Photo by Jakob Owens on unsplash

Euromonitor: Η τεχνολογία στον… βωμό της προσέλκυσης ταξιδιωτών παρά τη διαφαινόμενη ύφεση

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τη λύση για την επιβίωση των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων από την οικονομική ύφεση, αποτελεί η ικανοποίηση της καταναλωτικής ζήτησης για τεχνολογία και βιωσιμότητα στα ταξίδια, σύμφωνα με την επικεφαλής ταξιδιωτικών ερευνών της Euromonitor International, Caroline Bremner.

Μιλώντας στη διεθνή έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου, World Travel Market (WTM), η κα. Bremner, υπογράμμισε ότι οι τρέχουσες βασικές προκλήσεις στα ταξίδια είναι ο πληθωρισμός που αποτελεί συνέπεια του πολέμου στην Ουκρανία σε συνδυασμό με τις μεταπανδημικές ελλείψεις εργατικού δυναμικού και την απώλεια της Κίνας και της Ρωσίας ως αγορές-“πηγές” ταξιδιωτών.

Η πρόσφατη μελέτη της Euromonitor δείχνει ωστόσο ότι η τεχνολογία προβλέπεται να αναδειχθεί στον πιο σημαντικό τρόπο, με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα μπορούν να ικανοποιούν την καταναλωτική ζήτηση.

Τα δεδομένα και οι αναλύσεις συνεχίζουν να αποτελούν την τεχνολογική προτεραιότητα των ταξιδιωτικών εταιρειών, καθώς πάνω από το 65% των 700 εταιρικών ταξιδιωτών που συμμετείχαν στη σχετική έρευνα πιστεύουν ότι αυτά θα επηρεάσουν τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις τα επόμενα πέντε χρόνια, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη και η επαυξημένη ή εικονική πραγματικότητα ακολουθούν σε σημασία.

Παρά τα οικονομικά προβλήματα, το Metaverse θεωρείται ως ένας τομέας με μακροπρόθεσμες δυνατότητες. Το 50% των καταναλωτών της γενιάς των Millennials που συμμετείχαν στην έρευνα της Euromonitor σχεδίαζαν να παρακολουθήσουν εικονικές εμπειρίες, όπως συναυλίες ή αθλητικές εκδηλώσεις, ενώ υπήρξε επίσης αυξημένο ενδιαφέρον για την προβολή προορισμών διακοπών μέσω εικονικής πραγματικότητας.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών ταξιδιωτικών εταιριών που συμμετείχαν στην έρευνα, το 69% πίστευε ότι τα μεγάλα δεδομένα και οι αναλύσεις θα τους επηρέαζαν την επόμενη πενταετία, το 52% ανέμενε ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα ήταν σημαντική τεχνολογική εξέλιξη και το 42% ότι θα επηρεαστούν από την επαυξημένη ή την εικονική πραγματικότητα.

Η Euromonitor εκτιμά ότι αυτές οι τάσεις θα υποκινηθούν κυρίως από την επιθυμία για βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, ακολουθούμενη από την επιθυμία ενίσχυσης της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, μια ανησυχία που πιθανότατα επιταχύνεται εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία.

Στην αμερικανική ήπειρο, η Λατινική Αμερική εμφανίζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την εικονική πραγματικότητα, με πάνω από το 50% των συμμετεχόντων στην έρευνα να ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν τους ταξιδιωτικούς προορισμούς μέσα από αυτήν, σε σύγκριση με το 35% στις ΗΠΑ.

Στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού το 52% των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων δήλωσαν ότι η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών θα αποτελέσει βασική προτεραιότητα για τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια. Εν τω μεταξύ, το 48% των καταναλωτών δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν εξοπλισμό εικονικής πραγματικότητας προκειμένου να δουν προορισμούς διακοπών πριν αποφασίσουν να κάνουν κράτηση.

Η Euromonitor υπογράμμισε το πώς η Millenium Hotels εγκαινίασε το M Social, το πρώτο ξενοδοχείο στο Metaverse, επιτρέποντας στα avatars των καταναλωτών να κερδίζουν πόντους ανταμοιβής στον εικονικό κόσμο της Decentraland, τα οποία μπορούν να εξαργυρωθούν στον πραγματικό κόσμο.

Η κα. Bremner συμβούλεψε τις εταιρίες να μην μετατρέψουν την κρίση του κόστους ζωής σε “αγώνα δρόμου προς τα κάτω”, αλλά αντίθετα να προστατεύσουν τα περιθώρια κέρδους τους επενδύοντας στην τεχνολογία, προωθώντας τη βιωσιμότητα στο μάρκετινγκ, μια άλλη ολοένα αυξανόμενη απαίτηση των πελατών.

“Πρέπει να παραμείνουμε συγκρατημένα αισιόδοξοι, διότι υπάρχουν πολύ μεγάλες προκλήσεις μπροστά μας. Ήδη γνωρίζουμε ότι στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ μπορεί να υπάρξει ύφεση το επόμενο έτος”, δήλωσε. Για να προσθέσει πως οι πελάτες είναι πρόθυμοι να παραιτηθούν από άλλες πολυτέλειες, όπως οι βελτιώσεις στο σπίτι, προκειμένου να ταξιδέψουν, αλλά οι ευέλικτοι όροι κράτησης, όπως η προσφορά πληρωμής σε δόσεις, είναι πιθανό να βοηθήσουν.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *