expedia

Έρευνα της Which? αποκαλύπτει παραπλάνηση από ταξιδιωτικούς πράκτορες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουριστικές επιχειρήσεις έχουν «κατηγορηθεί» από την Which? για παραπλάνηση πελατών, όσον αφορά τα δικαιώματά τους, βάσει των κανονισμών για τα οργανωμένα ταξίδια.

Μέσα από έρευνα διαπιστώθηκε, ότι πολλοί ταξιδιωτικοί πράκτορες παρέχουν στους πελάτες ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με την κάλυψη και την προστασία που δικαιούνταν, ειδικά όσον αφορούσαν τις σχετικές ταξιδιωτικές ρυθμίσεις (LTAs), όπου πολλά στοιχεία των διακοπών καταγράφονται χωριστά.

Οι χειρότεροι παραβάτες, σύμφωνα με την Which ?, ήταν η Ryanair και το online ταξιδιωτικό πρακτορείο eDreams, αφού διαπιστώθηκε, ότι οι πράκτορες σε έξι από τις επτά εταιρείες με τις οποίες έρχονταν σε επαφή έδωσαν λανθασμένες πληροφορίες σχετικά με τα LTAs.

Οι αντιπρόσωποι της Ryanair και της eDreams αντιμετώπισαν 10 από τα 15 ερωτήματα και, στην περίπτωση της Ryanair, το προσωπικό ήταν αρκετά αδύνατο να περάσει τις  κλήσεις του ερευνητή μεταξύ δύο τηλεφωνικών κέντρων – Ryanair Rooms και Ryanair.com.

Και όχι μόνο αυτό η Ryanair απάντησε τα δύο τρίτα των ερωτήσεων λανθασμένα, το ένα μέλος του προσωπικού δεν μπόρεσε ακόμη να εξηγήσει λεπτομέρειες σχετικά με κάθε ταξδιωτικό πακέτο.

Η Which ? επικοινώνησε επίσης με την Expedia, τη British Airways Holidays, την Lastminute.com, την Trailfinders και την TravelRepublic. Είπε ότι πολλοί πράκτορες απάντησαν σωστά τα μισά των ερωτημάτων της, αν και οι Trailfinders απάντησαν όλα εκτός από μία ερώτηση σωστά.

Η EDreams δήλωσε ότι έκτοτε έχει αναθεωρήσει στις πρακτικές της. Ένας εκπρόσωπος είπε:

«Μόλις ενημερωθήκαμε για την έρευνα αυτή, ξεκινήσαμε αμέσως μια διεξοδική ανασκόπηση για να διασφαλίσουμε ότι πληρούμε τα  πρότυπα για να επιτύχουμε τα βέλτιστα.

Ως η κορυφαία ηλεκτρονική ταξιδιωτική εταιρεία στην Ευρώπη, οι πελάτες μας αποτελούν την πρώτη μας προτεραιότητα και η ομάδα πελατών μας είναι συνεχώς εκπαιδευμένη για να τους παρέχει τις πιο σύγχρονες πληροφορίες σχετικά με μια σειρά θεμάτων.

Οι πληροφορίες που παρέχει η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σχετικά με την προστασία των ταξιδιών έχουν επανεξεταστεί για να διασφαλιστεί ότι θα επικοινωνούν με τον πιο σαφή και ολοκληρωμένο τρόπο.

Η Which ? μοιράστηκε τα συμπεράσματά της με την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας, προτρέποντάς την να αναλάβει δράση εναντίον των εταιρειών που παραπλανούν τακτικά τους ανθρώπους σχετικά με το πόσο καλά προστατεύονται οι διακοπές τους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ισχυρίζονται ότι έχουν άδεια ATOL, αλλά δεν έχουν.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Έρευνα της Which? αποκαλύπτει παραπλάνηση από ταξιδιωτικούς πράκτορες

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *