Etihad: Νέα πρωτόκολλα υγιεινής με ειδικούς “Wellness Ambassadors”

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Η Etihad Airways προχωρά στην εφαρμογή των πρωτοκόλλων υγιεινής και ασφαλείας με τίτλο ‘Etihad Wellness’, τα οποία θα αποτελούν οδηγό για τους επιβάτες.

Για πρώτη φορά στις αερομεταφορές θα υπάρξουν οι “Wellness Ambassadors”, οι οποίοι θα παρέχουν σημαντικές πληροφορίες και θα φροντίζουν ώστε οι επιβάτες να ταξιδεύουν με ασφάλεια. Οι κανόνες θα είναι διαθέσιμοι μέσω ενός ψηφιακού οδηγού, ο οποίος θα επισημαίνει τα υψηλά standards υγιεινής και ασφάλειας που τίθενται σε εφαρμογή σε κάθε σκέλος του ταξιδιού, όπως εντατικός καθαρισμός αεροσκαφών, check-in, έλεγχος υγείας, επιβίβαση, εμπειρία στο κατάστρωμα, διάδραση με το πλήρωμα, άφιξη και μεταφορά.

Επίσης, θα υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τους Wellness Ambassadors μέσω e-mail, οι οποίοι θα εξυπηρετούν τους πελάτες της Etihad μέσα από ένα πλήθος γλωσσών και θα τους δίνουν συμβουλές για τα μέτρα που θα εφαρμόζονται κατά το ταξίδι τους. Επιπλέον, θα υπάρχει και η δυνατότητα web-chat. Όλοι οι Wellness Ambassadors  θα λαμβάνουν εκπαίδευση στο αεροδρόμιο του Abu Dhabi αλλά και ψηφιακά.

Ο CEO του Ομίλου της Etihad, Tony Douglas, δηλώνει ότι η ασφάλεια και η υγεία των επιβατών της αεροπορικής αποτελεί την κύρια προτεραιότητά της και στόχος είναι η σωστή ενημέρωσή τους. Η εταιρία οφείλει να διαβεβαιώσει τους πελάτες για το γεγονός ότι καλύπτεται κάθε σκέλος του ταξιδιού τους και ότι η Etihad θα συνεχίσει να παρέχει μια ταξιδιωτική εμπειρία υψηλού επιπέδου.

Στις ερχόμενες εβδομάδες η Etihad θα ξεκινήσει το πρόγραμμα των Wellness Ambassadors σε συνεργασία με το αεροδρόμιο του Abu Dhabi με στόχο να διασφαλιστεί το γεγονός ότι θα παρέχεται το ίδιο επίπεδο φροντίδας και στήριξης σε κάθε στάδιο του ταξιδιού.

Μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί από και προς τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Etihad ξεκινήσει τις διεθνείς πτήσεις της, το πρόγραμμα Wellness Ambassadors θα εφαρμόζεται και στο κατάστρωμα υποστηρίζοντας το έργο του πληρώματος και προσφέροντας ένα αυξημένο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών το οποίο θα επικεντρώνει στην ασφάλειά τους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *