Unsplash
Photo by Florian Hahn on Unsplash

Έρευνα: Το 56% των Αμερικανών θα ταξιδέψουν για διακοπές το 2021

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μια νέα έρευνα που διενήργησε η Morning Consult, κατόπιν ανάθεσης από την American Hotel & Lodging Association (AHLA), δείχνει ότι οι καταναλωτές είναι αισιόδοξοι ότι θα ταξιδέψουν ξανά το 2021, με το 56% να αναφέρει ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν για διακοπές φέτος.

Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική μείωση από τα επίπεδα πριν από την πανδημία, όταν περίπου το 70% των Αμερικανών έκανε διακοπές σε κάθε έτος, σύμφωνα με τα στοιχεία του OmniTrak (TNS). Από την έναρξη της πανδημίας, μόλις το 21% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι ταξιδεύουν για διακοπές ή αναψυχή και μόνο το 28% ανέφερε ότι διαμένουν σε ξενοδοχείο. Πριν από την πανδημία, το 58% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έμειναν σε ένα ξενοδοχείο τουλάχιστον μία νύχτα το χρόνο για αναψυχή και το 21% έμεινε τουλάχιστον μία νύχτα το χρόνο για δουλειά.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι ενώ οι καταναλωτές παραμένουν αισιόδοξοι για τα ταξίδια, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών σχετικά με τη διαμονή σε ξενοδοχεία συνδέεται με την ευρεία διανομή του εμβολίου: 11% δηλώνουν ότι θα αισθάνονται άνετα να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο όταν τα εμβόλια θα είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό,  20% όταν οι περισσότεροι Αμερικανοί θα έχουν εμβολιαστεί και το 17% όταν εμβολιαστούν προσωπικά.

Η ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε τρεις φάσεις: ταξίδια αναψυχής, μικρές και μεσαίες εκδηλώσεις και ομαδικά και επαγγελματικά ταξίδια. Ενώ η ανάκαμψη θα ξεκινήσει το 2021, η πλήρης ανάκαμψη δεν αναμένεται έως το 2024.

Η έρευνα σε 2.200 ενήλικες πραγματοποιήθηκε στις 7-9 Ιανουαρίου 2020 από την Morning Consult εξ ονόματος της AHLA.

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

  • Το 56% των Αμερικανών δηλώνουν ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν για αναψυχή ή διακοπές το 2021
  • Το 34% των ενηλίκων είναι ήδη θετικοί να διαμείνουν σε ξενοδοχείο, ενώ το 48% δηλώνει ότι η άνεσή τους συνδέεται κατά κάποιο τρόπο με τη διανομή των εμβολίων
  • Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, το 36% των Αμερικανών αναμένουν να ταξιδέψουν περισσότερο για αναψυχή το 2021, ενώ το 23% αναμένουν να ταξιδέψουν λιγότερο και το 42% περίπου το ίδιο
  • Ένας στους πέντε Αμερικανούς (19%) αναμένει ότι η επόμενη διαμονή του στο ξενοδοχείο θα είναι από τώρα έως τον Απρίλιο, ενώ ένα άλλο 24% αναμένει κάποια στιγμή μεταξύ Μαΐου και Αυγούστου
ksd διακοπές
adv διακοπές

“Ενώ οι καταναλωτές είναι αισιόδοξοι για ταξίδια και διακοπές το 2021 μετά από σχεδόν ένα χρόνο μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε καταστροφή. Ο COVID-19 έχει εξαλείψει τα 10 χρόνια αύξησης της απασχόλησης σε ξενοδοχεία”, δήλωσε ο Chip Rogers, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AHLA. “Στο επόμενο πακέτο στήριξης COVID-19, η ξενοδοχειακή βιομηχανία χρειάζεται υποστήριξη από το Κογκρέσο και την κυβέρνηση, προκειμένου οι ξενοδόχοι μικρών επιχειρήσεων να διατηρήσουν τις πόρτες τους ανοιχτές και να φέρουν περισσότερους υπαλλήλους πίσω στη δουλειά. Παρά τα μείζονα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ξενοδοχειακή βιομηχανία, η χώρα επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος έτοιμου για τους επισκέπτες όταν τα ταξίδια αρχίσουν να επιστρέφουν”.

Ακόμη, ενώ τα επαγγελματικά ταξίδια θα παραμείνουν κάτω από τα επίπεδα του 2019 για κάποιο χρονικό διάστημα, οι ταξιδιώτες για επαγγελματικούς λόγους, εκφράζουν μεγαλύτερη άνεση όταν ταξιδεύουν για οποιονδήποτε λόγο σε σύγκριση με τους ενήλικες συνολικά και είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν περισσότερο το 2021.

Η ζήτηση για ταξίδια αναψυχής και διακοπές αναμένεται να αρχίσει να αυξάνεται το Q2-Q3 του 2021 καθώς η διανομή εμβολίων αυξάνεται σε ολόκληρη τη χώρα και οι καταναλωτές μπορούν να συνδεθούν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Κατά το επόμενο έτος, οι Αμερικανοί λένε ότι είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν για μια οικογενειακή εκδήλωση, όπως μια γαμήλια ή οικογενειακή επανένωση (51% πιθανό να ταξιδέψει), ενώ πολλοί είναι πιθανό να ταξιδέψουν κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, με την 4η Ιουλίου (33 %) και την Εργατική Ημέρα (28%), να συγκεντρώνουν τις προτιμήσεις.

Ενώ η καθαριότητα ήταν πάντα μεταξύ των κορυφαίων παραγόντων κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου, έχει ανέβει στην κορυφή μετά το COVID-19. Σε μια ξεχωριστή έρευνα των ταξιδιωτών που διενήργησε η Ecolab τον Δεκέμβριο του 2020, το 62% των καταναλωτών έθεσε τη συνολική καθαριότητα στους τρεις κορυφαίους παράγοντες κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου – αύξηση 24% σε σχέση με τις προτιμήσεις πριν από το COVID. Επιπλέον, το 53% των καταναλωτών δηλώνουν ότι τα βελτιωμένα σχήματα καθαρισμού θα τους κάνουν να νιώσουν πιο άνετα να μείνουν σε ξενοδοχείο.

Στην αρχή της πανδημίας, η ξενοδοχειακή βιομηχανία ενήργησε γρήγορα για να ενισχύσει τα ήδη αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού και ασφάλειας για να εξασφαλίσει την ασφάλεια των εργαζομένων και των επισκεπτών. Η πρωτοβουλία Safe Stay της AHLA επικεντρώνεται σε βελτιωμένα μέτρα καθαρισμού και οδηγίες ασφαλείας που βοηθούν τη βιομηχανία να ανταποκριθεί και να ξεπεράσει τις νέες προκλήσεις υγείας και ασφάλειας που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Μεθοδολογία έρευνας

Η δημοσκόπηση για τους καταναλωτές διεξήχθη από την Morning Consult εξ ονόματος της AHLA μεταξύ 7-9 Ιανουαρίου 2020 μεταξύ εθνικού δείγματος 2.200 ενηλίκων. Οι συνεντεύξεις διεξήχθησαν στο διαδίκτυο και τα δεδομένα σταθμίστηκαν για να προσεγγίσουν ένα δείγμα στόχου ενηλίκων με βάση την ηλικία, το φύλο, το εκπαιδευτικό επίτευγμα, τη φυλή και την περιοχή. Τα αποτελέσματα από την πλήρη έρευνα έχουν περιθώριο σφάλματος συν ή μείον 2%.

Η δημοσκόπηση για την ασφάλεια των καταναλωτών διεξήχθη από την Ecolab στις 10 Δεκεμβρίου 2020 σε ένα εθνικό δείγμα 556 ενηλίκων που έμειναν σε ένα ξενοδοχείο τουλάχιστον μία φορά το 2019 και είναι ο μοναδικός ή κοινός υπεύθυνος λήψης αποφάσεων για ταξίδια στο νοικοκυριό τους. Οι συνεντεύξεις διεξήχθησαν στο διαδίκτυο και τα δεδομένα σταθμίστηκαν για να προσεγγίσουν ένα δείγμα στόχου ενηλίκων με βάση την ηλικία, το φύλο, το εκπαιδευτικό επίτευγμα, τη φυλή και την περιοχή.

Η American Hotel & Lodging Association

Η American Hotel & Lodging Association (AHLA) είναι η μόνη εθνική ένωση που εκπροσωπεί όλα τα τμήματα της βιομηχανίας Φιλοξενίας των ΗΠΑ. Με έδρα την Ουάσινγκτον, η AHLA επικεντρώνεται στη στρατηγική υποστήριξη, την επικοινωνιακή υποστήριξη και τα προγράμματα ανάπτυξης εργατικού δυναμικού για να προωθήσει τη βιομηχανία. Μετά την πανδημία COVID-19, η φιλοξενία ήταν η πρώτη βιομηχανία που επηρεάστηκε και θα είναι από τις τελευταίες που θα ανακάμψουν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η AHLA έχει δεσμευτεί να προωθεί ασφαλή ταξίδια, ενώ παράλληλα δημιουργεί μια τυποποιημένη εμπειρία ασφάλειας σε εθνικό επίπεδο μέσω της πρωτοβουλίας Safe Stay. Με ένα βελτιωμένο σύνολο πρωτοκόλλων υγείας και ασφάλειας που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν ένα ασφαλές και καθαρό περιβάλλον για όλους τους επισκέπτες του ξενοδοχείου και τους υπαλλήλους, τα ξενοδοχεία σε ολόκληρη την Αμερική είναι έτοιμα να υποδεχτούν τους ταξιδιώτες όταν είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *