tui

Εξαγορά της TUI στην Ιταλία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

O όμιλος TUI απέκτησε τη Musement, μια ιταλική εταιρεία που ασχολείται με εκδρομές και τουριστικές δραστηριότητες, έναντι ποσού το όποιο δεν έχει ανακοινωθεί.

Η TUI δήλωσε ότι έχει μεγάλα σχέδια για διευρυμένες τουριστικές δραστηριότητες που ξεκίνησαν νωρίτερα αυτό το έτος, όταν αγόρασε μια τουριστική επιχείρηση από το Hotelbeds Group για 136 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η Musement θα παραμείνει ανεξάρτητη στο πλαίσιο των TUI Destinations Experiences. Η TUI εκτιμά ότι ο παγκόσμιος τομέας εκδρομών και τουριστικών δραστηριοτήτων, ανέρχεται σε 174 δισεκατομμύρια δολάρια, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7%.

Η Musement, η οποία ξεκίνησε το 2013, διαθέτει περίπου 35.000 μη αποκλειστικές εκδρομές και δραστηριότητες στην πλατφόρμα της, σε 1.100 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Περίπου ένα εκατομμύριο ταξιδιώτες έχουν κλείσει περιηγήσεις ή δραστηριότητες μέσω της Musement, ενώ η εταιρεία θα έχει πρόσβαση σε 20 εκατομμύρια πελάτες της TUI.  Έχει 135 υπαλλήλους και η TUI είπε ότι όλο το προσωπικό και οι ιδρυτές Alessandro Petazzi, Claudio Bellinzona, Paolo Giulini και Fabio Zecchini, θα μείνουν αρχικά στο TUI Destination Experience.

Η TUI δήλωσε ότι σχεδιάζει να προσφέρει στους ταξιδιώτες την επιλογή να πραγματοποιήσουν εκδρομές και δραστηριότητες από τη στιγμή της κράτησης τους, έως την αναχώρησή τους. «Στόχος μας είναι να παρέχουμε τις πιο εξατομικευμένες εμπειρίες στους 20 εκατομμύρια πελάτες μας», δήλωσε ο Fritz Joussen, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Group, ενώ πρόσθεσε: «Αυτό θα απαιτήσει ισχυρότερη ψηφιοποίηση της επιχείρησής μας. Για μένα, η ψηφιοποίηση και η εξατομίκευση είναι άρρηκτα συνδεδεμένα και αποτελούν τους βασικούς παράγοντες επιτυχίας για το μέλλον του τουρισμού. Με την απόκτηση του Musement, κάνουμε ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση».

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Musement, Alessandro Petazz, δήλωσε ότι οι εργασίες της εταιρείας σχετικά με την εκμάθηση μηχανών και την τεχνητή νοημοσύνη ήταν καθοριστικής σημασίας για την προσέλκυση της TUI. Δήλωσε: «Νέες ευκαιρίες ανοίγουν για την καλύτερη απόδοση της τεχνολογίας, προσφέροντάς την στην τεράστια πελατειακή βάση του TUI Group και αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματά της όσον αφορά το κόστος απόκτησης και, κατά συνέπεια, αυξάνοντας τις σημαντικές στρατηγικές σχέσεις B2B2C».

Η Musement δήλωσε ότι το 50% της εταιρείας αφορά ξεναγήσεις ενώ το υπόλοιπο 50% αποτελεί μέρος εμπειριών όπως εισιτήρια μουσείων ή μαθήματα καταδύσεων.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *