money tourism photo
© money tourism copyright photo

EUROCONTROL: Το 2025 η ανάκαμψη της εναέρια κυκλοφορίας στην Ευρώπη | Τα σενάρια !

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Το 2024, το νωρίτερο, θα επιστρέψει η εναέρια κυκλοφορία στην Ευρώπη στα επίπεδα του 2019, ενώ η πλήρης αποκατάστασή της τοποθετείται στο 2025, σύμφωνα με τη νεότερη πρόβλεψη του EUROCONTROL. Βεβαίως, υπάρχει και ένα άκρως απαισιόδοξο σενάριο, που τοποθετεί την ανάκαμψη της εναέριας κυκλοφορίας στο 2029.

Σύμφωνα με τον οργανισμό, η κατάσταση παραμένει πολύ δύσκολη για την ευρωπαϊκή αεροπορία. “Προχωρούμε προς το καλοκαίρι του 2021 και οι περισσότεροι ταξιδιωτικοί περιορισμοί εξακολουθούν να ισχύουν παρά την ενθαρρυντική πρόοδο στο μέτωπο του εμβολιασμού. Έτσι, ενώ αναμένουμε αύξηση στην κυκλοφορία το καλοκαίρι, το πιο πιθανό μεσοπρόθεσμο σενάριό μας προβλέπει μια συντονισμένη άρση των περιορισμών έως το πρώτο τρίμηνο του 2022, γεγονός που θα διευκολύνει τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Θα έχουμε πιθανώς περίπου το 50% της εναέρια κυκλοφορίας του 2019 το 2021, που αντιστοιχεί σε 5,5 εκατομμύρια πτήσεις. Μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, η εναέρια κυκλοφορία θα ανακάμψει μόλις κατά 72%, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019 και θα επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα το 2025”, υποστηρίζει ο γενικός διευθυντής του Eurocontrol, Eamonn Brennan.

Το Eurocontrol παρουσιάζει τρία πιθανά σενάρια για την επιστροφή της εγχώριας και διεθνούς εναέριας κυκλοφορίας στην Ευρώπη στα επίπεδα πριν από την πανδημία. Αυτά είναι:

Το πρώτο, αισιόδοξο σενάριο: Το σενάριο αυτό προβλέπει την επιστροφή της εγχώριας και διεθνούς εναέριας κυκλοφορίας στην Ευρώπη στα επίπεδα του 2019 έως το 2024, με την προϋπόθεση ότι θα συνεχίσουν εκτενώς οι εμβολιασμοί σε όλο το ευρωπαϊκό δίκτυο, έως το καλοκαίρι του 2021, σε συνδυασμό με μια συντονισμένη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών και την επανέναρξη ορισμένων πτήσεων μεγάλων αποστάσεων. Αυτό το σενάριο ευθυγραμμίζεται με τα σχέδια των αεροπορικών εταιριών για τους καλοκαιρινούς μήνες, που βασίζονται στην παρατεταμένη ζήτηση, ιδίως για την αγορά VFR (Visiting Friends and Relatives). Ωστόσο, αυτό το πρώτο σενάριο θεωρείται αισιόδοξο, δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης όσον αφορά την εξέλιξη των εμβολιασμών, με μια συντονισμένη προσέγγιση μεταξύ των κρατών να είναι λιγότερο πιθανό να επιτευχθεί τους επόμενους μήνες.

ksd PRIMAGEL
adv

Το δεύτερο σενάριο: Σύμφωνα με το σενάριο αυτό, η εναέρια κυκλοφορία το 2024 ανακάμπτει στο 95% του αριθμού του 2019, υπό την προϋπόθεση να “τρέξουν” οι εμβολιασμοί σε ολόκληρη την Ευρώπη, σε συνδυασμό με μία συντονισμένη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών, σε παγκόσμια κλίμακα, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022, προκειμένου να υπάρξουν περισσότερες πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Το τρίτο, πιο απαισιόδοξο σενάριο: Το σενάριο αυτό προβλέπει ότι η εναέρια κυκλοφορία στην Ευρώπη θα ανέλθει το 2024 μόλις στο 74% του αριθμού του 2019, με πλήρη ανάκαμψη όχι πριν από το 2029. Αυτό το σενάριο προβλέπει συνεχείς περιορισμούς κατά τα επόμενα χρόνια, λόγω της ανεπάρκειας των εμβολιασμών και των μεταλλάξεων του ιού, γεγονός που θα επηρεάσει αρνητικά την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *