Photo by Austin Distel on Unsplash

Το 90% περίπου των Γερμανών “παντρεύουν” επαγγελματικά ταξίδια και αναψυχή | Τα bleisure “εργαλείο” στον “αγώνα” για την προσέλκυση εξειδικευμένων εργαζομένων

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το 89% των Γερμανών που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους συνδυάζουν το επαγγελματικό ταξίδι με διακοπές (bleisure), καθώς τα ταξίδια αναψυχής εξελίσσονται σε πολύτιμο στοιχείο για τις επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν υψηλής κατάρτισης και εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της μελέτης “Chefsache Business Travel”, μιας πρωτοβουλίας των εταιριών διαχείρισης ταξιδιών της Γερμανικής Ένωσης Ταξιδίων (DRV), η οποία διεξάγεται τακτικά εδώ και δέκα χρόνια.

Όσον αφορά τα έξοδα ταξιδιού, η πλειονότητα των εταιριών είναι γενναιόδωρη όταν πρόκειται για ταξίδια bleisure, με το 53% των συμμετεχόντων στη μελέτη να εργάζονται σε εταιρία που καλύπτει όλα τα έξοδα ταξιδιού, ενώ σε ποσοστό 28% πρέπει να συνεισφέρουν και οι ίδιοι.

Όσοι έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν bleisure travels συνήθως το κάνουν. Πέρυσι, το 83% των ερωτηθέντων που είχαν τη δυνατότητα το έκαναν. Η πλειονότητά τους (58%) θα ήθελε επίσης να συνδυάσει την εργασία με την αναψυχή σε επαγγελματικά ταξίδια στο μέλλον. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους ερωτηθέντες άνω των 40 ετών και τους συχνούς ταξιδιώτες, που πραγματοποιούν επαγγελματικά ταξίδια τρεις ή περισσότερες φορές το μήνα (70% σε κάθε περίπτωση).

Ο ελκυστικός προορισμός ως ο κύριος λόγος για ταξίδια bleisure

Το μεγαλύτερο κίνητρο για την πραγματοποίηση bleisure travels είναι ένας ελκυστικός προορισμός. Για το 44% των ερωτηθέντων που έχουν ήδη συνδυάσει επαγγελματικά ταξίδια με διακοπές, ο καθοριστικός παράγοντας ήταν η παραλία, τα αξιοθέατα ή ο πολιτισμός. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι ότι υπάρχει ελεύθερος χρόνος, δηλαδή δεν υπάρχουν επείγουσες επαγγελματικές εργασίες μετά το επαγγελματικό ταξίδι (40%). Ενώ, ένας ακόμη λόγος για την πραγματοποίηση ταξιδιών αναψυχής είναι η επιθυμία χαλάρωσης μετά το επαγγελματικό ταξίδι (34%).

Όσον αφορά τις ηλικιακές ομάδες, τα κίνητρα διαφέρουν σημαντικά σε ορισμένες περιπτώσεις. Για παράδειγμα, οι εταιρικοί ταξιδιώτες ηλικίας 40 ετών και άνω είναι πιο πιθανό να θεωρήσουν ως αφορμή για ταξίδια αναψυχής τον κατάλληλο καιρό (41%). Πρόκειται για 13 ποσοστιαίες μονάδες περισσότερο από ό,τι μεταξύ των ατόμων κάτω των 40 ετών. Οι τελευταίοι, από την άλλη πλευρά, είναι πιο πιθανό να θέλουν να εξοικονομήσουν χρόνο για ένα επιπλέον ταξίδι  και, συνεπώς, ημέρες διακοπών (39% έναντι 18%).

“Όλο και περισσότερες εταιρίες αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα των ταξιδιών αναψυχής. Αυτό όχι μόνο αυξάνει την ικανοποίηση και τα κίνητρα των εργαζομένων, αλλά και την ελκυστικότητά τους ως εργοδότες. Αυτό αποδίδει στη “μάχη” για ταλέντα”, λέει ο Andreas Neumann, διευθύνων σύμβουλος της ADAC Reisevertrieb.

Στην έρευνα συμμετείχαν 150 Γερμανοί, υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων σε εταιρίες από όλους τους τομείς, οι οποίοι πραγματοποιούν τουλάχιστον ένα επαγγελματικό ταξίδι το μήνα.

Στόχος της Chefsache Business Travel είναι να εδραιώσει τα επαγγελματικά ταξίδια ως στρατηγικό θέμα διαχείρισης και να ευαισθητοποιήσει τα οφέλη της επαγγελματικής διαχείρισης των επαγγελματικών ταξιδιών σε επίπεδο λήψης αποφάσεων. σε συνεργασία με τα γραφεία επαγγελματικών ταξιδιών. Η πρωτοβουλία της DRV υποστηρίζεται από τις εταιρίες διαχείρισης ταξιδιών ADAC Reisevertrieb, American Express Global Business Travel, BCD Travel, DERPART Travel Service, Egencia και Lufthansa City Center.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *