Photo by Kindel Media on Pexels

Έρευνα: Ταξίδια στο εξωτερικό και βραχυχρόνια μίσθωση “ψηφίζουν” οι νεότεροι Βρετανοί

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Νεότερη ηλικιακά είναι οι Βρετανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό κι επιλέγουν για τη διαμονή τους καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, σύμφωνα με στοιχεία που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η YouGov.

Ολοένα και πιο έντονη γίνεται η επιθυμία για ταξίδια των Βρετανών εφέτος, ιδίως των νεότερων σε ηλικία, με το ζητούμενο να είναι το πόσο μακριά θα ταξιδέψουν, όπου η επιθυμία των Gen Z και των Millennials για εγχώριες διακοπές ακολουθεί εκείνη της υπόλοιπης χώρας (48% έναντι 52% όλων των ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου τον Μάρτιο του 2022). Αυτό σημαίνει ότι, οι νεότεροι καταναλωτές είναι 11 μονάδες πιο πιθανό να δηλώσουν ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό τους επόμενους 12 μήνες (54% έναντι 43%).

Μια πιο προσεκτική ματιά στις τάσεις διαμονής αποκαλύπτει ότι οι άνθρωποι που κλείνουν καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης για τη διαμονή τους τείνουν να είναι νεότεροι, με περισσότερα ταξίδια στο ενεργητικό τους, τον τελευταίο χρόνο, σε σύγκριση με εκείνους που κλείνουν διαμονή σε ξενοδοχεία ή μοτέλ.

Λίγο περισσότεροι από τους μισούς Βρετανούς που έμειναν σε ενοικιαζόμενο σπίτι πέρυσι ήταν Millennials (53%) και το 15% ήταν Gen Z. Συγκριτικά, το 43% εκείνων που έμειναν σε ξενοδοχεία ή μοτέλ ήταν Millennials και μόλις το 9% ήταν Gen Z.

Τα στοιχεία από το YouGov Profiles -ένα προηγμένο εργαλείο πληροφόρησης του κοινού που ενημερώνεται κάθε εβδομάδα- δείχνουν επίσης ότι οι άνθρωποι που έμειναν σε βραχυχρόνια μίσθωση διακοπών έκαναν δύο ή περισσότερα ταξίδια πέρυσι (47%), έναντι 38% εκείνων που έμειναν σε ξενοδοχεία/μοτέλ.

Ίσως το πιο ενδιαφέρον όμως είναι οι επωνυμίες που βρίσκονται πρώτες στις επιλογές των Gen Z και των Millennials όσον αφορά τη διαμονή και την κράτηση διακοπών (εξαιρουμένων των αεροπορικών εταιριών), με την  Booking.com να ηγείται των εμπορικών σημάτων με βαθμολογία 42,2.

Η ανταπόκριση είναι εξίσου υψηλή για τον “γίγαντα” της βραχυχρόνιας μίσθωσης κατοικιών Airbnb και τη μεγάλη αλυσίδα οικονομικών ξενοδοχείων Premier Inn, με περίπου δύο στους πέντε καταναλωτές Gen Z και Millennial να δηλώνουν ότι θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να κάνουν κράτηση στην Airbnb (39,7) και στην Premier Inn (39,3).

Γνωρίζουμε ότι τόσο οι Gen Z όσο και οι Millennials δείχνουν μεγάλη προτίμηση σε μοναδικά καταλύματα όπως αυτά που παρέχει η Airbnb, αλλά είναι σαφές ότι η τιμή θα παίξει επίσης ισχυρό ρόλο στην απόφασή τους να ταξιδέψουν φέτος. Σε σύγκριση με το σύνολο της χώρας, αυτό το νεότερο τμήμα ταξιδιωτών είναι σημαντικά πιο πιθανό να δηλώσει ότι η τιμή του ταξιδιού (36%, έναντι 23% όλων των ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου) και η τιμή των καταλυμάτων (22%, έναντι 17%) τους αποτρέπει, επί του παρόντος, από το να ταξιδέψουν φέτος. Αυτή η ευαισθησία στις τιμές μπορεί να εξηγήσει γιατί η αλυσίδα οικονομικών ξενοδοχείων Premier Inn έχει τόσο μεγάλη απήχηση στους νεότερους καταναλωτές.

Όσον αφορά τη διαφημιστική ευαισθητοποίηση, ή το ποσοστό των καταναλωτών που είδαν πρόσφατα μια διαφήμιση για το εμπορικό σήμα, καμία άλλη εταιρία δεν παρουσίασε μεγαλύτερη βελτίωση μεταξύ των Gen Z και των Millennials από την Airbnb. Η επιχείρηση ταξιδιωτικών καταλυμάτων κατέγραψε άνοδο 5,9 μονάδων στη διαφημιστική διείσδυση, σε σχέση με πέρυσι, μεταξύ των νεότερων γενεών. Οι άλλες κορυφαίες εταιρίες που παρουσίασαν βελτιωμένη εικόνα (εξαιρουμένων των αεροπορικών εταιριών) φέτος είναι η Premier Inn (+5,2 μονάδες), η Booking.com (+5,1 μονάδες), η Jet2holidays (+5 μονάδες) και η TUI (+4,3 μονάδες).

Tagged

1 σχόλιο στο “Έρευνα: Ταξίδια στο εξωτερικό και βραχυχρόνια μίσθωση “ψηφίζουν” οι νεότεροι Βρετανοί

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *