης διακοπών (50% και 46%, αντίστοιχα)

Σχεδόν ένας στους δύο (46%) φτάνει στον προορισμό των διακοπών του με αυτοκίνητο, τέσσερις στους δέκα χρησιμοποιούν το αεροπλάνο (40%) και ένας στους δέκα χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς (9%).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *