larnaca cyprus
Το αεροδρόμιο της Λάρνακας | © ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

EUROCONTROL: Μεγάλη μείωση της κίνησης στο Α’ 6μηνο του 2021

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Το EUROCONTROL εξέδωσε ένα νέο σύνολο σεναρίων εναέριας κυκλοφορίας για την περίοδο έως τον Ιούνιο του 2021, ενώ η εναέρια κυκλοφορία σε όλη την Ευρώπη αναμένεται να μειωθεί κατά περίπου 64% τον Ιανουάριο του 2021 σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2019 και η κατάσταση φαίνεται να επιδεινώνεται γρήγορα.

Σύμφωνα με τα σενάρια, η κίνηση στο πρώτο εξάμηνο του 2021, σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019, θα σημειώσει μείωση από 55% στο αισιόδοξο και 70% στο απαισιόδοξο.

Το EUROCONTROL συνοψίζει την κατάσταση από τώρα έως το τέλος Ιουνίου 2021 ως εξής:

  • Σενάριο A. Μερική βελτίωση κατά τη διάρκεια του 2ου τριμήνου: Η συνολική ευρωπαϊκή κατάσταση βελτιώνεται, διευκολύνοντας τη μερική χαλάρωση των εθνικών μέτρων περιορισμού ταξιδίων κατά το δεύτερο τρίμηνο.
  • Σενάριο Β. Καμία βελτίωση κατά τη διάρκεια του 2ου τριμήνου: Πολύ περιορισμένες βελτιώσεις στη συνολική ευρωπαϊκή κατάσταση και / ή βλέπουμε τη συνεχιζόμενη επιβολή εθνικών μέτρων περιορισμού των ταξιδιών που εμποδίζουν οποιαδήποτε λογική βελτίωση των αεροπορικών ταξιδιών έως τουλάχιστον το τρίτο τρίμηνο.

eurocontrolΗ κατάσταση αυτή διαμορφώνεται εξαιτίας της επιβολής αυστηρότερων μέτρων στα ταξίδια από τις κυβερνήσεις, τα οποία αποθαρρύνουν όλα τα αεροπορικά ταξίδια, εκτός από τα απολύτως απαραίτητα και ως εκ τούτου, η ζήτηση μειώνεται και οι αερομεταφορείς καλούνται να μειώσουν δραματικά τη χωρητικότητά τους.

Ο Eamonn Brennan, γενικός διευθυντής του EUROCONTROL, τονίζει: «Είναι σαφές ότι οι μήνες Φεβρουάριος και Μάρτιος θα είναι εξαιρετικά “χαμηλοί” από πλευράς κίνησης, σε ολόκληρο το δίκτυο, εκτός από την μεταφορά φορτίων και ορισμένες επιχειρηματικές υπηρεσίες κίνησης. Ακόμη και ο Απρίλιος αναμένεται να έχει πολύ κακή απόδοση με περιορισμένη μόνο ανάκαμψη την περίοδο του Πάσχα. Οι πτήσεις στην Ευρώπη πιθανότατα θα είναι περίπου 25% -30% των κανονικών επιπέδων. Είναι μια πλήρης καταστροφή για την ευρωπαϊκή αεροπορία, μια βιομηχανία που βρίσκεται ήδη γονατισμένη. Αυτό που παραμένει ασαφές αυτή τη στιγμή είναι η κατάσταση στη συνέχεια. Είναι λογικό να αναμένουμε ότι η επιδημιολογική κατάσταση θα βελτιωθεί σε πολλά ευρωπαϊκά κράτη κατά το δεύτερο τρίμηνο και ότι οι πιο ευάλωτοι πολίτες σε όλη την Ευρώπη θα έχουν εμβολιαστεί, παρά τις καθυστερήσεις. Με τη σειρά του, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στη δυνατότητα πρόσβασης σε μη απαραίτητα αεροπορικά ταξίδια, η οποία θα διευκόλυνε μια μικρή βελτίωση κατά τη διάρκεια του 2ου τριμήνου, ακολουθούμενη από μεγαλύτερη ανάκαμψη κατά τη θερινή περίοδο. Εάν συμβεί αυτό, τότε θα μπορούσαμε να δούμε επίπεδα γύρω στο -55% του 2019, έως τον Ιούνιο. Ωστόσο, είναι επίσης λογικό να αναμένουμε ότι, ακόμη και αν η επιδημιολογική κατάσταση έχει βελτιωθεί από το δεύτερο τρίμηνο, πολλά κράτη ενδέχεται να επιλέξουν να μην χαλαρώσουν τους εθνικούς τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, κάτι που θα περιορίσει σημαντικά τη ζήτηση και οποιαδήποτε πιθανότητα να βελτιωθεί η κίνηση μέχρι το καλοκαίρι το νωρίτερο. Αν συμβαίνει αυτό, εξακολουθούμε να προβλέπουμε μείωση 70% της κίνησης μέχρι τον Ιούνιο”.

Σενάρια εργασίας εναέριας κυκλοφορίας EUROCONTROL – 28 Ιανουαρίου 2021 (έτος βάσης 2019)

Σενάρια EUROCONTROL εναέριας κυκλοφορίας
Ιαν-Ιουν 2021 Vs 2019
Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος
Σενάριο A.
Μερική βελτίωση κατά το δεύτερο τρίμηνο
-64% -72% -72% -68% -61% -55%
Σενάριο Β.
Καμία βελτίωση κατά το δεύτερο τρίμηνο
-64% -74% -77% -78% -75% -70%
ksd EUROCONTROL
adv

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *