Etihad Airways «ψηφίζει» το επιβατικό κοινό

Etihad Airways «ψηφίζει» το επιβατικό κοινό

0

Ως η αεροπορική εταιρία με την οποία οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν αναδείχθηκε η Etihad Airways, με βάση μελέτη της γερμανικής εταιρίας GraphicSprings.

Η μελέτη εξέτασε τι αισθάνονται οι άνθρωποι για τις αεροπορικές εταιρίες, ακόμα κι αν δεν τις έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ, απλώς κοιτάζοντας το λογότυπο και το όνομά τους. Με βάση τα αποτελέσματά της, οι αεροπορικές εταιρίες του Κόλπου βρίσκονται στην κορυφή της σχετικής λίστας, ενώ τελευταία «τερματίζει» η Air Astana, η αεροπορική εταιρία του Καζακστάν.

Οι αεροπορικές εταιρίες του Κόλπου κυριαρχούν στη λίστα της GraphicSprings, με την Qatar Airways να βρίσκεται στη δεύτερη θέση και την Emirates στην τέταρτη, μετά τη Lufthansa. Η British Airways βρίσκεται στην όγδοη θέση, πάνω από τη Virgin Atlantic, ενώ οι εταιρίες που συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα είναι οι All Nippon Airways, JetBlue, Hawaiian Airlines, Cathay Pacific και Garuda.

Η Tui Airways είναι μεταξύ των λιγότερο επιθυμητών αερομεταφορέων, ευρισκόμενη στην 84η θέση από τις 91 της λίστας, όμως πιο ψηλά από τις εταιρίες Malaysia Airlines, Azerbaijan Airlines, Royal Air Maroc, SriLanka Airlines, Aeroflot και Air Malta.

Τα στοιχεία προέρχονται από μια ηλεκτρονική δημοσκόπηση μεταξύ 24.000 συμμετεχόντων από 68 χώρες, ηλικίας μεταξύ 17 και 78 ετών, που ισχυρίζονται ότι έχουν πετάξει τουλάχιστον μία φορά τα τελευταία δύο χρόνια.

Ο στόχος ήταν να γίνουν κατανοητές οι επιπτώσεις του μάρκετινγκ, της φήμης της αεροπορικής εταιρίας και της χώρας προέλευσης στην επιθυμία που μπορεί να έχουν οι άνθρωποι να πετάξουν με αυτήν.

«Από τα αποτελέσματα διαπιστώθηκε ότι οι αεροπορικές εταιρίες του Κόλπου έχουν ένα πλεονέκτημα, όταν πρόκειται για branding, αξιοπιστία και επιθυμία», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