busses

Ερώτηση για τη στήριξη των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων κατέθεσαν 30 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ερώτηση για τη στήριξη των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων κατέθεσαν 30 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με πρωτοβουλία του βουλευτή Κέρκυρας του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρου Αυλωνίτη.

Ο κλάδος των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων παραμένει ουσιαστικά ακάλυπτος από τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης, τόσο στο εργασιακό επίπεδο, όσο και στο οικονομικό. Το σχέδιο επανεκκίνησης της οικονομίας και του τουρισμού είναι κατ’ ουσίαν ελλιπές, όταν τα τουριστικά λεωφορεία με σημαντικό ρόλο στη μετακίνηση των τουριστών και επισκεπτών,δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτό, αναφέρουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ρωτούν τους αρμόδιους υπουργούς:

Σκοπεύουν να μεριμνήσουν για την απαλλαγή ασφαλιστικών εισφορών εργοδοτών και ασφαλιζομένων για όσο χρόνο οι επιχειρήσεις τουριστικών λεωφορείων παραμένουν χωρίς αντικείμενο εργασίας;

Με πιο σκεπτικό σχεδιάζουν τη χρηματοδότηση, και όχι δανειοδότηση, και μάλιστα σύμφωνα με τα περσινά δεδομένα της κάθε επιχείρησης, τη στιγμη που ο Μάρτιος για τις εποχικές επιχειρήσεις αποτελεί νεκρό μηνα.

Πώς υλοποιούν την ευκολότερη πρόσβαση στα πιστωτικά ιδρύματα που αυτή τη στιγμή οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων απορρίπτονται σε μεγάλο ποσοστό;

Έχουν σχεδιάσει την παράταση του μέτρου κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας για ένα χρόνο, για όσους αποφασίσουν να μην επανεκκινήσoυν φέτος αν δεν έχουν αντικείμενο εργασίας;

Τι πρωτοβουλίες αναλαμβάνουν για τη μεταφορά των τελών κυκλοφορίας του 2020 στο 2021 αφού έτσι κι αλλιώς φέτος έχουν πληρωθεί;

Έχουν την πρόθεση να παρατείνουν το μέτρο επιδότησης του ενοικίου των γραφείων (60-40) για ένα ακόμη χρόνο;

Έχουν μεριμνήσει για την αλλαγή κριτηρίων επιστρεπτέας προκαταβολής καθώς, τα τουριστικά λεωφορεία δεν είχαν προλάβει να ανοίξουν στις αρχές Μάρτη και ως εκ τούτου δεν πληρούν τα κριτήρια ;

Έχουν τη βούληση να καλύψουν τις ασφαλιστικές εισφορές για το προσωπικό των επιχειρήσεων αυτών, καθώς θα είναι αδύνατον οι επιχειρήσεις να προσλάβουν τον ίδιο αριθμό εργαζομένων και να αναλάβουν οι ιδιοκτήτες τους, την μισθοδοσία τους;

Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς

Τους κ. κ. Υπουργούς
Ανάπτυξης και Επενδύσεων,
Οικονομικών,
Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων,
Μεταφορών και Υποδομών,
Τουρισμού

Θέμα: «Μέριμνα στήριξης των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων»

Ο κλάδος των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων παραμένει ουσιαστικά ακάλυπτος από τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης, τόσο στο εργασιακό επίπεδο, όσο και στο οικονομικό.Το σχέδιο επανεκκίνησης της οικονομίας και του τουρισμού είναι κατ’ ουσίαν ελλιπές, όταν τα τουριστικά λεωφορεία με σημαντικό ρόλο στη μετακίνηση των τουριστών και επισκεπτών,δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτό.

Η καθυστέρηση έναρξης της τουριστικής περιόδου σήμανε για τις τουριστικές επιχειρήσεις των λεωφορείων αυτών τη συσσώρευση δυσεπίλυτων καταστάσεων που προκαλούν την ίδια, τη βιωσιμότητα τους. Ασφαλιστικές εισφορές, δαπάνες ενοικίων και δανειακών υποχρεώσεων δυσχεραίνουν την ανατροφοδότηση του κύκλου εργασιών τους, ενώ μεγάλες διαστάσεις λαμβάνει η ανασφάλεια των εργαζομένων τους στο επίπεδο της επαναπρόσληψής τους ή της χορήγησης επιδόματος ανεργίας.

Επειδή, στις επιχειρήσεις των τουριστικών λεωφορείων καταβάλεται η συμφωνηθείσα αμοιβή από τους πελάτες τους, στην καλύτερη περίπτωση, ένα μήνα μετά την ολοκλήρωση της παρεχόμενης υπηρεσίας, γεγονός που συνεπάγεται ότι η ανάγκη ρευστότητας αυτή την εποχή, υπερβαίνει τις όποιες δυνάμειςτους

Επειδή, η ανάγκη λήψης ουσιαστικών μέτρων οικονομικής στήριξης επιχειρήσεων και εργαζομένων του κλάδου αυτού που έχει υποστεί τεράστιες ζημιές και αντιμετωπίζει ανυπέρβλητα προβλήματα, είναι επιτακτική

Επειδή, επί δυόμισι μήνες, οι εν λόγω επιχειρήσεις εισπράττουν την απόλυτη απαξίωση, ενώ ήταν από τις πρώτες και καθοριστικές που επλήγησαν από την εξάπλωση της πανδημίας

Ερωτώνται οι κκ. Υπουργοί

1. Σκοπεύουν να μεριμνήσουν για την απαλλαγή ασφαλιστικών εισφορών εργοδοτών και ασφαλιζομένων για όσο χρόνο οι επιχειρήσεις τουριστικών λεωφορείων παραμένουν χωρίς αντικείμενο εργασίας;

2. Με πιο σκεπτικό σχεδιάζουν τη χρηματοδότηση, και όχι δανειοδότηση, και μάλιστα σύμφωνα με τα περσινά δεδομένα της κάθε επιχείρησης, τη στιγμη που ο Μάρτιος για τις εποχικές επιχειρήσεις αποτελεί νεκρό μηνα.

3. Πώς υλοποιούν την ευκολότερη πρόσβαση στα πιστωτικά ιδρύματα που αυτή τη στιγμή οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων απορρίπτονται σε μεγάλο ποσοστό;

4.Έχουν σχεδιάσει την παράταση του μέτρου κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας για ένα χρόνο, για όσους αποφασίσουν να μην επανεκκινήσoυν φέτος αν δεν έχουν αντικείμενο εργασίας;

5.Τι πρωτοβουλίες αναλαμβάνουν για τη μεταφορά των τελών κυκλοφορίας του 2020 στο 2021 αφού έτσι κι αλλιώς φέτος έχουν πληρωθεί;

6.Έχουν την πρόθεση να παρατείνουν το μέτρο επιδότησης του ενοικίου των γραφείων (60-40) για ένα ακόμη χρόνο;

7. Έχουν μεριμνήσει για την αλλαγή κριτηρίων επιστρεπτέας προκαταβολής καθώς, τα τουριστικά λεωφορεία δεν είχαν προλάβει να ανοίξουν στις αρχές Μάρτη και ως εκ τούτου δεν πληρούν τα κριτήρια ;

8. Έχουν τη βούληση να καλύψουν τις ασφαλιστικές εισφορές για το προσωπικό των επιχειρήσεων αυτών, καθώς θα είναι αδύνατον οι επιχειρήσεις να προσλάβουν τον ίδιο αριθμό εργαζομένων και να αναλάβουν οι ιδιοκτήτες τους, την μισθοδοσία τους;

Οι Ερωτώντες Βουλευτές

Αυλωνίτης Αλέξανδρος-Χρήστος
Αβραμάκης Ελευθέριος
Αυγέρη Θεοδώρα (Δώρα)
Βαρδάκης Σωκράτης
Βέττα Καλλιόπη
Γκιόλας Ιωάννης
Ελευθεριάδου Σουλτάνα (Τάνια)
Ζαχαριάδης Κωνσταντίνος
Ηγουμενίδης Νικόλαος
Θραψανιώτης Εμμανουήλ
Καλαματιανός Διονύσιος Χαράλαμπος
Καρασαρλίδου Ευφροσύνη (Φρόσω)
Κασιμάτη Ειρήνη (Νίνα)
Κάτσης Μάριος
Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά)
Λάππας Σπυρίδων
Μάλαμα Κυριακή
Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Παπανάτσιου Αικατερίνη
Ραγκούσης Ιωάννης
Σαρακιώτης Ιωάννης
Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
Φάμελλος Σωκράτης
Χαρίτου Δημήτριος
Χαρίτσης Αλέξανδρος (Αλέξης)
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης (Μίλτος)
Χρηστίδου Ραλλία
Ψυχογιός Γεώργιος”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *