Unsplash
Photo by Florian Hahn on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Ταξίδι αναψυχής σχεδιάζει το 80% των Αμερικανών την επόμενη διετία | Τουρισμός κάνναβης και οδικά ταξίδια στο επίκεντρο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε υψηλά επίπεδα παραμένει η διάθεση των Αμερικανών για ταξίδια και διακοπές, με 8 στους 10 ενεργούς ταξιδιώτες να ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν ένα διεθνές ταξίδι αναψυχής μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, σηματοδοτώντας ενδεχομένως μια νέα εποχή ανάπτυξης για τον εξερχόμενο τουρισμό από τις ΗΠΑ. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της καλοκαιρινής έκδοσης της έρευνας Portrait of American Travelers, που διενεργεί η MMGY.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι ταξιδιωτικές προθέσεις παραμένουν ισχυρές: Σε σύγκριση με πέρυσι, η “όρεξη” για ταξίδια έχει αυξηθεί σε όλες σχεδόν τις κλίμακες εισοδημάτων των αμερικανικών νοικοκυριών. Εν τω μεταξύ, οι προθέσεις ταξιδιωτικών δαπανών για το επόμενο έτος έχουν φθάσει στο υψηλότερο επίπεδο που έχει καταγράψει η MMGY μετά την πανδημία COVID-19. Η αύξηση αυτή μπορεί να αποδοθεί κυρίως στους Boomers και στα νοικοκυριά που έχουν εισόδημα 100.000 δολάρια και άνω.

Ακολουθούν πρόσθετα βασικά συμπεράσματα από την έκθεση.

  •  Τα οδικά ταξίδια υπερισχύουν: Περισσότεροι ταξιδιώτες από ποτέ δηλώνουν ότι έκαναν οδικά ταξίδια τους τελευταίους 12 μήνες (64%), σχεδόν διπλασιάζοντας το 33% που απάντησε κάτι τέτοιο το 2015. Οι νεότερες γενιές και όσοι έχουν παιδιά είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν ένα οδικό ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες, με κίνητρο τον παρορμητισμό και τη δυνατότητα εξερεύνησης πολλών προορισμών.
  • “Καυτοί” εγχώριοι προορισμοί: Η Χαβάη (67%), η Φλόριντα (64%), το Κολοράντο (59%) και η Καλιφόρνια (59%) εξακολουθούν να είναι οι κορυφαίες πολιτείες που προσελκύουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών αναψυχής, με τη Φλόριντα, το Κολοράντο και την Καλιφόρνια να παρουσιάζουν στατιστικά σημαντική αύξηση σε σχέση με πέρυσι.
  •  Τουρισμός κάνναβης: Περισσότεροι από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε μια δραστηριότητα που σχετίζεται με την κάνναβη κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, ενώ οι μισοί από αυτούς τους ταξιδιώτες ενδιαφέρονται να επισκεφθούν ένα κατάστημα κάνναβης. Παραδόξως, το ένα τέταρτο αυτών των ενδιαφερόμενων ταξιδιωτών δεν κάνουν τακτικά χρήση κάνναβης, αλλά δηλώνουν δεκτικοί σε εμπειρίες που σχετίζονται με την κάνναβη κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
  • Διαφορές γενεών: Τέλος, ενώ οι άλλες γενιές είτε παρουσιάζουν αύξηση των ταξιδιωτικών προθέσεων, είτε αρχίζουν να εξομαλύνονται, η Gen Z συνεχίζει να μειώνεται σταθερά. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην αυξημένη πίεση που ασκεί ο πληθωρισμός και το κόστος του ταξιδιού στους νεότερους ταξιδιώτες, οι οποίοι έχουν συνολικά μικρότερο διαθέσιμο εισόδημα.

“Με το ενδιαφέρον και την πρόθεση των ταξιδιωτών να διατηρούνται σταθερά μέσα στο καλοκαίρι, είναι προφανές ότι οι Αμερικανοί καταρτίζουν με ανυπομονησία τα σχέδιά τους για ταξίδια και αποδράσεις στο εγγύς μέλλον, παρά – ή εξαιτίας – των παγκόσμιων γεγονότων και των οικονομικών επιβαρύνσεων”, δήλωσε ο Chris Davidson, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Travel Intelligence.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ενώ είναι ενθαρρυντικό το έντονο ενδιαφέρον για διεθνή εξερχόμενα ταξίδια, το εγχώριο πολιτικό κλίμα και οι παγκόσμιες εντάσεις θα μπορούσαν να μετριάσουν αυτόν τον ενθουσιασμό καθώς προχωράει η χρονιά. Βεβαίως, ο ίδιος παραμένει αρκετά αισιόδοξος για τις συνολικές ταξιδιωτικές προβλέψεις με βάση τις απόψεις των καταναλωτών.

Η έρευνα διεξήχθη το Μάιο του 2024 σε δείγμα 4.500 ενήλικων Αμερικανών από κάθε ηλικιακή βαθμίδα, από τέσσερις γενιές: Gen Zers (ηλικίες 18-25), Millennials (26-41), Gen Xers (42- 57) και Boomers (58-76).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *