VALITSES

Eurosender: Aύξηση πωλήσεων τους θερινούς μήνες στην ελληνική αγορά

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αύξηση πωλήσεων σημειώνει η Eurosender κατά τους θερινούς μήνες, λόγω της τόνωσης της τουριστικής κίνησης κατά την καλοκαιρινή περίοδο αλλά και της υπηρεσίας φθηνής αποστολής αποσκευών που προσφέρει η εταιρεία.
Η αγορά των οικονομικών  αεροπορικών εισιτηρίων, η ανάγκη για ένα άνετο και «ελαφρύ» ταξίδι -κατά την άφιξη και την αναχώρηση- αλλά και τα χαμηλά πακέτα αποστολής αποσκευών αποτέλεσαν καταλυτικούς παράγοντες για την αύξηση των πωλήσεων της Eurosender στην Ελλάδα.

Eurosender_logo_pngΠροσανατολιζόμενοι πλέον σε πακέτα διακοπών και χαμηλού κόστους αεροπορικά εισιτήρια, οι τουρίστες αναζητούν και οικονομικές λύσεις αποστολής αποσκευών -αφού οι αποσκευές ανεβάζουν σημαντικά το κόστος  στις χαμηλού ναύλου πτήσεις- επιλέγοντας έτσι τις υπηρεσίες της Eurosender, της πλατφόρμας κρατήσεων για οικονομικές υπηρεσίες courier. Απόδειξη αποτελεί ότι για την Eurosender, η Ελλάδα βρίσκεται πλέον στην πρώτη θέση στην Ευρώπη, σε επίπεδο παραλαβών.

Εκπρόσωποι της Eurosender υποστηρίζουν ότι οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο δεκτικοί στη χρήση υπηρεσιών μεταφορών όταν ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό. Πολλές παραγγελίες για τη μεταφορά αποσκευών τοποθετήθηκαν από ή προς μια διεύθυνση ξενοδοχείου, γεγονός που ενισχύει την ιδέα ότι οι καταναλωτές προτιμούν να χρησιμοποιούν υπηρεσίες courier παρά να ταξιδεύουν με επιπλέον αποσκευές.

Οι κύριες εθνικότητες που κάνουν χρήση της υπηρεσίας αποστολής αποσκευών προς την Ελλάδα είναι οι Γερμανοί, οι Ιταλοί και οι Βρετανοί.

«Για εμάς γίνεται όλο και περισσότερο προφανές ότι οι φθηνές υπηρεσίες μεταφορών βγήκαν τη σωστή στιγμή στην αγορά, ως προστιθέμενη υπηρεσία στην ήδη υπάρχουσα αγορά φθηνών αεροπορικών εισιτηρίων και γενικά στα πακέτα διακοπών και τα last minute εισιτήρια», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Γενικός Διευθυντής της Eurosender στην Ελλάδα.

Οι πωλήσεις διατήρησαν την αυξητική τους πορεία και μέσα στο καλοκαίρι λοιπόν, με την αύξηση να κυμαίνεται στο 70%, με συγκρινόμενες περιόδους το τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος (δηλ. την περίοδο του soft launch της εταιρείας στην Ελλάδα) σε σχέση με το τρίμηνο Ιούνιος-Αύγουστος (δηλαδή μετά την επίσημη παρουσίαση της εταιρείας).

«Των υπηρεσιών μας κάνουν χρήση όχι μόνο Έλληνες, αλλά και ξένοι επισκέπτες, από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Πολλές παραλαβές γίνονται σε ξενοδοχεία στην Κρήτη, την Ρόδο και την Σαντορίνη. Το γεγονός αυτό μας δίνει μια καλή εικόνα σχετικά με τους χρήστες της πλατφόρμας μας αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Ο κόσμος θέλει να απολαύσει τις διακοπές και τα ταξίδια του, επομένως πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν να στέλνουν τις αποσκευές τους, καθώς οι τιμές είναι πολύ χαμηλές. Με αυτό το τρόπο ταξιδεύουν άνετα και “ελαφριά” και έχουν τις βαλίτσες τους να τους περιμένουν στον τόπo προορισμού τους», προσέθεσε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *