hotel

ΈΡΕΥΝΑ: Τι ψάχνουν οι πελάτες πριν κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο;

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Oι κριτικές και οι αξιολογήσεις από προηγούμενους επισκέπτες φαίνεται να είναι οι πιο καθοριστικοί παράγοντες για την επιλογή ενός ξενοδοχείου για διαμονή.

Καίριας σημασίας οι κριτικές

Σύμφωνα με μια έρευνα της Expedia οι αξιολογήσεις των επισκεπτών έχουν σημαντικά ισχυρότερη επιρροή από την αξία του ίδιου του brand,  όταν οι καταναλωτές επιλέγουν ξενοδοχείο.

Τα ευρήματα δείχνουν ότι το 72% των πελατών θα εκτιμήσουν περισσότερο τις αξιολογήσεις, όσων διέμεναν παλαιότερα στο ξενοδοχείο.

Στην πραγματικότητα, η έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν 35% περισσότερο για ένα ξενοδοχείο που έχει βαθμολογία 4,4 μονάδες παρά για ένα ξενοδοχείο με  βαθμολογία 3,9 και να πληρώσουν 24% περισσότερο για ένα ξενοδοχείο με βαθμολογία 3,9 άτομα έναντι 3,4.

Χάρη στην άνοδο των online αγορών και τη διαφάνεια που έχουν δημιουργήσει, η Expedia λέει ότι τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία έχουν την ευκαιρία να ανταγωνίζονται καλύτερα τα επώνυμα, αν εστιάζουν στη δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας για τον επισκέπτη που δημιουργεί θετικές κριτικές και αξιολογήσεις.

Η Expedia προτείνει επίσης ότι τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία «απαιτούν περισσότερη βοήθεια από τους ΟΤΑ και τις εταιρείες διαχείρισης ταξιδίων».

Η έρευνα επιβεβαίωσε επίσης ότι η τιμή εξακολουθεί να είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στην επιλογή ξενοδοχείων, τόσο για τα γνωστά όσο και για τα λιγότερο γνωστά brands.

Παρόλο που οι τιμές και οι βαθμολογίες των επισκεπτών ξεπερνούν το εμπορικό σήμα, η Expedia λέει ότι η μάρκα έχει συντελεστή λίγο υψηλότερο από τα άλλα χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου, όπως εικόνες δωματίων, αναδιαμορφώσεις.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “ΈΡΕΥΝΑ: Τι ψάχνουν οι πελάτες πριν κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο;

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *