travel_agency

Έρευνα: Θετική η άποψη των καταναλωτών για τα πακέτα διακοπών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Tα πακέτα διακοπών εξακολουθούν να έχουν μέλλον, παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ακόμη, πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να έχουν μια θετική αντίληψη των παραδοσιακών ταξιδιωτικών πρακτορείων.

Σύμφωνα με την έρευνα:

Σχεδόν το ένα τέταρτο 23% λέει ότι  βρίσκουν ταχύτερη και ευκολότερη τη «χρήση» ταξιδιωτικού πράκτορα, το 21% εκτιμά την εμπειρογνωμοσύνη και τις συμβουλές τους και το 23% πιστεύει ότι οι υπηρεσίες, που προσφέρουν συνιστούν μια πιο προσωπική εμπειρία.

Οκτώ στους δέκα ανθρώπους 79% είτε έχει λάβει πακέτο διακοπών είτε είναι ανοικτοί να πάρουν ένα στο μέλλον, σύμφωνα με  δείγμα σε 2.000 ανθρώπους.

Οι Millennials (ηλικίας 25-34 ετών) είναι οι πιο πιθανό να έχουν κλείσει ένα πακέτο διακοπών κατά το παρελθόν έτος κατά 55% έναντι 28% των Βρετανών άνω των 45 ετών.

Το 87% των ατόμων ηλικίας 18 έως 44 ετών είτε έλαβαν αυτό το είδους διακοπών είτε ενδιαφέρονται να το κάνουν στο μέλλον.

Το ένα τέταρτο όσων αγόρασαν πακέτο διακοπών (26%) είδαν την αξία ως το βασικό όφελος, ενώ στο (20%) τους άρεσε ότι όλη η οργάνωση, που έγινε γι ‘αυτούς και το 18% απολάμβανε την άνεση από την προστασία Abta και Atol.

Οι νέες εμπειρίες στα ταξίδια

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι ταξιδιώτες είναι ανοιχτοί σε ένα ευρύτερο φάσμα εμπειριών το ένα τρίτο (35%) θα ήταν πρόθυμο να κάνει κρουαζιέρα ενώ το ένα τέταρτο θα ήταν ανοιχτό για ένα σαφάρι (24%) ή ένα ταξίδι σε επικίνδυνες ή δύσκολες τοποθεσίες όπου το ανεξάρτητο ταξίδι μπορεί να είναι δύσκολο (23%).

Η Caroline Brosnan, επικεφαλής του μάρκετινγκ στο δημιουργικό τμήμα του media agency eight&four δήλωσε σχετικά με τη μελέτη:«Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα μπορούσαν να κάνουν μια μεγάλη επιστροφή  στην αγορά. Οι καταναλωτές σε γενικές γραμμές αναγνωρίζουν την αξία τους ως εμπειρογνώμονες.

Όπως δείχνουν τα πρόσφατα αποτελέσματα, οι υψηλού επιπέδου ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να προσαρμόσουν τις προσφορές τους για να ανταποκριθούν στο νέο κοινό που επιθυμεί πληροφορίες και στο Gen-Zs που κοιτά ​​τον προϋπολογισμό».

Ένας στους πέντε ερωτηθέντες (19%) δήλωσε ότι το Brexit τους ωθεί να παραμείνουν στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Όσοι είναι ηλικίας 25-44 ετών αισθάνονται περισσότερο τις επιπτώσεις του Brexit, ενώ το 33% κάνει ένα εσωτρικό διάλειμμα υπέρ της αποφυγής ταξιδιών στο εξωτερικό, σε αντίθεση με μόλις του 12% των άνω των 45 ετών.

Οι πολιτικές αναταραχές και η εγκληματικότητα είναι τα θέματα που πιθανόν να ανατρέψουν τους παραθεριστές του Ηνωμένου Βασιλείου από την επίσκεψη σε άλλες χώρες (64% και 62% αντίστοιχα).

Εντούτοις, περισσότερο από το ένα τρίτο (39%) απωθούνται επίσης από κακές καταστάσεις σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα, το 29% από περιβαλλοντικές ζημίες και περίπου το ένα τοις εκατό (18%) λόγω ανισότητας  του φύλου στη χώρα προορισμού.

Τέλος, μόνο το ένα τρίτο (33%)των millenials δήλωσε ότι οι πολιτικές αναταραχές θα τους σταματούσαν από τα να επισκέπτονται μια συγκεκριμένη χώρα.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Έρευνα: Θετική η άποψη των καταναλωτών για τα πακέτα διακοπών

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *