Eurowings
Eurowings

Η Eurowings εγγυάται την έγκαιρη καταβολή των αποζημιώσεων

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η γερμανική αεροπορική εταιρία Eurowings επιδιώκει να επεξεργαστεί ακόμα ταχύτερα τα αιτήματα των επιβατών που περιμένουν εδώ και αρκετό καιρό την καταβολή των αποζημιώσεων που προκύπτουν από τις ακυρώσεις πτήσεων λόγω της πανδημίας.

Αυτό προκύπτει από επίσημη επικοινωνία του CCO της Eurowings, Oliver Schmitt. Λόγω της πανδημίας περισσότερο από το 90% των πτήσεων έπρεπε να ακυρωθεί εξαιτίας της παγκόσμιας απαγόρευσης πτήσεων που επιβλήθηκε από τα μέσα Μαρτίου. Ο Oliver Schmitt απολογείται για την κατάσταση αυτή και παραδέχεται πως για τους πελάτες που δεν ήθελαν να λάβουν ψηφιακό voucher η αναμονή για την παροχή αποζημίωσης ήταν μεγάλη λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων.

Διαβεβαιώνει, επίσης, τους πελάτες της Eurowings πως θα λάβουν τα χρήματά τους πίσω και μάλιστα έγκαιρα. Η γερμανική εταιρία έχει ήδη καταβάλει από τον Ιούνιο δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις και έχει αυξηθεί ο αριθμός του προσωπικού στις αντίστοιχες θέσεις εργασίας, καθώς αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο η επεξεργασία χιλιάδων αιτήσεων ανά ημέρα.

Επιπλέον, η Eurowings εργάζεται εντατικά στον τομέα των ψηφιακών λύσεων με στόχο να παρέχει εναλλακτικές λύσεις έναντι της παροχής αποζημιώσεων στο ενδεχόμενο ακύρωσης της πτήσης.

ΠΗΓΗ 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *