Human resources documents: payroll, salary and employee time sheets place on office table with cup of coffee and calculator, sepia tone

ΕΡΕΥΝΑ: Work alcoholic οι Αμερικανοί | Δεν κάνουν χρήση όλων των ημερών άδειας από την εργασία | Ανησυχητική τάση για τα ταξίδια αναψυχής

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Αμερικανοί είναι γνωστοί για το γεγονός ότι αφήνουν ημέρες αδείας ανεκμετάλλευτες. Στο πλαίσιο αυτό, παρά τα πολυάριθμα οφέλη της άδειας από την εργασία, πάνω από τους μισούς (53%) Αμερικανούς δεν σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν όλη την άδειά τους εφέτος. Πρόκειται για μια ανησυχητική τάση για τα ταξίδια διακοπών, ειδικά σε σύγκριση με άλλες χώρες, όπου η λήψη παρατεταμένων διαλειμμάτων αποτελεί τον κανόνας.

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Vacation Deprivation Report της Expedia, κατά μέσο όρο οι Αμερικανοί λαμβάνουν μόνο 12 ημέρες άδεια ετησίως, τις λιγότερες από όλες τις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, και ο κυριότερος λόγος για τον οποίο δεν χρησιμοποιούν όλη την άδειά τους είναι επειδή η ζωή τους είναι πολυάσχολη για να προγραμματίσουν ή να πάνε διακοπές.

Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στις τελευταίες τάσεις για τις διακοπές, στους λόγους για τους οποίους οι Αμερικανοί διστάζουν να χρησιμοποιήσουν τις ημέρες άδειάς τους και στα κίνητρα και τους παράγοντες που θα μπορούσαν να τους παρακινήσουν.

Η έλλειψη διακοπών είναι πραγματική

Η αποστέρηση διακοπών είναι το αίσθημα ότι δεν έχεις αρκετό χρόνο ελεύθερο και το 62% των εργαζομένων παγκοσμίως δηλώνει ότι στερείται διακοπών.

Οι Αμερικανοί και οι Ιάπωνες εργαζόμενοι λαμβάνουν 11 και 12 ημέρες άδεια ετησίως, αντίστοιχα, ενώ οι Γάλλοι εργαζόμενοι, οι οποίοι απολαμβάνουν σχεδόν ένα μήνα διακοπών κάθε χρόνο, αναφέρουν ακόμη υψηλότερα επίπεδα στέρησης διακοπών (69%) από εκείνα των Αμερικανών (65%). Αυτό πιθανότατα αποδίδεται στο γεγονός ότι το 93% των Γάλλων εργαζομένων πιστεύουν ότι η λήψη άδειας είναι βασικό δικαίωμα, σε σύγκριση με το 83% των Αμερικανών που αισθάνονται έτσι.

Βλέπουμε, επίσης, τη στέρηση διακοπών να εκδηλώνεται στις διακυμάνσεις της συχνότητας διακοπών μεταξύ των διαφόρων χωρών. Για παράδειγμα, οι Ιάπωνες είναι σχεδόν επτά φορές πιο πιθανό να κάνουν χρήση του δικαιώματος αδείας τους κάθε μήνα, σε σύγκριση με τους Αμερικανούς (32% έναντι 5%), ενώ σχεδόν το ένα τρίτο των Γάλλων εργαζομένων κατανέμουν τις ημέρες των διακοπών τους σε όλο το έτος αντί να κάνουν ένα μεγάλο ταξίδι.

Από την άλλη πλευρά, οι Αμερικανοί έχουν διπλάσιες πιθανότητες να μεσολαβήσει διάστημα τουλάχιστον ενός έτους μεταξύ των διακοπών, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο (32% έναντι 18%). Αυτό δείχνει ότι η απροθυμία να πάρουν άδεια δεν αφορά μόνο τις λιγότερες ημέρες διακοπών, αλλά και μια πολιτισμική νοοτροπία, που δίνει προτεραιότητα στην εργασία, έναντι της ξεκούρασης.

Οι Αμερικανοί λένε ότι είναι πολύ απασχολημένοι για να προγραμματίσουν ένα ταξίδι, οπότε θα πρέπει να εμπνευστούν με διασκεδαστικό, ενδιαφέρον και συναρπαστικό περιεχόμενο. που θα τους βοηθήσει να κάνουν τον προγραμματισμό των διακοπών τους εύκολο.

