Photo by Vidar Nordli-Mathisen on Unsplash

Έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε ταξίδια στην Ευρώπη οι Αμερικανοί

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά το κλίμα αβεβαιότητας που έχει δημιουργήσει η νέα παραλλαγή Omicron του κορωνοϊού, από την εμφάνισή της στο τέλος Νοεμβρίου, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες όχι μόνο δεν φαίνονται διατεθειμένοι να βάλουν στον… πάγο τα ταξιδιωτικά τους πλάνα, αλλά εμφανίζονται πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα στα ταξίδια τους στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα της Eurobound, η οποία προσφέρει πακέτα και προγράμματα σε ανεξάρτητους ταξιδιώτες, η ανεκπλήρωτη ζήτηση για ταξίδια, η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος και η ευρεία διαθεσιμότητα των εμβολίων τροφοδοτούν τη ζήτηση για πολυτελή, ανεξάρτητα ταξίδια στην Ευρώπη το 2022.

Η εταιρία, η οποία ειδικεύεται σε εξατομικευμένα ταξίδια στην Ευρώπη που πωλούνται αποκλειστικά μέσω ταξιδιωτικών συμβούλων, βλέπει στην πλειοψηφία τους τους Αμερικανούς luxury ταξιδιώτες να προχωρούν σε ταξιδιωτικά σχέδια, ενώ λίγοι είναι εκείνοι οι οποίοι τηρούν μια στάση αναμονής, κάτι που επιβεβαιώνει η πρόεδρος της Eurobound, Brigitte Armand, λέγοντας: “Οι περισσότεροι προχωρούν με τα σχέδιά τους. Έχουμε πολλές κρατήσεις για τη Γαλλία και νομίζω ότι οι άνθρωποι μπορεί να αισθάνονται λίγο πιο άνετα γνωρίζοντας ότι απαιτείται το πιστοποιητικό εμβολιασμού για την είσοδο σε εστιατόρια, μουσεία, τρένα και άλλους χώρους.

Οι χρόνοι μεταξύ της κράτησης των διακοπών και της υλοποίησή τους γενικά έχουν αυξηθεί, σε σύγκριση με τα προ της πανδημίας επίπεδα, με τις κρατήσεις να φτάνουν μέχρι τον επόμενο χειμώνα. Παράλληλα, αυξημένες εμφανίζονται οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής της εταιρίας, σύμφωνα με τον Jeff Roy, αντιπρόεδρο μάρκετινγκ και πωλήσεων της Eurobound.

Η Eurobound αναφέρει ότι υπήρξε αύξηση των προκαταβολών, αλλά και των μέσων τιμών, που οφείλεται κυρίως στη ζήτηση των ταξιδιωτών για πιο αποκλειστικά καταλύματα και παροχές.

Οι ταξιδιώτες ξοδεύουν περίπου 20% περισσότερα για τα χερσαία πακέτα, σε σύγκριση με τα προ της πανδημίας επίπεδα, με τον Armand να υπογραμμίζει: “Όταν σχεδιάζουμε ένα πακέτο, ρωτάμε πάντα ποιος είναι ο ταξιδιωτικός προϋπολογισμός του πελάτη, πού θέλει να πάει και τι θέλει να κάνει. Φέτος, αν ένα δρομολόγιο κοστολογείται 15-20% πάνω από τον προϋπολογισμό, αντί να κόψουμε κάτι από το πακέτο, οι ταξιδιωτικοί μας σύμβουλοι μας λένε ότι οι πελάτες επιλέγουν να ξοδέψουν το επιπλέον ποσό. Οι πελάτες μπορεί να περίμεναν πάνω από ένα χρόνο για να ταξιδέψουν, έχουν εξοικονομήσει χρήματα και τώρα θέλουν να απολαύσουν την καλοπέρασή τους”.

Έμφαση σε υψηλής ποιότητας διαμονή

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας της Eurobound, οι ταξιδιώτες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε αναβαθμισμένη διαμονή. Έτσι, για παράδειγμα στο Μόναχο, αναβάθμισαν τη διαμονή τους από τρίκλινο δωμάτιο σε ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων σε junior σουίτα στο πεντάστερο Kempinski. Αντίστοιχα, στο Λονδίνο και το Παρίσι, οι πελάτες αναβαθμίζουν τα δωμάτια με queen bed σε πολυτελή king size κρεβάτια και στην Ιταλία, σε προορισμούς όπως η λίμνη Κόμο, οι ταξιδιώτες ανταλλάσσουν τα deluxe δωμάτια με θέα στη λίμνη με junior σουίτες στο πεντάστερο Tremezzo στη λίμνη Κόμο.

“Η εύρεση αναβαθμισμένων ξενοδοχείων και καταλυμάτων αποτελεί πρόκληση, επειδή πολλά ξενοδοχεία και δωμάτια κορυφαίας κατηγορίας έχουν εξαντληθεί πολύ νωρίτερα. “Σε αυτό το σημείο αναλαμβάνει δράση το προσωπικό μας στην Ευρώπη, το οποίο γλιτώνει τους ταξιδιωτικούς συμβούλους από τη δουλειά της εύρεσης της καλύτερης διαθέσιμης επιλογής”, λέει ο Armand.

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *