Οι ώριμοι παραθεριστές φαίνεται να επιλέγουν τους ταξιδιωτικούς προορισμούς τους με κριτήριο το πόσο καλές θα είναι οι φωτογραφίες τους στο Instagram και σε άλλους ιστότοπους κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, σύμφωνα με τον Iain Powell της Saga.
«Δεν είναι μόνο οι νεότεροι που το κάνουν αυτό. Οι ηλικιωμένοι κλείνουν κυρίως τις διακοπές τους με βάση το γεγονός, ότι οι εικόνες θα φαίνονται καλές στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης. Είναι απίστευτο…».
Μάλιστα, στο συνέδριο της Advantage στο Cadiz, ο Kirsty Chambers της WIN Global Travel Network, συμφώνησε ότι τα κοινωνικά μέσα επηρεάζουν τις αποφάσεις των ανθρώπων. «Περνάω περίπου μία ώρα στο Instagram μου κάθε μέρα και νομίζω ότι επηρεάζομαι από το που ήταν άλλοι άνθρωποι», ανέφερε.
Ωστόσο, η Amy Hogarth της εταιρείας διαχείρισης ταξιδιών και εκδηλώσεων TAG προειδοποίησε τις εταιρείες σχετικά με την υπερβολική χρήση της τεχνολογίας.
«Οι άνθρωποι της ηλικίας μου – είμαι 31 ετών – θέλουν την τεχνολογία, αλλά θέλουν επίσης να μπορούν να καλέσουν κάποιον να βοηθήσει, αν το χρειαστούν », είπε.
Ο Lee Ainsworth της Advantage συμφώνησε.
«Νομίζω ότι το μέλλον δεν είναι στην τεχνολογία, θα είναι πάντα σε διαπροσωπικό επίπεδο».
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως μεγάλο προβληματισμό προκαλεί πλέον και το περιβαλλοντικό ζήτημα. Η αύξηση των τουριστικών μετακινήσεων θα προκαλέσει προβλήματα εάν ο αριθμός των ταξιδιωτών διπλασιαστεί μέχρι το 2037.