Τα ξενοδοχεία ή οι προορισμοί μπορούν να το κάνουν αυτό δημιουργώντας καθηλωτικές εμπειρίες, που περιβάλλουν τους ανθρώπους με την αίσθηση του πώς θα ήταν να ταξιδεύουν σε κάποιο μέρος. Για παράδειγμα, η Visit Panama δημιούργησε μια καμπάνια που συνέδεσε τη δράση με μια ταξιδιωτική εμπειρία για αγορές, καθιστώντας απλή για τους ανθρώπους τη γρήγορη κράτηση των εμπειριών που έβλεπαν.

Work alcoholic οι Αμερικανοί

Οι περισσότεροι Γάλλοι (94%) και Αμερικανοί (86%) εργαζόμενοι θεωρούν ότι η λήψη άδειας είναι ζωτικής σημασίας για τη συνολική υγεία και ευεξία τους, ωστόσο μόνο το 61% των Αμερικανών δίνει προτεραιότητα στην ξεκούραση και τη χαλάρωση κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους. Αντίθετα, οι Ιάπωνες σε συντριπτικό ποσοστό (84%) καθιστούν την ξεκούραση ως τη Νο 1 προτεραιότητά τους όταν ταξιδεύουν.

Γνωρίζουμε ότι όταν πρόκειται για διαφήμιση, οι ταξιδιώτες θεωρούν ότι οι συναρπαστικές εικόνες, οι προσφορές ή οι συμφωνίες, οι ενδιαφέρουσες εμπειρίες και το εμπνευσμένο περιεχόμενο έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Για να ενθαρρυνθούν οι ταξιδιώτες να χρησιμοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους για να χαλαρώσουν, τα ξενοδοχεία, οι προορισμοί, κ.ο.κ. θα πρέπει να προσελκύσουν την προσοχή τους με εντυπωσιακές εικόνες με τη διαφημιστική προβολή και ανάδειξη των παροχών ή του προορισμού, που μπορούν να τονώσουν την υγεία και την ευημερία τους, με έμφαση στην ξεκούραση και τη χαλάρωση.

To 47% των Αμερικανών είναι αποφασισμένοι να χρησιμοποιήσουν όλη την άδειά τους

Η Γερμανία, το έθνος με τη μεγαλύτερη έλλειψη διακοπών φέτος (84%), βρίσκεται σε διαδικασία αλλαγής της κατάστασης, με το 77% των Γερμανών εργαζομένων να είναι αποφασισμένοι να χρησιμοποιήσουν όλο τον χρόνο της άδειάς τους. Αυτό ξεπερνά κατά πολύ το λιγότερο από το ήμισυ (47%) των Αμερικανών που έχουν δεσμευτεί να κάνουν το ίδιο.

Από την άλλη, οι εργαζόμενοι στο Χονγκ Κονγκ χρησιμοποίησαν όλες τις ημέρες διακοπών που τους αναλογούσαν το 2023 και, μάλιστα, πήραν και πρόσθετες ημέρες άδειας.

Ένας τρόπος για να δελεάσει ένα π.χ. ξενοδοχείο τους ανθρώπους να χρησιμοποιήσουν τον χρόνο των διακοπών τους είναι να προβάλλει την εγγύτητα του καταλύματος στον τόπο διεξαγωγής μιας συναυλίας, μιας πολιτιστικής εκδήλωσης, κ.ο.κ. ή τις ειδικές παροχές που προσφέρει σχετικά με τις εκδηλώσεις.

Στρατηγική χρήση των ημερών άδειας

Δεν χρειάζεται να κάνετε διακοπές ή όλα ή τίποτα. Οι εργαζόμενοι σε άλλες χώρες, όπως η Ιαπωνία, χρησιμοποιούν με στρατηγική τον χρόνο των διακοπών τους, σε συνδυασμό με τις εθνικές αργίες και τις σχολικές διακοπές, προγραμματίζοντας γρήγορες αποδράσεις, που προσφέρουν ένα αναζωογονητικό διάλειμμα από τη ρουτίνα τους.

Αυτά τα σύντομα ταξίδια μπορούν να αναζωογονήσουν τους εργαζόμενους, χωρίς να εξαντλήσουν τις ημέρες διακοπών ή τον προϋπολογισμό τους, βοηθώντας τους να κατανείμουν τον ελεύθερο χρόνο τους κατά τη διάρκεια του έτους

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *